Moon-TV konkurssiin

79 posts, 4 pages, 13,564 views

Avatar
#21 • • Edited LindaGP Guest
Näitä kanaviahan putoo pelistä kuin shakkinappuloita... Ennen uudistusta ei moon jaksanut kiinnostaa juuri sen yllätyksellisyyden takia, minä kun olen niin hyperjärjestelmällinen. Eipä nyt sitten katsota uuttakaan. Oi voi. :(

Edit: typo
Avatar
#22 • • Salla Guest
ite en ees seurannu moontv:tä niin hirveesti kun ei esim tän hetkisessä kämpässä näy kaapelikanavat :eek: mutt jotenkin tosi ärsyttävä juttu tää on, koska täähän tarkottaa sitä, että jos telkkaa halajaa katsoman, pitääpi tuijottaa niitä perkeleen UUSINTOJA kaikilta jäljellä olevilta paskakanavilta.
Jos nyt kerran näitä kanavia aletaan tiputtelemaan niin kolmonen vois mennä samalla, sieltä tuutista ei oo tullu vuosiin kiinnostavaa katsottavaa just sen takia kun ne on niin vitun kiireisiä tunkemaan uusintoja uusintojen perään.... geez :rolleyes:

kuulin että moontv:n loppu oli ollut kaikessa dramaattisuudessaan aika siisti, pelkkä blackout. Oliskohan suunniteltu juttu ;)
Avatar
#23 • • Jim K Guest
No heh. Uusinnat on varmaan ainoo asia
mitä ei kannata käyttää MoonTV:sta puhumisen
yhteydessä. Kyllä MoonTV aika kirkaasti kaikki muut
kanavat hakkaa uusintojen määrässä.

Pointti on ennemminkin siinä, että MoonTV:n
asenne oli kohdallaan, siellä uskallettiin tehdä
ohjelmia, jotka oli suunnattu kapealle kohdeyleisölle
ja joiden ei edes ollut tarkoitus maksimoida katsoja-
lukuja. Siellä tehtiin ohjelmaa urbaanille nuorisolle,
vaan eipä tehdä enää. BBC ja SubTV on ainoot
jotka enää pystyy tarjoamaan mulle mitään
kiinnostavaa katsottavaa, nekin vain hetkittäin.

Toivottavasti tuhakasta nousee uusi kanava...
Avatar
#24 • • whirlwind Guest
Ja ainakaan heillä ei ollut näitä ***vetin chatteja ja ties mitä tekstiviestivisoja suurinta osaa päivästä. Itse olen jo ihan täynnä niitä tekopirteitä juontajaa heiluttamassa 11 v. Anna-Marian kissoille.. *huoh* Tulis edes niitä uusintoja sen sijaan..
Avatar
#25 • • Edited Tapi T Guest


SubTV on ainoot jotka enää pystyy tarjoamaan mulle mitään
kiinnostavaa katsottavaa, nekin vain hetkittäin.


Mä en oikein ole ymmärtänyt SubTV:n hehkutusta; eihän sieltä tule muuta kuin vanhoja amerikkalaisia paskasarjoja uusintoina ja joitain "reality-tv"-hölmöilyjä. Käsittämätön kanava!

Itse olen MoonTV:tä vilkaissut muutamia kertoja, enkä ole niinä kertoina nähnyt sieltä tulevan mitään järkevää. Persoonallinen ote televisio-ohjelmien tekoon ei vaan riittänyt, kun sisältö oli mikä oli.

Noin muuten olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että heivatkaa töllöt partsilta alas ja keksikää jotain muuta tekemistä.
Avatar
#26 • • Edited jUSSi Guest


Noin muuten olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että heivatkaa töllöt partsilta alas ja keksikää jotain muuta tekemistä.



\o/ järjen suloääntä

itse katson telkkarista lähinnä uutiset ja joitain dkumentteja. Kaupallisia kanavia katson erittäin vähän siitä yksinkertaisesta syystä, että niiden ohjelmavalinnat perustuvat profilointiin ja mainosmarkkojen maksimointiin, jolloin hyvin harva ohjelma herättää minussa mielenkiintoa.

