Bilekansan jälkikasvu - skidit!!!

320 posts, 16 pages, 77,066 views

#61 • • dab Guest
Jos ensin vaikka löytäisi sen jonka kanssa niitä aikoo hankkiakin ;)

Kyllä mä joskus lapsia halun, mutta en kyllä vielä pitkään aikaan.
#62 • • taro Guest
Minä ja lapset :012:
öh.. ehkei sit kuitenkaan.. :)
#63 • • DyyD Guest

Minä ja lapset :012:
öh.. ehkei sit kuitenkaan.. :)

Come to papa! :D
#64 • • taro Guest

Come to papa! :D

:D:D:D:D

driiiiim ooooon! :001:
#65 • • DyyD Guest

driiiiim ooooon! :001:

I will, like allways... ;)
#66 • • taro Guest

I will, like allways... ;)

Jospa jätämme tämän asian tähän, ja jatkamme lapsista puhumista :D
#67 • • Gi@na Guest

Krhehheh, vähän niinkuin Hjallis ja se vihreiden kansanedustaja? Toki, tuotahan on tehty maailman tovi. Tarpeeks rahaa/ulkonäköä/viehätysvoimaa niin kaikki on mahdollista :)

Mielestäni Hjalliksella on 1 ominaisuus noista kolmesta :D

Kyllä meillä lapsia on mietitty, vakavastikin. Niiden aika tulee kyllä joskus, mutta vasta sitten kun olemme taloudellisesti tarpeeksi vahvoilla pystyäksemme antamaan kaikinpuolin turvallisen kasvuympäristön ja hyvät edellytykset lapsen elämälle.

Miehekkeellä on ollut jo monta vuotta vauvakuume, mutta onneksi hänellä on päässään järkeä jota hän käyttääkin loistavasti. Mutta kai se on joku miesten suvunjatkamisvietti ;)

Se tässä vaan hirvittää, että kun 30-v syntymäpäivät alkavat olla lähempänä kuin aikoinaan menneet 20-v syntymäpäivät, niin tässähän alkaa tulla pian kiire, noin biologisesti asiaa ajatellen. :eek:
#68 • • Edited OSC8 Guest
:006: TERVE TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI!!! :004:

Viikko on vierähtänyt aivan omassa "vauvamaailmassa", olo on vieläkin aika euforinen ajoittain ;)

Painoa 3400g ja pituutta 49cm :)

Argh, *pakahtuu*

:004:
#69 • • Tapi T Guest

:006: TERVE TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI!!!

Onneksi olkoon! :004:
#70 • • genki Guest

:006:TYTTÖ!!!:004:

w0000!!!!!

onneksi olkoon mr triip!!!

hieno homma!

meillä on t-6 päivää suunniteltuun sektioon aikaa.... :016: :017: :019: :eek: :)
#71 • • LindaGP Guest

Ihan miljoonasti onnea!!! :)
#72 • • Taedium Guest

TERVE

Onneksi olkoon.
#73 • • Edited Technomaniac! Guest

Mielestäni Hjalliksella on 1 ominaisuus noista kolmesta :D

hmm...jäi vähän epäselväksi tarkoitatko tuolla ulkonäköä vai viehätysvoimaa ;)
#74 • • Edited Ana-- Guest

Mutta kun olen, niin ootellaan ja toivotaan jossain takaraivon perimmäisessä nurkassa(ei kerrota ukolle), että joskus kun unohdan pillerin niin nassahtaa (useempi on unohtunu, vielä ei oo flaksi käyny) ja sitten ollan korvia myöten vauvvan kakassa ja ollaan onnellisempia kuin ikinä ennen ja murehditaan kesken jäänyttä koulutusta ja suoritetaan se sitten joskus loppuun.

Sähän puhut kuin kondomimainos :) Eikun seriously, pillerin
"unohtaminen" ja sitä kautta raskaaksi tuleminen on ehkä
paskamaisen temppu mitä miehelle voi tehdä, jumittaa ukko
nalkkiin suunnitelemattomaan lapseen.. Kannattaa ajatella
hieman sitä miestäkin. Omalta osaltani ainakin karmeinta sodan
syttymisen jälkeen mitä nyt voisi käydä olisi saada lapsi.

