Edit: typo
79 posts, 4 pages, 14,333 views
SubTV on ainoot jotka enää pystyy tarjoamaan mulle mitään
kiinnostavaa katsottavaa, nekin vain hetkittäin.
Noin muuten olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että heivatkaa töllöt partsilta alas ja keksikää jotain muuta tekemistä.
Noin muuten olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että heivatkaa töllöt partsilta alas ja keksikää jotain muuta tekemistä.
Mä en oikein ole ymmärtänyt SubTV:n hehkutusta; eihän sieltä tule muuta kuin vanhoja amerikkalaisia paskasarjoja uusintoina ja joitain "reality-tv"-hölmöilyjä. Käsittämätön kanava!
SubTV:ltä alkaa myös 'Submarine' johon haetaan suomalaisia bilettäjiä..
Kyseessä on subTV:n mukaan "suomen vetelehtijät".
mulla ei o ollut telkkaria yli kolmeen vuoteen eikä kyllä haittaa pätkääkään...
kaikki seuraamisen arvoiset sarjat saa netista anyways, ja huomattavasti tuoreempina kuin telkkarista tulisi
SubTV:ltä alkaa myös 'Submarine' johon haetaan suomalaisia bilettäjiä..
Kyseessä on subTV:n mukaan "suomen vetelehtijät".
Yle tässä kastissa on aivan oma lukunsa. Osa ohjelmatarjonnasta on suunnattu "hieman" iäkkäämmälle ikäluokalle, joten...
"risteilyvieraita viihdyttävät maan ykkösartistit, house bändi Flipper hakkaa finnhittsejä niin, että korvakäytävät käryävät ja seuranpitoa sekoittaa vielä 8 hengen testosteronipommi Scandinavian Hunks. Tilulii tilulii, tästä eivät käräjät parane!" -subTV
Oonks mä joku kalkkis kun about 90% katsomistani ohjelmista tulee YLE:ltä? ;)
Oonks mä joku kalkkis kun about 90% katsomistani ohjelmista tulee YLE:ltä? ;)
On se telkkari vaan ihan v*tun kova juttu! \o/
Telkkari opettaa enemmän kuin koulu. Entäpä seksuaali-valistus?
Eihän sitä voisi tulla edes media-kriittiseksi, jos tietoa ei tulvisi koko ajan jostain.
Oot. Lapsesi tulee olemaan todella innostunut niistä puisista leluista muovisten sijaan.
Telkkari opettaa enemmän kuin koulu.
Vai kuinka monesti olisit nähnyt karibujen parittelevan ilman teeveetä? Osaisitko englantia yhtä hyvin? Entäpä seksuaali-valistus?
TV yhdistää meditoinnin ja passiivisen oppimisen mitä loisteliaimmalla tavalla.