Tollanen olis ihan parsa, hinta vaan on aika hurja. Lottovoittoa odotellessa... :D
34 posts, 2 pages, 9,338 views
Quu onko sulla levyjä myös noissa alemmissa kaapillisissa effektiveissä? Mietin vaan, että kuinkakohan monta tollasta sitä uskaltaa koota päällekkäin jos jokainen on täynnä vinyyliä.
Quu onko sulla levyjä myös noissa alemmissa kaapillisissa effektiveissä? Mietin vaan, että kuinkakohan monta tollasta sitä uskaltaa koota päällekkäin jos jokainen on täynnä vinyyliä.
No noi on toimistokäyttöön tarkoitettuja mööpeleitä ja voin sanoa että kyllä
sinne aikalailla uskaltaa vinyyliä mättää. Mulla on samanlainen setti ku Quulla
ja tukevalta tuntuu. Toi kokoonpano syö sisäänsä varmaan n. 700 plättyä.
Pistin noilla kuvilla yhteen puukerhoon ja ammattikouluun kyselyt... saas nähdä mitä tulis lysti maksamaan...
KAJ-Jalat ovat maalattua terästä. Korkeus 60-90cm 60e/4kpl.
Eli siis noi jalat on säädettävät.
Noh aika nihkeitä ne on ollu ilmottelee mitään... itse kuitenkin suht tyytyväinen tohon nykyiseen Iskun multipalniinkin ni turha rupee tommosten vässyköiden kanssa säätää...Pistin noilla kuvilla yhteen puukerhoon ja ammattikouluun kyselyt... saas nähdä mitä tulis lysti maksamaan...
Ilmoitappa sitten !
KAJ-Jalat ovat maalattua terästä. Korkeus 60-90cm 60e/4kpl.
Eli siis noi jalat on säädettävät.
Onko kukaan tehny noista jaloista soittopöytää? Pöytälevy mulla on jo ja nyt pitäis saada jalatkin siihen ja nuo olisivat hyvät, jos olisivat tukevat. Pöytä ei saa juurikaan keikkua.
Hintaa on noilla muuten 39 euroa /4kpl.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=15&productId=11532&langId=-13&parentCats=10121*10391
Pöytälevyn massiivipuusta (120cmx50cmx4cm) sain 12 euroon. :hah: