Alek Szahala

27 posts, 2 pages, 5,856 views

#21 • • Remotion Guest
en oo kuullut kuin unilaulun jonka perusteella löytyy skilssejä ja sitten sen heppabiisin, mikäs se oli, Caballo tms...

Itselle on vähän siinä rajoilla et uppooko enää, joku 170bpm ois ehkä parempi, mut muilta osin erittäin rokkaavaa stuffia. Aika monet pro äijät rupee jossain vaiheessa hiljentää tempoa kun huomaa että vähemmälläkin pärjää (esim RMB) mutta hyvää matskua kyllä.
Kai noita biisejä saa dounii tuolta...

JOS JOKU VIISAS NÄKEE TÄMÄN JA TIETÄÄ MISTÄ LÖYTYY EPILIMIN BIISEJÄ, niin pistä mulle privaa plz! :crybaby:
#22 • • theblender Guest

en oo kuullut kuin unilaulun jonka perusteella löytyy skilssejä ja sitten sen heppabiisin, mikäs se oli, Caballo tms...

Itselle on vähän siinä rajoilla et uppooko enää, joku 170bpm ois ehkä parempi, mut muilta osin erittäin rokkaavaa stuffia. Aika monet pro äijät rupee jossain vaiheessa hiljentää tempoa kun huomaa että vähemmälläkin pärjää (esim RMB) mutta hyvää matskua kyllä.
Kai noita biisejä saa dounii tuolta...

JOS JOKU VIISAS NÄKEE TÄMÄN JA TIETÄÄ MISTÄ LÖYTYY EPILIMIN BIISEJÄ, niin pistä mulle privaa plz! :crybaby:

Aika monet pro äijät rupee jossain vaiheessa nopeuttaa tempoa kun huomaa että <170 bpm on hidasta pazkaa! :D
#23 • • Jone Guest

Ihan offtopicina:
Ei oo eikä tuu. Ainakin näin asianlaidan pitäisi olla käsittääkseni.
#24 • • HouseHans Guest
Alek rocks :excellent: :excellent:
Ante

#25 • • Ante
Huh, hienoja biisejä olet tehnyt! Chimaera on vaan niin loistava tuon älyttömän kolmen sävelen laskevan teeman vuoksi. Siisti saitti, ja propsit Finntrollin linkistä :)
#26 • • Remotion Guest
aleksi haluutko tehdä mulle jonkun cd albumin noista sun parhaimmista biiseistäsi? toki siit vois sen perus 15e maksaa laadukkaasta cd:stä. kun en vinyylejä pysty soittaa ja noita sun promojakaan en oo bongistellu mistään.
pistä vaikka pm.

jone: nii eikös se epilim heppu depannu?
#27 • • Ezzy Guest

jone: nii eikös se epilim heppu depannu?

näin teki.