Biittiin miksaus sekkarilla

6 posts, 1 page, 1,436 views

Avatar
#1 • • Metropolitan Guest
Kertokaas hyviä vinkkejä millä saisin muutaman biisin miksattua
yhteen cubasella. Eli mikä olisi hyvä softa bpm:n muuttamiseen?

Yritin Acidin beatmapperilla mutta ei siitä mitään tahtonu tulla, liekö käyttäjässä vika vai mikä. Eli muutin acidilla kahden biisin
temmon 136 bpm:ään mutta eipä menneet biittiin =( MIKSI.

Eli onko joku joskus tehny sekkarilla ns mixtapea ja millä ootte
säätäny biisien biitit keskenään?


Eli idea olis että pystyisin cubasella kahdella audioraidalla ns miksaamaan biisejä putkeen ja voisin tehdä sinne itse myös softasynilla jotain väli juttuja.

ASIALLA OLIS TODELLA KIIRE JOTEN KAIKKI APU TERVETULLUTTA.
Avatar
#2 • • 029 Guest


Kertokaas hyviä vinkkejä millä saisin muutaman biisin miksattua
yhteen cubasella. Eli mikä olisi hyvä softa bpm:n muuttamiseen?

Yritin Acidin beatmapperilla mutta ei siitä mitään tahtonu tulla, liekö käyttäjässä vika vai mikä. Eli muutin acidilla kahden biisin
temmon 136 bpm:ään mutta eipä menneet biittiin =( MIKSI.

Eli onko joku joskus tehny sekkarilla ns mixtapea ja millä ootte
säätäny biisien biitit keskenään?


Eli idea olis että pystyisin cubasella kahdella audioraidalla ns miksaamaan biisejä putkeen ja voisin tehdä sinne itse myös softasynilla jotain väli juttuja.

ASIALLA OLIS TODELLA KIIRE JOTEN KAIKKI APU TERVETULLUTTA.



hmm... Haluatko nyt säilyttää levarimaisen pitchin vaihtumisen mixtapellasi vai aiotko stretchailla biisejä tahtiin toistensa kanssa ilman että sävelkorkeus muuttuu?

Softista en osaa sanoo tosin mikä käy mut itse tekisin ton jollakin samplerilla joka tukee isoja tiedostoja.
Avatar
#3 • • Jay Logic Guest
Jos ei acidilla onnistu niin ei millään.
Avatar
#4 • • Metropolitan Guest
Idea olis se että miksaus kuullostaisi lähes aitoa miksausta mikä on tehty dekeillä.

Acidista sen verran:

1 teen ekan biisin beatmapperilla esim 136 bpm:ään ja avaan omalle raidalle (alkuperäinen vaikka 138 bpm)

2 teen toisen biisin jonka beatmappaan myös 136 bpm:ään ja heitän omalle raidalle, mutta katos pr......le kun ei synkkaa eli
missä teen virheen??? (alkuperäinen vaikka 134bpm)

Mun käsitys on se että kaksi täysin samassa bpm:ssä olevaa biisiä pitäis pysyä tahdissa, korjatkaa jos olen väärässä.

Jos joku on Acidilla tehny vastaavaa niin saisko pientä valaistusta
asiaan.

Ideana mulla on se että pitäis tehdä eräille kinkereille levy minkä vois pistää soimaan ja voisin tehdä sinne itse myös syntikoilla jotain välijuttuja =)

Traktor dj:llä tekisin muuten mutta siinä kun tarttis reaaliajassa tehdä se miksaus ni polvilleenhan se menis =)

KIIRE KIIRE KIIRE =)
Avatar
#5 • • Inditm Guest


Idea olis se että miksaus kuullostaisi lähes aitoa miksausta mikä on tehty dekeillä.


Aijai, huijaus mielessä... :)



Traktor dj:llä tekisin muuten mutta siinä kun tarttis reaaliajassa tehdä se miksaus ni polvilleenhan se menis =)
KIIRE KIIRE KIIRE =)


Pystyyhän traktorissa nauhoittamaan setin etukäteen ja pusket sen sitten tarpeen tullen pihalle.
Avatar
#6 • • Remotion Guest
Miksaamisen kuuluu olla reaaliaikaista, ethän muuten voi lukea yleisöä (pehmonallet sängynlaidalla) ja kehittää settiä sen mukaan :003: