Veroehdotus 2002

62 posts, 4 pages, 8,402 views

#1 • • guli van kaak Guest
nonii, taas on se aika vuodesta. ei sitä edellistä topicia löytynyt edes "sörzingillä", niin ajattelin perustaa uuden gallupin.

itselläni kävi taas hyvä tsägä, takaisin tulee jo neljättä vuotta peräkkäin, nyt 350 euroo. taas kannatti maksaa veroa huimat 30 prossaa niistä vähistä kesäduuneista ym. pikku sivubisneksistä, että saa jouluna ostettua kinkkua pöytään.

mites muilla?
#2 • • dixoff Guest
99 euroa palautusta. Aika samaa sarjaa taas tänä vuonna kuin muutamana edellisenä.
#3 • • Quu Guest
250e takas, mutta kun laskee yhteen talouden molemmat ehdotukset, niin jäätiin vielä parisataa miinukselle. :(
#4 • • Edited LindaGP Guest
Mätkyjä jää vielä matkakulujen jälkeenkin. Alkuperäinen summa lähes 400 ecua. En oikein tajua sitä, että vaikka palkka ei ole noussut ja veroprosenttiakin on korotettu, pitäisi mätkyjä maksaa vuosi vuodelta enemmän. :( :confused:
#5 • • Funkatronik Guest
125 euroa bonusta!

Joululahjaksi ostan itselleni 12 levyä, jippii.
#6 • • Edited Nadifa Guest
650 erkkiä takaisin päin:D Mä oon tottunut pitämään vero%:a sopivan korkealla, mutta kuitenkin sen verran matalalla, ettei siitä tule mitään haittaa elämiselle. Sitten on aina kiva miettiä, että mitenkäs sitä tänä jouluna hemmoittelisi itseään. Hmm. Ehkä pieni matka tekis terää.. *jää odottamaan*..
#7 • • Daniel Braun Guest
150e palautuksia. Nyt kun olen jo kahden vuoden aikana maksanut mätkyjä, niin saa sitä rahaa tulla takaisinkin... Viimevuonna melkein 100,- mätkyjä ja edellisenä n.60,-

Saksanmaalta levypaketti tulemaan joululahjaksi...

Ai niin, tietenkin vois vähennyksetkin vielä tehdä. Eli, Sennheiser:in luurit, nippu levykuitteja... Työnharjoittamiskuluja nimittäin :D
#8 • • guli van kaak Guest

Ai niin, tietenkin vois vähennyksetkin vielä tehdä. Eli, Sennheiser:in luurit, nippu levykuitteja... Työnharjoittamiskuluja nimittäin :D

heh, totta. pitää itsekkin yrittää tyrkyttää niille kaikkea mahdollista. hyvä, kun suvussa on verotarkastaja, niin saa sisäpiirin tietoa :003:
#9 • • Al Tapone Guest

Työnharjoittamiskuluja nimittäin :D

Aivan oikein. Samalla tapaa kuten kirvesmies voi vähentää esimerkiksi työkalut, vaikkapa naulat ja vasaran. Levythän on työkaluja tavallaan. Niillä rakennetaan setti. Teknossa varsinki tää korostuu, koska siellä puhutaan suoranaisista tools-levyistä ja soundikin on välillä ku sirkkeliä käyttäis :003:
#10 • • Jone Guest
670e palautuksia. Helpotus ja onni on suuri koska pelkäsin mätkyjä ja niihin ei kyllä olisi varaa.

:)
#11 • • pie Guest
mätkyjä 23,55e
#12 • • Aulis_G Guest
11eur takaisin, jouluna juhlitaan! :D
#13 • • Salla Guest
350 egetsuu bäckiii :) which is nice.
Tais tulla saman verran viime joulunakin. Muruni sai 750 egee niin juhlat olikin sitten pystyssä :D
#14 • • Encoder Guest
Mätkyjä 0.44 e, vieressä lukee "Ei peritä" :p
#15 • • tenor Guest
Mä teen pohjat: palautusta 1835,43...

Tulee railakas uusvuos :D
#16 • • Daniel Braun Guest

Mä teen pohjat: palautusta 1835,43...

Tulee railakas uusvuos :D

Ja tähän vois kysyä... Mitä hittoa oot tehny? :D 50%:ko on otettu koko vuoden vai?
#18 • • Timce Guest
Hui....sai pelätä kuinka paljon sitä sanktiota tulee, mutta toisin kävi. 228,25e palautusta.... Uudet luurit , äänitteitä.
#20 • • Zapa Guest
400e bäck plus siihen vielä matkakulut lisättynä, not bad.