Uusimmat vinyylisi!

2,029 posts, 102 pages, 589,776 views

Avatar
#1 • • Gravel Guest
Elikkäs tälläinen samanlainen threadi on TA:n foorumeilla ja ajattelin että olisi kiva laittaa samanlainen tännekkin. icon10.gif

Uusimmat vinyylini:

Nu-Nrg - Space Flower EP
Stamina - Skywalker
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Todennäköisesti tästä ei tuu koskaan samanlaista menestystä kuin tuosta "esikuvastaan"... Mikäs siinä, jos tahtoo kertoa mitkä vinyylit ovat uusimmat ostoksensa, mutta mitä väliä sillä on loppupeleissä?

Mielestäni tän kaltaista keskustelua on useissakin topic:eissa... Tosin, eri nimikkeellä mutta käytännössä samasta asiasta jauhetaan. Esimerkiksi tuolla "chart, list & reviews"-puolella (johon itseasiassa tääkin periaatteessa kuuluis) on näitä "top10/paras kiksubiisi/paras housebiisi/parhaat sitä, tätä, tuota ja tällaista.... Samoista lättyjä listataan eri metodilla. Mutta, sama asia kuitenkin on kyseessä.

Niin, pointtini siis on tässä postauksessa se, että todennäköisesti tää topic tulee kuolemaan ennen kolmatta sivuaan. Ei tää (välttämättä) toimi täällä lainkaan... Kuten taas tuolla mainitsemassasi foorumissa.

Niin, ja tää on yhäedelleen väärässä osiossa... :p
Avatar
#4 • • Quu Guest


Todennäköisesti tästä ei tuu koskaan samanlaista menestystä kuin tuosta "esikuvastaan"... Mikäs siinä, jos tahtoo kertoa mitkä vinyylit ovat uusimmat ostoksensa, mutta mitä väliä sillä on loppupeleissä?



Niin tää topicci pitää sulkea ja noi vitun nyypiöt potkia boardilta!!!1111

huom
> ;)
Avatar
#5 • • Edited Tapi T Guest
Mutta kuka ostaakaan eniten levyjä? Kuka on tosi-DJ? Kenellä on eniten hilloo? Kenen levyt ovat ihan paskoja?
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest
*repee* :001:

Mä oon todella loistava dj, hilloa on ja levyhyllyt pursuavat uusia lättyjä. En edes jaksa luetella niitä kaikkia...
Minä, minä, MINÄ!

Hyvää dissausta...
Nyt tän topicin taso nousi pohjamudista johonkin ilmakehän korkeampiin osiin... Taitaa olla kyseessä juuri se paljon puhuttu otsoonikerros :D

Jeps, sulkuun vaan. Tod turha topic...

Radar: Miksi ihmeessä olis editoinnu ton sun viestisi? ;)
Radarski

Posts: 182

#7 • • Edited Radarski


Radar: Miksi ihmeessä olis editoinnu ton sun viestisi?



No siks, kun tää meni tälläseks vittuiluks :/
ja rupes ottaa päähän sen verran, että näin
järkeväksi poistaa sen.
Avatar
#8 • • Edited Jani Guest
Kuinka usein tällä boardilla yleensäkkään on järkevää threadia?
Mutta tän threadin tarkotus on varmaan ollu suositella löytöjä tai muuten hyviä levyjä mitä on sattunut ostamaan lähiaikoina.
Avatar
#9 • • Daniel Braun Guest


Kuinka usein tällä boardilla yleensäkkään on järkevää threadia?



hmmm... Yllättävän useasti tulee vastaan ihan asiallista keskustelua. Mutta, ihmiset eivät osaa käyttää tervettä järkeä, saati sitten hakuakaan jotta tietäisivät kannattaako uutta topicia aloittaa.