TJEU: SubTV:n uusin mainosslogan MTV3:lla "SubTV on profiloivin kanava"
Avatar
#27 • • Edited yana Guest



Noin muuten olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että heivatkaa töllöt partsilta alas ja keksikää jotain muuta tekemistä.



mulla ei o ollut telkkaria yli kolmeen vuoteen eikä kyllä haittaa pätkääkään...
kaikki seuraamisen arvoiset sarjat saa netista anyways, ja huomattavasti tuoreempina kuin telkkarista tulisi
Avatar
#28 • • Timmy Guest



Mä en oikein ole ymmärtänyt SubTV:n hehkutusta; eihän sieltä tule muuta kuin vanhoja amerikkalaisia paskasarjoja uusintoina ja joitain "reality-tv"-hölmöilyjä. Käsittämätön kanava!



Jokin aika sitten sieltä tuli erittäin hyviä elokuvia monta putkeen. Sellaista muutaman vuoden ikäistä kamaa, jota ei välttämättä löydä vuokraamoistakaan. Esimerkkinä yksi all-time-favourite, leffa nimeltä Sling Blade. Erittäin hyvin kirjoitettuja leffoja tuli muitakin, toivottavasti jatkavat samaa rataa leffojen valinnoissa tulevaisuudessakin. Vaikka pahalta näyttää. :/
Avatar
#29 • • miikkaL Guest
SubTV:ltä alkaa myös 'Submarine' johon haetaan suomalaisia bilettäjiä..

Kyseessä on subTV:n mukaan "suomen vetelehtijät".
Avatar
#30 • • yana Guest


SubTV:ltä alkaa myös 'Submarine' johon haetaan suomalaisia bilettäjiä..

Kyseessä on subTV:n mukaan "suomen vetelehtijät".



noniin. tässä onkin ainekset suomeen parhaimpaan komediaan. tota varten ehka joutuu siirtyy telkkarin aarellekin
Avatar
#31 • • Daniel Braun Guest
Todella harmi että näin pääsi käymään. MoonTV elävöitti kummasti peruskanavien tarjontaa kaapeliverkossa. Lopulta halpatuotantona tuotetut tv-ohjelmat olivat viihteellisempiä kuin suuremmilta kanavilta tulevat. Erityisesti jään kaipaamaan Mustapippuria sekä tietenkin tää ihq muotitoimittaja Arman :D

No, laadunhan näki kaikki että mitä se oli. Suurimman osan ajasta ohjelmien taso oli mitä oli ja en ihmettele lainkaan että mainostajat eivät viitsineet syytää rahojaan kanavalle.
Mutta, nyt puuttuu kuitenkin tv-kanava joka tavoittaa nuoret/nuorekkaat "persoonalliset" tv:n katselijat. Kanava joka tarjoaa vaihtoehtoisia ohjelmia moneen makuun. Minä ainakin haluaisin loppupeleissä nähdä tv:stä muutakin kuin näitä ohjelmia joita maikkari, nelonen ja Subtv tarjoavat. Yle tässä kastissa on aivan oma lukunsa. Osa ohjelmatarjonnasta on suunnattu "hieman" iäkkäämmälle ikäluokalle, joten...
Mutta, Yle:ltä tulevat dokumentit ovat erittäin viihteellisiä. Varsinkin ne eläindokikarit :006:

Toivottavasti jostakin putkahtaisi vastaavanlainen TV-kanava joka kykenee tyydyttämään myöskin vaihtoehtoja haluavien ihmisten maun.

R.I.P Moon-TV!


BTW: en mä mikään tv-addicti ole, en... :p
Avatar
#32 • • Juha Vilkamo Guest


mulla ei o ollut telkkaria yli kolmeen vuoteen eikä kyllä haittaa pätkääkään...
kaikki seuraamisen arvoiset sarjat saa netista anyways, ja huomattavasti tuoreempina kuin telkkarista tulisi



Juu mulla samaa meininkiä paitsi vasta pari vuotta sitten luovuin. TV:n katselu on yksi niistä lukemattomista asioista minkä turhuuden huomaa selvimmin vasta kun lopettaa kyseisen toiminnan. Leffateattereissakäynti on sitten vastapalloon lisääntynyt, mikä ei ole lainkaan huono juttu.
Avatar
#33 • • kosmo Guest


SubTV:ltä alkaa myös 'Submarine' johon haetaan suomalaisia bilettäjiä..

