Pori Tsäääääz 2003

37 posts, 2 pages, 3,348 views

Avatar
#21 • • Secur Guest
jamiroquai ja roots o kyl :004: :004: :004: :004:
Avatar
#22 • • Edited Han Solo Guest

Originally posted by Funkatronik
En kyllä ymmärrä miten kellään oikealla jazz-diggarilla voi olla varaa käydä katsomassa useita konsertteja, tuonne saisi menemään 1000 euroa pelkkiin pääsylippuihin jos kävisi kaiken katsomassa. Pitäisi kai hankkia joku firma mikä antaisi ilmaislippuja.



Kirjuriludon äänentoisto jazzien aikaan on sen verran kookas,että biisit kuuluu vallan mainiosti läheiselle hiekkarannalle johon pääsymaksu on 0euroo!
+ Siellä saa ihan vapaasti "siemailla" virvokkeita! Sieltä ne tosi diggarit löytyy!

P.S. Elements ryhmällä alustavia suunnitelmia pienimuotoisista jamittelusessioista jazzviikolla. Niistä lisää myöhemmin,kun hommat varmistuu.:cool:
Avatar
#23 • • Secur Guest




Kirjuriludon äänentoisto jazzien aikaan on sen verran kookas,että biisit kuuluu vallan mainiosti läheiselle hiekkarannalle johon pääsymaksu on 0euroo!
+ Siellä saa ihan vapaasti "siemailla" virvokkeita! Sieltä ne tosi diggarit löytyy!



totta sitä ollaa myös käytetty hyväks monena vuotena :)
Avatar
#24 • • las Guest




Sittenhän asutaan mun vanhempien luona, kun he ovat aina jatsien aikaan mökillä!

Ainoa viikko vuodesta kun jaksaa viettää vanhassa kotikaupungissa enemmän kuin 3 vuorokautta yhteen menoon. :)



jumalauta! mä haluun myös kämpille! :D

ite menen lauantaina 19.7 jazz centeriin tsekkaamaan marcus millerin ja big bad voodoo daddyn, ja ofcoz sunnuntaina kirjuriin the roots :)
Avatar
#25 • • dab Guest



jumalauta! mä haluun myös kämpille! :D



Tervetuloa vaan :)
Avatar
#26 • • Edited mizzione Guest
hyvä peli Jazzeilla
Avatar
#27 • • samlainio Guest
Jamiroquaista sen verran, ett kävin kattoos poppoon keikan silloin kun kävivät Helsingin Areenalla ja täytyy sanoa, ett oli ehdottomasti yks parhaista keikoista mitä olen koskaan kokenut. Ihan hillitön esitys koko porukalta, ääni oli kohallaan vaikka olikin noin isossa paikassa. Ja sen Digeridoon ääni ihan livenä... voi hitto!! Pelkkä ajatuskin siitä nostattaa jo karvat pystyyn!

Suosittelen suurella lämmöllä, vaikka liput maksaakin sen 60 euroa.
Avatar
#29 • • Dr.Phibes Guest
http://www.diamondpori.net

niille jotka on tulossa poriin jazzeille suosittelen..
edellis vuosina ollut jees...
Avatar
#30 • • Transistor Guest
Tervetuloa vaan festivaaleille. Olen täällä Jazzilla järjestellyt artistien asioita koko kesän. Toivottavasti pääsen katsomaan itsekin tuon Jamiroquain ja Rootsin. Onhan niitä silti paljon hyviä kotimaisiakin.
Avatar
#31 • • rhedlund Guest


http://www.diamondpori.net

niille jotka on tulossa poriin jazzeille suosittelen..
edellis vuosina ollut jees...



Keskiviikko 16. näyttää olevan ainakin timantinkova! TIP
Avatar
#32 • • ojis Guest
Jep, onhan tuolla kovia esiintyjiä. Keskiviikko näyttää hyvältä, samoin ensimmäinen perjantai, sunnuntai sekä viimeinen lauantai. Uusi Fantasia kiinnostaa noista erityisesti...

