Case Kaivohuone

89 posts, 5 pages, 14,667 views

Avatar
#81 • • Lachesis Guest

En ole uudella Kaivohuoneella vielä käynyt, mutta tässä kuvia katseltuani ja kuvauksia luettuani tuli yksi asia mieleen. Ilmeisesti paikan värimaailma on aika voimakkaasti vaalea - ts. seinät ja katto on maalattu valkoisella. Tämä asettaa tiettyjä haasteita paikan bilekäyttöön: esimerkiksi tanssilattiaa on vaikeaa saada kunnolla pimeäksi, kun valot heijastuvat katosta ja seinistä. Voi olla jotenkin vaikeaa saada tilasta riittävän intiimiä biletilaa, jos se on kovin valkoinen.

Tosin tämä nyt on hyvin ennenaikaista spekulaatiota, täytyy myöntää. Vielä kun ei tiedetä saako ko. paikkaa edes vuokrattua moisiin tarkoituksiin. Toivossa on kuitenkin hyvä elää.



Ei olisi ensimmäinen kerta, kun laitetaan muutama neliö mustaa muovia seinille ;)

Vakavasti puhuen, näkisin, että toi on enemmänkin pienten tilojen ongelma. Ainakin vanhan Kaivon tanssilattia oli sen verran pitkä ja leveä ja katto niin korkealla, että se kompensoisi paljolti noita heijastuksia. Ja jos ei muuta niin savua vaan! No mutta, eipä kai sitä tiedä, ennen kuin käy itse toteamassa.
Avatar
#82 • • Japa Guest
Näin meille käy, mikäköhän mesta on seuraava Hypen ja Kaivon jälkeen?

kerma.. :angry:
Avatar
#83 • • Japa Guest
:angry:
Avatar
#84 • • Remotion Guest

Vaikka klubi-ihminen olenkin, niin minua välillä jossakin määrin ärsyttää se, että joudun tavallaan pukeutumaan huonommin kuin haluaisin jotta edes jotenkin sopeutuisin klubi-ympäristöön. Pidän solmioista ja kauluspaidoista ja sen sellaisista ja juon shampanjaa tai martineita mieluummin kuin olen farkuissa ja t-paidoissa ja juon olutta (vaikka siitäkin toki pidän). Sellainen paikka missä voisi sekä olla sellainen kuin olen tuntematta oloani ulkopuoliseksi että kuunnella hyvää musiikkia olisi aika luksusta.



Kyllä mäkin käytän lähes päivittäin pukua, mutta tilanteen mukaan, en niinku todellakaan laittais bileisiin pukua minusta se on yli pukeutumista tilaisuuden arvoon nähden, lisäksi useita tunteja tanssiessa tulee hiki ja sinä tarvitaan joustavia vaatteita. Vaikka mulla no monia eri pukuja koska aina ei jaksa käyttää samaa varsinkin kun käyttöä on niin paljon, ni en lähtis clubille tuhoamaan pukua. Se kun vaan menee käytännössä kerrasta pilalle.

EN pidä missään nimessä tyylikästä pukeutumista teeskentelynä vaan ainoastaan sitä et mennään frakki päällä jonnekkin näyttäytymispaikkaan jotka nekin kaikki on ihan räkälöitä, including kaivon the clubin teatterin yms... Ulkomailla varmaan enough tyylikkäitä paikkoja löytyykin.
Avatar
#85 • • liltony Guest
tuli käytyä katsastamassa tämä miljoonan markan äänen toisto. kyl on taas joku äänen toisto firma tehnyt hyvän tilïn.

IMO ois pitänyt laittaa puolet akustoinnin uudelleen suunittteluun. Se soundi oli ihan kaaottinen. No ei siitä sen enempään. Ei ole helppo rakentaa klubi soundia, sitä ei rahalla saa vaan rakkaudella:)
Avatar
#86 • • Fusione Guest


IMO ois pitänyt laittaa puolet akustoinnin uudelleen suunittteluun. Se soundi oli ihan kaaottinen. No ei siitä sen enempään. Ei ole helppo rakentaa klubi soundia, sitä ei rahalla saa vaan rakkaudella:)



Ainakin lavalla taisi olla samat kaapit kuin vanhalla Kaivollakin? Ainakin yhtä vanhalta näytti...
Avatar
#87 • • Tapi T Guest
Kaveri oli ollut lauantaina Kaivolla. Tässä epävirallisia hintatietoja:

röökiaski 8e
vodka-redbull 9,5e

:D
Avatar
#88 • • Quu Guest
Ainii joo, mäki oon ollu tuolla yksi keskiviikko (kännissä). Bisset nyt ei ainakaan ihan kipeesti maksanut, taisi olla jotain vähän alle femmaa. Siiderit oli femman.

Paikka itsessään oli todella tyylikäs kattokruunuineen ja jugend -tyylisine istuimineen, mutta ei taida enään oikein soveltua kiksubileisiin sisustukseltaan.
Avatar
#89 • • miikkah Guest

IMO ois pitänyt laittaa puolet akustoinnin uudelleen suunittteluun.



Akustointi on varmaan aliarvostetuin alue äänentoistossa. Moni maksaa tuhansia kotisterkoistaan/-teatteristaan jota sitten kumistellaan betonielementtikuutiossa. Tosi rok, ei haittaa kuin ehkä itseään ja naapureita.

Eri juttu sitten jos ostetaan ravintolaan sadalla tonnilla laitteita ja härveleitä (äijätekniikkaa) mutta ei haluta maksaa montaakaan tonnia akustoinnista ja etenkään sen suunnittelusta (epämääräisiä pehmojuttuja)...

Maksetaan hirveästi, vaikka parempaan lopputulokseen voisi päästä halvemmallakin.. :)

Kehtaavatkohan mainostaa, että on kaupungin paras äänentoisto (kun on maksanut eniten)?