Creamware Pulsarista !

2 posts, 1 page, 839 views

Avatar
#1 • • Metropolitan Guest
Pulsarin kortista muutama kysymys ???

Onko joku onnistunu jotenkin saamaan cubaseen ns vst synana
pulsarin omia syntikoita, kun itse olen niitä käyttänyt vain pulsarin puolella. Saan avattua synat cubaseen niin että en avaa
ollenkaan pulsaria mutta silloin ne ei luonnollisesti toimi mutta jos
avaan ensin pulsarin ja sitten cubasen niin synat ei aukee cubasessa ollenkaan eli mikä mättää.

Ja toinen asia on se että cubasessa näkyy esim midi puolella Pulsar1 ja Pulsar 2 mutta mikäs toi kakkonen on, sen kautta en ole mitään ääniä saanu ikinä ulos =)

Olen kyllä pärjännyt tähän asti näin mutta askarruttaa vaan nämä
pari asiaa koska syntikoitahan olisi huomattavasti mukavampi käsitellä suoraan cubasessa niinkuin muitakin syntikoita.


Otetaan vastaan korttia kohden myös muita tipsejä =)
Avatar
#2 • • CJDaft Guest
Joo, juttuhan siis toimii niin, että Pulsarissa on nykyisellään
sellainen XTC-mode, jolloin se antaa syntikat ja kaiut käyttöön VST-sekkariin.

Sulla vaikuttais olevan joku ongelma konfiguroinnissa...Onhan sulla "Scope" tai "Pulsar"-niminen kortti käytössä sekkarissa (ASIO luonnollisesti)?

Toi "korttien" näkyminen on vähän oudompi juttu, varmaan liittyy jotenkin tuohon laajennettavuuteen. Saatavilla kun on ties mitä härpäkettä tuohon kortin laajennukseksi...Pulsar MIDI 2 on siis varmaan se laajennusoptio...outoa tosiaan että se näkyy, niin minullakin...

Se on tosi älytöntä että kortin vehkeiden latency-ajan saa nousemaan pilviin, jos sitä käyttää esim. Cubasessa. Aika paha juttu. Kokeilin kerran Rewirellä Reasonin kanssa enkä saanut latencyn takia ollenkaan synkkaan. Perhana.

CJDaft