Kyseessä on subTV:n mukaan "suomen vetelehtijät".



"risteilyvieraita viihdyttävät maan ykkösartistit, house bändi Flipper hakkaa finnhittsejä niin, että korvakäytävät käryävät ja seuranpitoa sekoittaa vielä 8 hengen testosteronipommi Scandinavian Hunks. Tilulii tilulii, tästä eivät käräjät parane!" -subTV

just. Kerkisin jo kuvittelemaan että kyseessä olisi joku "klubi"-ohjelma. :mad:
Avatar
#34 • • Edited Tapi T Guest


Yle tässä kastissa on aivan oma lukunsa. Osa ohjelmatarjonnasta on suunnattu "hieman" iäkkäämmälle ikäluokalle, joten...


Oonks mä joku kalkkis kun about 90% katsomistani ohjelmista tulee YLE:ltä? ;)


"risteilyvieraita viihdyttävät maan ykkösartistit, house bändi Flipper hakkaa finnhittsejä niin, että korvakäytävät käryävät ja seuranpitoa sekoittaa vielä 8 hengen testosteronipommi Scandinavian Hunks. Tilulii tilulii, tästä eivät käräjät parane!" -subTV


On se telkkari vaan ihan v*tun kova juttu! \o/
Avatar
#35 • • mts02 Guest
Kaipaamaan jäin, vaikkakin kuten täällä jo onkin todettu MoonTV:n taso oli laskenut. Toisaalta konkurssi ei mitenkään yllättänyt - kuopattiinhan ATV tässä jokin aika sitten. Vaihtoehtoiset ja suht pienelle kansanjoukolle näkyvät mediat eivät vain pure mainostajiin.
Kysymys kuuluukin, mitä sitä nyt laittaisi taustahälyksi jos ja kun
joutuu kahden aikaan yöllä tekemään töitä.
Avatar
#36 • • LindaGP Guest


Oonks mä joku kalkkis kun about 90% katsomistani ohjelmista tulee YLE:ltä? ;)



Et. Kaltaisiasi löytyy kyllä. :)
Avatar
#37 • • irokeesi Guest
Uutisen kuultuani ei ole enää mitään hyvää syytä odottaa kaapelia taloyhtiöön. Vaikka MoonTV syytikin paljon uusintoja oli niissä kuitenkin jotain herkkää.
Avatar
#38 • • hund Guest



Oonks mä joku kalkkis kun about 90% katsomistani ohjelmista tulee YLE:ltä? ;)



Oot. Lapsesi tulee olemaan todella innostunut niistä puisista leluista muovisten sijaan.


On se telkkari vaan ihan v*tun kova juttu! \o/



Telkkari opettaa enemmän kuin koulu. Vai kuinka monesti olisit nähnyt karibujen parittelevan ilman teeveetä? Osaisitko englantia yhtä hyvin? Entäpä seksuaali-valistus?

TV yhdistää meditoinnin ja passiivisen oppimisen mitä loisteliaimmalla tavalla. Eihän sitä voisi tulla edes media-kriittiseksi, jos tietoa ei tulvisi koko ajan jostain.
Avatar
#39 • • Tapi T Guest


Telkkari opettaa enemmän kuin koulu. Entäpä seksuaali-valistus?


Mutta kuinka moni katsookaan noita television yleissivistäviä ohjelmia? Voittaako esim. A-studion ulkolinja Salkkarit? Mielestäni asia on pikemminkin niin, että koulu opettaa, mutta televisio syventää. Lisäksi television edessä istutaan usein hyvinkin passiivisessa mielentilassa, enkä usko siinä saadun opin syöpyvän tajuntaan yhtä tehokkaasti kuin oppitunnilla.