Kyllä mielestäni Platinumista löytyy siis useitakin mielekkäitä keskusteluja. Ja paaaaaaljon shittiä :D

Radar: äläs, yllätys sinänsä että tälläinen "keskusteluaihe" menee aina vittuiluks.
Radarski

Posts: 182

#10 • • Edited Radarski


..
Mutta tän threadin tarkotus on varmaan ollu suositella löytöjä tai muuten hyviä levyjä mitä on sattunut ostamaan lähiaikoina.



Niinhän itsekkin ajattelin, mutta ei näköjään.
Avatar
#11 • • MikkiHiiri Guest


Mutta kuka ostaakaan eniten levyjä? Kuka on tosi-DJ? Kenellä on eniten hilloo? Kenen levyt ovat ihan paskoja?



*reps*

Findancessa tämmönen topic ei sentää lähteny heti vittuiluks :)
Niino, tälläsen tarkotus on kai just munanjatke tai joku listaa
toho just ostamansa 500 vinyylii et elintaso näkyy.. heh nojoo
mun uusimmat vinyylit:
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)
:D:p

nonii, eiköhä leikkimine riitä...
Avatar
#12 • • Ezzy Guest



mun uusimmat vinyylit:
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)



ahaha :D :D

katu-uskottavana teknopersoonana mä en osta uusia levyjä ollenkaan, vain vanhoja :)

"uusimmat" on:

Astral projection - dancing galaxy-albumi 2x12" (transient white label)
ja Tomski feat. jan johnston - love will come
Avatar
#13 • • Daniel Braun Guest



mun uusimmat vinyylit:
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)
unknown - untitled (white label)
:D:p

nonii, eiköhä leikkimine riitä...



Tää oli hyvä! :001:

Ymmärrän kyllä että topicin aloittajalla on ollut jonkinmoinen "the ajatus" siitä että: "olis kiva nähdä mitä kukakin on ostanut ja etc. blaa blaa" Mutta, tälläisillä keskusteluilla on ennenpitkää kohtalona se, että ne riistäytyvät käsistä ja muuttuvat pippelin kasvatuksen kompensoimiseen.
Tuo TA:n topic tosin sopii aika hyvin aiheeseen. Onhan siellä listatut biisit pääosin kiksua, mikäs sen parempaa kikkelin pienuutta kompensoivaa musiikkia. Sori, pakko vähän dissata. Älkää ottako henk.koht. :D
Avatar
#14 • • Ozie Guest
Eiköhän tässä päästä helposti kaikella dissauksella sinne kolmannelle sivulle ;)
Avatar
#16 • • Edited olliS Guest
Tapani Kansa - Hyppypeppu 5"
:014: :014: :014:
Avatar
#18 • • xybo Guest
Ei vinyyliä.. harmi. mutta cd

Divine:Decay - Songs Of The Damned.

Hyvää reipasta metallia jossa iso ripaus
vanhaa hyvää metallica menoa.

-- xybo
Avatar
#19 • • Peter Skogberg Guest
Hmm... Alkaa kyllästyttää, kun lähes jokaisessa uudessa topikissa on alku sitä "eikös tästä ole jo puhuttu, eikös tästä ole jo oma topikkinsa" juttua.. Mutta eihän sitä voi ymmärtää kun ei ole ollut "paikalla" silloin kun SL-1200'sta oli viisi topikkia ja DJ-mikserit sotkettiin Studiomiksereihin. Ks. esim. Asisphonicsin foorumi, se toimii LOISTAVASTI kun joku ei ole koko ajan muistuttamassa searchin olemassaolosta. Siis kyllä sen sitten ymmärtää, jos joku laittaa uuden topikin Vestax vs Technics / Armeija / Miss Jarea, mutta esim. tämäkin topikki.. Mitä vikaa?
Avatar
#20 • • Gravel Guest
Jollei ketään muu halua listata tänne niin minä ainaki listaan! evilbig.gif

Elikkäs äsken juuri lähetti toi tänne töihin seuraavat levyt:

System F - Solstice
Solar Stone - Solar Coaster *Midway Remix*
Matti Laamanen - Flakes
Cosmicman - I Love You *Promo*
M.O.R.P.H. - Creatures

moon.gif