.ojis
Avatar
#33 • • Vet-this Guest
quote:

Originally posted by Dr.Phibes
http://www.diamondpori.net

niille jotka on tulossa poriin jazzeille suosittelen..
edellis vuosina ollut jees...


Hoo, joku ehti ensin. Meinasin jo mainostaa näitä. :) Täytyy sanoa, että aikasempina vuosina (kuten IMHO) tänäkin vuonna jazzien aikana järjestetyistä bileistä kannattaisi tiedottaa vähän agressiivisemmin.

Multa on mennyt ja meinannut mennä monet kemut ohi, vaikka olen yrittänyt aktiivisesti bileitä täältä kotikaupungistani bongaillakin.

accesss ja klubitus tulee ekana mieleen. Pari viikkoa sitten ei ainakaan löytynyt em. foorumeilta infoa kyseisistä bileistä, vaikka yhden flyerinkin olin jo onnistunut löytämään ;)

...tai sitten olen puusilmä
Avatar
#34 • • ojis Guest



Täytyy sanoa, että aikasempina vuosina (kuten IMHO) tänäkin vuonna jazzien aikana järjestetyistä bileistä kannattaisi tiedottaa vähän agressiivisemmin.

Multa on mennyt ja meinannut mennä monet kemut ohi, vaikka olen yrittänyt aktiivisesti bileitä täältä kotikaupungistani bongaillakin.



Totta, ei ole timanttiklubin flaikkoja hirveästi näkynyt Porin katukuvassa. Olihan silti tosta klubista sekä järjestäjistä juttu Satakunnan Kansassa (9.7) No joo, ainakin menneinä vuosina mitä olen timantissa käynyt, niin talo ollut aivan täynnä.

Juu Ville, tosimiehet käy tsekkaamassa Porin tapahtumat osoitteessa: http://www.kumo.tk ;)

.ojis
Avatar
#35 • • Ezzy Guest
Huomenna kohti Poria pitkästä aikaa :004:
näkyillään kaverit kadulla :)
Avatar
#36 • • Aulis_G Guest
Kädessä 2 lippua lauantain pääkonserttiin, emännän kanssa pitäis lähtee jamittelemaan. Näitä tikettejä on odotettu kuin kuuta nousevaa. Patonkia, viiniä, olutta, mansikoita ja kamera messiin ja söpöilemään ^_^

Hyvältä näyttävät nämä jazzit! ( Ainakin ilmojen puolesta.. )
Avatar
#37 • • Aulis_G Guest
http://www.pipari.net/aicon/misc/Pori_Jazz_2003/

Huh huh mitkä jamit taas :)
Työkiireiden takia tuli nähtyä vain tämä pääkonsertti, harmikseni myös huominen (tämänpäiväinen) Roots-jamittelu jää väliin. :mad:

Lauantain pääkonsertti ( josta kaikki kuvat ovat ) oli huikea. Keiko Matsui lämmitteli kansaa (+31 ei riittänyt neidille..) kauniilla ja rauhallisella, aasialaisvaikutteisella show:llaan, ja lausuipa neiti muutaman sanan suomeakin thumbsup2.gif

DJBB aloitti vahvasti ja Tommyn ensimmäinen spiikki "Mitä kuuluu Kirjurinluoto" nostatti sellaisen huutomylläkän että heikompaa hirvitti. Kaikki hitit ja muutama hitusen tuntemattomampi kappale tulvivat Kirjurinluodon iltaan massiivisen PA:n saattelemana, kuvauspaikan kohdilla meinasi kalsarit kastua basson vaikutuksesta :D

Jamiroquai meni erinäisten syiden takia vähän ohi, muutaman hitin ehdeimme kuuntelemaan lintuhäkkien luona. Hyvältä kuulosti tämäkin artisti kyllä.

Uskomattoman hienot esiintyjät + kesän kaunein päivä + Pori Jazzin kemut(=omat juomat sallittuja, vapaa meininki) = Unohtuman kesäkokemus jälleen kerran. Iso käsi PMO:lle!