Flaikkupussit

8 posts, 1 page, 1,604 views

#1 • • LindaGP Guest
Kun käy bileissä, käteen tarttuu poislähtiessä kasa flaikkuja aivan erinomaiseen pussiin pakattuna. Ekoihminen kun haluan olla, olen yrittänyt keksiä niille pusseille uusiokäyttöä. En omista koiraa joten p**kapusseiksi niistä ei ole hyötyä... Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä?
#2 • • Tres Guest

Kun käy bileissä, käteen tarttuu poislähtiessä kasa flaikkuja aivan erinomaiseen pussiin pakattuna. Ekoihminen kun haluan olla, olen yrittänyt keksiä niille pusseille uusiokäyttöä. En omista koiraa joten p**kapusseiksi niistä ei ole hyötyä... Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä?

Syksyllä marjametsään ja marjat pusseissa pakkaseen.
#3 • • Fusione Guest

Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä?

Reissussa märissä olosuhteissa kamerat ja muu elektroniikka omiin pusseihinsa niin ei kastu.

Reissussa on hyvä pitää myös paperit, passit ja liput flabapussissa niin pysyy järjestyksessä ja kuivana.
#4 • • akir0 Guest

Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä?

Pikkasen teippiä kiristämään pussin suuta, niin menevät oivasti ehkäisyvälineenä.

Vaihtoehtoisesti voit myydä ne kesällä inttiin meneville pakkipusseiksi (koko ei taida olla ihan oikea, mut intissä mikään ei oo ihan justiinsa).

Ja ihan vakavasti ajatellen, metsään mennessä noihin on hyvä säilöä tavaraa, etenkin elektroniikkaa, avaimet jne.
#5 • • Tapi T Guest
Keväällä sienimetsään ja korvasienet kahteen kertaan ryöpättyinä pakkaseen.
#6 • • Ana-- Guest
Tai sit ihmiset vois alkaa vähän ajattelemaan luontoakin sen
sijaan et ne vaan puhuu luonnon ajattelemisesta ja alkaa pak-
kaamaan flaikkupussinsa maatuviin paperipusseihin. Ja mä ar-
vostaisin aika helvetisti enemmän jokaisia bileitä, joitten flaikku
on painettu uusiopaperille sen lakatun high quality-glossipaperin
sijaan. Ei niitä flaikkuja kukaan kuitenkaan säästä, korkeintaan
lohkoo nippiä niitten päällä :rolleyes:
#7 • • lad Guest

Ei niitä flaikkuja kukaan kuitenkaan säästä, korkeintaan
lohkoo nippiä niitten päällä :rolleyes:

..niin ja mitähän niissä pusseissa voi pitää ilmattiiviissä tilassa.. :001:

Ei vaan, oon säästänyt flaboja jo useamman vuoden ja koitan kierrättää niitä 'taiteeksi'. Leikkaa-liimaa ja voilá! Vaatii silmää ja mielenvikaisuutta.

Pusseihin voi laittaa viikonlopun rymyreissun (mökkisellaisen lähinnä) kuivamuonat tai retkileipäset. Ihkuu!! :D
#8 • • LindaGP Guest
Kiitos kaikille vinkeistä, lisääkin saa laittaa! Kaikki pistetään korvan taakse tai jonnekin muualle.
Ja tosiaankin ekoajattelua kehiin muutenkin, flaikkujen tekijät! Ana puhuu asiaa.

Pikkasen teippiä kiristämään pussin suuta, niin menevät oivasti ehkäisyvälineenä.

Viikon nauru! Kiitos mutta en käytä ehkäisyvälineitä.