AKAI MFC42 analogi-filtteri

7 posts, 1 page, 1,700 views

Avatar
#2 • • Bobsony Guest
Kyseinen laite oli Future Musicin arviossa helmikuussa 2002, mikä löytyy netistä.
"a versatile studio and live tool"
Eijoo omia kokemuksia.. pätevältä vaikuttaa.
Avatar
#3 • • bulk Guest
Mäkin oon vähän katellu tota, aika reilusti halvempi kuin esmes Sherman Filterbank.

Taitaa vaan olla niin hiljan ilmestynyt, ettei kellään vielä ole tollasta?
Avatar
#4 • • r3g Guest
hiljattain my peppu.. noitahan on markkinoitu mpc2000:sen jatkeeksi jo kauan ja ainakin saksan ebayn kautta myytävissä mpc:sä nayttää kohtuullisen usein olevan tuo kiinni..
mutta eipä siitä ole valituksen ääntä kuulunut, uskoisin sen olevan hintansa väärti.
Avatar
#5 • • Tuppu_ Guest
Joo, aika merkillistä, että toi on ollu jo aika kauankin markkinoilla, mutta itse huomasin ton vasta pari kuukautta sitten thomannin saitilla, kun sitä hehkuttivat suosituksissaan. Ei silti hirveesti mitään juttua kyseisestä vehkeestä oo. Pari kuppasta soundidemoo oli jossain...
Avatar
#6 • • bulk Guest
Pitää varmaan vaan sit ostaa ja tesmaa. ;)

Putkikompura, tollanen ja parit kitaraboksit, niin johan vois saundi lämmittyä.
Avatar
#7 • • Tuppu_ Guest
Joo, toi kun ei oo kovin pahan hintanen, niin vois vaikka ostaa jossain vaiheessa. Tossa on kuulemma ainakin erittäin hyväsoundinen ylipäästö-filtteri. Resonanssit on kait aika kirpakkaat, mutta mä en muutenkaan resoja hirveesti kaipaa aina. Tosin jos innostuu jotain rankempaa tekee, niin silloin ne tulee kyl kuvaan mukaan. Mamin vehkeissä ainakin on muuten aika hyvät filtterit. Ite ainakin tykkäsin tosi paljon mb33 mk2:n filtteristä ja säröstä reson kans. Joutuu vielä ostaa sen uusiks. ;)