Eniten olen eri mieltä tuosta seksuaalivalistuksesta. Itse en ole koko elämäni aikana nähnyt kovinkaan montaa seksuaalisuutta asiallisesti käsittelevää televisio-ohjelmaa. Siitävastoin ties kuinka monet ohjelmat ovat omiaan vääristämään nuorison seksuaalikäsityksiä, esimerkkejä ei tarvinne mainita.

Kun nyt vaikka katsot päivän televisiotarjontaa, niin montako oikeasti hyödyllistä ja yleissivistävää ohjelmaa tulee uutiset poislukien? Entä kuinka paljon noiden ohjelmien määrä on päivän kokonaistarjonnasta? Joskus tein tästä empiirisen tutkimuksen, ja itku meinasi päästä.


Eihän sitä voisi tulla edes media-kriittiseksi, jos tietoa ei tulvisi koko ajan jostain.


Omasta "tietotulvastani" alle puolet tulee televisiosta. Muu osa koostuu erilaisista sanoma- ja aikakausilehdistä, netistä, radiosta, kuulopuheista....yms. Saa olla melkoinen purkkasukupolven edustaja, mikäli televisio on ainoa seurattava media.
Avatar
#40 • • Edited jUSSi Guest


Oot. Lapsesi tulee olemaan todella innostunut niistä puisista leluista muovisten sijaan.



puiset eivät hajoa niin nopeasti ja niistä harvemmin irtoaa mitään myrkyllistä, pieniä osia tai muuta pienen lapsen elämälle vaarallista. Sitäpaitsi puulelut ovat aivan sairaan siistejä :cool:


Telkkari opettaa enemmän kuin koulu.



Älä puhu paskaa. Ehkä se opettaa idioottia joka on lintsannut ala- ja yläasteen kokonaan.


Vai kuinka monesti olisit nähnyt karibujen parittelevan ilman teeveetä? Osaisitko englantia yhtä hyvin? Entäpä seksuaali-valistus?



Haluaisin mieluummin nähdä valkohäntäpeuran parittelevan, tai karhun tai vaikkapa kivitaskun. Miksi niitä ei näytetä? Ne sentään ovat meidän luontomme eläimiä. Niistä opin koulussa.

Englantia osaisin aivan yhtä hyvin, tietotekniikka kun toimii englanniksi. Kirjallisuutta saa englanniksi, kouluissa opetetaan englantia. Vai katsotko himona englanninkielen opetusfilmejä YLE:n kanavilta. Engalnninkielisissä sarjoissa puhutaan harvoin hyvää englantia. Yleensä sitä vielä puhutaan murteella tai slangilla, jolloin kielioppi ja ääntämys katoavat.

Suomen telkkkarista ei kyllä seksistä tai rakastelusta opi mitään muuta kuin vääristyneitä kuvia ja huonoja malleja. Oikeassa elämässä kaikki eivät laukea, rakastavaiset eivät tule samaan aikaan, eikä kukaan halua mällejä silmille. Rakastelu myös harvemmin kestää kovin pitkään ja sitä arkea rakastumisen ja rakastelun jälkeen ei näytetä koskaan. Luin jostain hyvä kommentin rakkaudesta: Olisiko Titanic-elokuva ollut yhtä hyvä, jos siinä olisi näytetty Caprion ja Winsletin elämää arjessa, kun winsletin selkä on kipeä pyykätessä ja Caprio ajaa rekkaa työkseen ja vauva on vielä koliikkilapsi?


TV yhdistää meditoinnin ja passiivisen oppimisen mitä loisteliaimmalla tavalla.



jaa, siis telkkaria katsomalla viisastuu? Mistä se oppi tulee MTV3:lla tai 4:lla? Mainoksista? Amerikkalaisista saippuasarjoista? TosiTV:stä? Sivistävät ohjelmat tulevat pääsääntöisesti YLE:n kanavilta.

TV tekee tyhmäksi, sanon minä. Ja se vie vielä niin saatanasti aikaa, jota ei muutenkaan ole paljoa töiden ja kotitöiden jälkeen.

edit: typot