Tiistain tanssi-ilta @ YLEX tulevaa

786 posts, 40 pages, 258,724 views

Avatar
#301 • • leena lehtinen Guest
2005-kuviosta vielä:

ylex lopettaa omat viikonloppulähetyksensäkin 2005 jo klo 24, joten klubi aikaistuu 22-24 -slottiin.
solid steel tippuu sieltä, mutta koska en vaan halua luopua sen laajasta musiikkikirjosta, niin siirrän sen nyt ainakin ensi vuodeksi tiistaille vaikka se tietääkin paluuta vanhoihin tunnin proggiksiin.

TTI 4.1. alkaen:
klo 21-22 ollis
klo 22-23 erkko, leena, orkidea, dizzy (entinen viikkorotaatio)
klo 23-24 solid steel (various djs)

eikä ole mun bisnes, mutta infoanpa kuitenkin kun melkein samaa perhettä ollaan: avaruusromua palaa valtakunnanverkkoon, yle radio 1:een, joko la- tai su-iltaan klo 23. päivä selvinnee kohta.
Avatar
#302 • • Tapsa Guest

TTI 4.1. alkaen:
klo 21-22 ollis
klo 22-23 erkko, leena, orkidea, dizzy (entinen viikkorotaatio)
klo 23-24 solid steel (various djs)

eikä ole mun bisnes, mutta infoanpa kuitenkin kun melkein samaa perhettä ollaan: avaruusromua palaa valtakunnanverkkoon, yle radio 1:een, joko la- tai su-iltaan klo 23. päivä selvinnee kohta.


NAM !!!
:hearts:
Avatar
#303 • • Juki54 Guest


TTI 4.1. alkaen:
klo 21-22 ollis
klo 22-23 erkko, leena, orkidea, dizzy (entinen viikkorotaatio)
klo 23-24 solid steel (various djs)



Mutta missä on Kalle? :sad:
Niin ja kyllähän tota Tapsaa kuuntelis enemmänkin kun tunnin :(
Avatar
#304 • • wallu Guest


TTI 4.1. alkaen:
klo 21-22 ollis
klo 22-23 erkko, leena, orkidea, dizzy (entinen viikkorotaatio)
klo 23-24 solid steel (various djs)



Mutta missä on Kalle? :sad:
Niin ja kyllähän tota Tapsaa kuuntelis enemmänkin kun tunnin :(



No Tod kuuntelis, tulee ikävä :panic: :mad:
Ollis:lle tsemppii :D
Avatar
#305 • • leena lehtinen Guest
kalle haluaa siis lopettaa 7 vuoden jälkeen ja tehdä omalla ajallaan välillä muutakin.
kukapa ei haluaisi mitä tahansa yksittäistä genreä kuunnella pitempään, mutta en vaan voi sille mitään että lähetysaika on koko ajan kortimmalla. jos tuosta ensivuotisesta vielä vähenee, niin mää lähden kaupan kassalle töihin.
Avatar
#306 • • rewind Guest

kalle haluaa siis lopettaa 7 vuoden jälkeen ja tehdä omalla ajallaan välillä muutakin.
kukapa ei haluaisi mitä tahansa yksittäistä genreä kuunnella pitempään, mutta en vaan voi sille mitään että lähetysaika on koko ajan kortimmalla. jos tuosta ensivuotisesta vielä vähenee, niin mää lähden kaupan kassalle töihin.



:confused: :crybaby:
Avatar
#307 • • Oules Guest
Kallen leppoisaa läpänheittoa ja monipuolista selektiota tulee kyllä ikävä :( , mutta toisaalta voi ihan hyvä että saadaan uusia tuulia puhaltamaan ylex:n ohjelmistoon.

Olisi mukava kuulla olliS:ltä minkälaisella linjalla aikoo jatkaa tuon ohjelmapaikan täyttämistä, eli säilyykö tiukasti oma musatyyli (vrt. aiemmat miksaukset) vai pyrkiikö kartoittamaan tuossa populaarimpaa klubimusiikkia yhtä laaja-alaisesti, kuin Kallekin teki? Siis en tarkoita tuolla mitään apinoimista, vaan vain sitä että pysyykö tuon TT:n ensimmäisen tunnin teema edelleen samana vaikka hostaaja vaihtuu?
Avatar
#308 • • Kalle Miettinen Guest
OlliS:n ensi vuoden suunnitelmia valoitetaan tässä tän vuoden puolella vielä mun vikassa lähetyksessä johon Olli tulee vieraaksi. Soitellaan b2b ja höpistään yhtä sun toista.

Itse ajattelin jättää best-of-7v-meiningin väliin ja soitella normaalisti nää vikat lähetykset. Oli sellanen tuntu että noita vanhempia biisejä on muutenkin tullu soitettua niin ajattelin passata sen tällä kertaa.
Avatar
#309 • • olliS Guest

Olisi mukava kuulla olliS:ltä minkälaisella linjalla aikoo jatkaa tuon ohjelmapaikan täyttämistä, eli säilyykö tiukasti oma musatyyli (vrt. aiemmat miksaukset) vai pyrkiikö kartoittamaan tuossa populaarimpaa klubimusiikkia yhtä laaja-alaisesti, kuin Kallekin teki? Siis en tarkoita tuolla mitään apinoimista, vaan vain sitä että pysyykö tuon TT:n ensimmäisen tunnin teema edelleen samana vaikka hostaaja vaihtuu?

Linja pysyy varmastikin suhteellisen samanlaisena, toki mulla on myös omia näkemyksiä, jotka ehkä hieman eroavat Kallen vastaavista ja mielestäni hyvä niin. Selektio tulee olemaan laajahko, tosin ohjelman lyheneminen puolella tunnilla hieman rajoittaa sitä. Mutta kuten Kalle tossa totesi, tämän vuoden viimeisessä lähetyksessä otetaan rookiesta ja konkarista mittaa b2b-setittelyn ja rupattelun muodossa, siinä varmastikin selviää pari juttua vielä tarkemmin ensi vuoden linjauksesta ja ohjelman rakenteesta. :)
Avatar
#310 • • Faini Guest
Haluaisin vaan sanoa että kiitos Kalle oli kivaa :) Olli, onnittelut minun puolesta, aika iso juttu kuitenkin, tulen olemaan mankan vieressä ;)
Avatar
#311 • • Homegrove Guest
Kiitos isosti Kalle, varsinkin silloin kun itse aloittelin levyjen osteskelua ja oli aikaa ennen nettisampleja ohjelmastasi oli iso hyöty. :)

Ja onnea tulevaan Olli!
Avatar
#312 • • Remotion Guest
toivotaan ainakin että playlistit ilmestyy tänne jatkossakin. itse oon niin pahvi etten osaa viel katsella mitää ulkomaisii listoja ja cd:t o vaikee löytää joten ohjelma on todella avuksi kun tietää ees mitä etsiä... :)
Avatar
#313 • • A-E Guest

kalle haluaa siis lopettaa 7 vuoden jälkeen ja tehdä omalla ajallaan välillä muutakin.
kukapa ei haluaisi mitä tahansa yksittäistä genreä kuunnella pitempään, mutta en vaan voi sille mitään että lähetysaika on koko ajan kortimmalla. jos tuosta ensivuotisesta vielä vähenee, niin mää lähden kaupan kassalle töihin.



Toivotaan, että sun ei tarvitse sinne kaupan kassalle lähteä, koska mistä mä sitten enää kuulisin hyvää technoa ja housea radiosta.

Itse olen kuitenkin kuunnellut sun ohjelmia aina vuodesta 95 asti, jonka aikana olen kuullut todella paljon sellaista musiikkia mitä arvostan nykyään todella paljon. Ja silloin teininä ainut paikka mistä internetin ja kaapeli tv:n lisäksi oppi tuntemaan techno kulttuuria ja sai tietoa uusista levyistä oli sillloisen Radio Mafian klubi ja muistaakseni sounds like trouble niminen lähinnä technoon keskittynyt ohjelma. Joten olisi todella harmi, etttä sä lopettasit radiossa vaan sen takia, että Ylen pomot ei tajuu mitään hyvästä musiikista.
Avatar
#314 • • poet Guest
Iso kiitos Kalle! Sun lähetykset oli aina viikon parasta antia. on onneks muutama helmi nauhalla.:cool: Niin ja tervetuloa Ollille!
Avatar
#315 • • jagip Guest
kyllä on tullu tuota tiistain tanssi-iltaa kuunneltua aika useesti tossa vuosien saatossa ja sitä ennen tietysti tuota dancemobia. Hyvää musiikkia on kyllä tullu radiosta tuolloin. Kiitokset siitä.
Avatar
#316 • • leena lehtinen Guest
TTI tänään klo 22.30 -24: haastattelussa sekä sami koivikko että funk d'void.
Avatar
#317 • • jjkobsson Guest
Minäkin kiitän Kallea omasta puolesta ja toivotan OlliS:lle onnea ja menestystä. Kunhan kiksua tulee lähetyksissä olen minä tyytyväinen.
Avatar
#318 • • Djinni Guest
Liityn kuoroon ja kiitän Kallea proggiksistaan. Eilisessäkin (14.12) lähetyksessä tuli taas läjä hyviä biisejä niin kuin aina ennenkin.

Ehdin kuunnella ohjelmaa vasta n. pari vuotta (vai onko tää jo kolmas, ei muista...) mutta pääsinpähän sen avulla taas hyvin kärryille missä klubimusassa mennään tänään, klubbailemassa kun en itse käy vaikka musasta tykkäänkin. Aikoinaan putosin kärryiltä kun Radio Cityn Aki Matilainen ja Beat Box lopettivat... Väliin osui harmittavan monen vuoden tyhjiö.

Enivei, kun muutos nyt kuitenkin tapahtuu, niin OlliS:lle vain tervetuloa vetämään ohjelmaa, olen kyllä kuulolla. Olen tykännyt seteistäsi joten toivottavasti kuullaan vastaavalla maulla poimittuja valintoja.
Avatar
#319 • • Kalle Miettinen Guest
Toiseksi viimeistä mun luotsaamaan Tiistain tanssi-iltaa viedään. Mä taisin aiemmin jo sanoa et mitään best-of-past-years meininkiä ei tule. No 1/4:ksi syön sanani ja tänään soitan melkein pelkästään jo vaippaiän ohittanutta musaa.

Syy löytyy siitä että pakatessani levyjä viedäkseni ne pois töistä löysin muutaman kivan tämän vuosituhannen puolella julkaistun plätyn, jonka vielä haluan kertaalleen eetterissä pyöräyttää.

Jälkimmäisellä puoliskolla tänään dj Orkidea.

TTI @ YleX klo 21-24.
Avatar
#320 • • Juki54 Guest


Jälkimmäisellä puoliskolla tänään dj Orkidea.



\,,/biggrinsanta.gif\,,/