Ja Daniel Braunille; paikalliset biletiedot kiinnostavat varmaanki eniten kyseillä paikalla asuvia. Eli siinä suhteessa ei mun mielestä tarvi ajatella, et kiinnostaako Finen nimen mainitseminen Lapissa asuvaa mummoa. Paikkakuntalaisia se kiinnostaa.
Paikkakuntalaisia joo, mutta samaa voisi sanoa se katkeroitunut Pirkanmaalainen jonka bileitään ei mainostettu lainkaan... Loppupeleissä on hienoa että näinkin "pieniä" bileitä kuin Rellu jaksetaan mainostaa valtakunnallisella taajuudella. Mutta, ei niitä paikkakuntalaisia riitä niin paljon kuuntelijoina, että kannattais jokaikisten bileiden soittajat kokonaisuudessaan listata. Kyllä se mun mielestä menee vähän turhan tylsäksi jos joku jauhaa tunnin kaikista Suomen bileistä, mainiten kaikki soittavat dj:t... Kyllä sitä karsintaa pitää tehdä myös sen suhteen mitä bileitä mainostaa ja keiden nimiä niistä bileistä mainistee.
Oikeesti esim toi viikonlopun Rellu, voiko sitä rehellisesti sanoa että se on jotakin mullistavaa ja todella mielenkiintoista line-upin perusteella? Jos paikkakuntalaiset, bileissäkäyvät suurinpiirtein tietävät että ketkä siellä soittavat lähes joka bileissä, niin voiko olla mahdollista että Utsijokelaista kuuntelijaa kiinnostaisi kuulla koko reilut kymmenhenkisen dj katraan nimet? Ohjelma-aikaa tällätavoin vain syödään yhä lyhyemmäksi. Ja Kallen ohjelman kesto ei ole mikään pituuden riemuvoitto, joten lisää musiikkia ja vähemmän puhetta!
Fine: ei, en rupea spekuloimaan... :D Kerroin vain minun näkökulmastani saadun näkemyksen asian tilasta...