Älä mieti vaan itteäs tässä asiassa.. Pliis. Harras pyyntö koko
mieskunnan puolesta!

edit: enkä mä lapsia vihaa, mutta mun elämäntilanteessani
täyspäiväinen pennusta huolehtiminen ja ns. nuoruuden menet-
täminen ois vaan katastrofaalista. Ehkä viiden vuoden päästä
olen täysin eri mieltä mutta ei lapsia nyt. Ei missään nimessä.

Ja onneksi olkoon Genki ja Triip, big daddy duo :)
#75 • • nemo-5 Guest
Kyllä mäkin lapsia hankkisin mutta kun se tekotapa on niin vastenmielinen... :)

No ei sentäs... varmasti hankin kunhan vaan ensin löydän niille synnyttäjän ja alkaa muutkin asiat olla kunnossa. Eli jatkan siis tulevien lasteni äidin etsimistä...
#76 • • OSC8 Guest

En mä nyt sanoisi että näen lapset sairautena, lapset on ihana asia mutta niihin liittyvä vastuu on sen verran suuri että mun mielestä asiaa pitää miettiä kunnolla ennen kuin niitä alkaa hankkimaan.

Siksi en itse ole halukas hankkimaan lapsia ennen kuin olen varma siitä että pystyn todella kasvattamaan sen lapsen kunnolla.

Ihan totta puhut, lapsia ei kyllä kannata hankkia ellei todellakin tunne vastuutaan ja ole valmis sitoutumaan sen hoitoon. Kyllä muakin olis varmasti vituttanut vielä muutama vuosi sitten jos olis isäksi joutunut -> olis voinut myös sen muksun elämä lähteä vähän huonosti liikkeelle kun faija ei olis ollu hommassa oikein mukana.

Nyt on tietysti ihan eri lähtökohta juttuun, kun oli ajatukseen lapsesta jo tottunut ja sitäkautta homma lähti hyvin käyntiin..näin veteraani-isän syvällä rinta-äänellä sanottuna (kokonaista yhdeksän päivää, TJ enää kakskyt vuotta ;) ) :001:
#77 • • Edited OSC8 Guest

onneksi olkoon mr triip!!!

meillä on t-6 päivää suunniteltuun sektioon aikaa.... :016: :017: :019: :eek: :)

Kiitoksia paljon hyvät ihmiset, ja onnea vaan genki matkaan :)

Meidän pikkunasu syntyi myös suunnitellulla sektiolla (lapsi oli perätilassa, emmekä suostuneet käännön yrittämiseen -> liikaa riskejä), mutta ei toi keisarinleikkaus ei kyllä ole mikään kovin kiva vaihtoehto.

Toipuminen kestää aika kauan, ja kipuja on pitkään ja paljon. Mun tyttöystävä syö vieläkin kipulääkkeitä (niitäkin on ikävä popsia kun tietää että menevät äidinmaidon mukana muksuun), mutta liikkuminen alkaa sentään jo sujua. Alkuunhan pelkkä sängyssä paikallaan kääntyminen on kivulias ja pitkä operaatio, puhumattakaan liikkeelle pääsemisestä. No, kyllähän sen voi kuvitella miten avuttomana sitä ihminen on kun sen maha on leikattu auki.

Siinä ei paljoa lasta hoideta (vauvakin pitää antaa syliin tissille), eli lapsen hoitaa käytönnössä isä muutaman ekan päivän.

edit: nii ei oo siis tarkotus pelotella vaan ihan muillekkin kertoa että ei se sektio ole mikään "helppo vaihtoehto" luomu-synnytykselle, niinkuin jotkut saattaisivat luulla. Itse synnytys ei montaa minuuttia kestä, eikä se satu, mutta vastaavasti kivut saa useamman päivän ajaksi korkojen kera takaisin leikkauksesta toipuessa.
#78 • • Edited ipe Guest

Viikko on vierähtänyt aivan omassa "vauvamaailmassa", olo on vieläkin aika euforinen ajoittain ;)

Painoa 3400g ja pituutta 49cm :)

Argh, *pakahtuu*

:004:

ONNEA IHAN MIELETTÖMÄSTI!!!

t: 5½ kuukautta vanhan tytön isi
#79 • • genki Guest

onnea vaan genki matkaan :)

heh, tänään se reissu sitten alkoi...

meille syntyi naistenklinikalla klo 17.48 pieni tyttö joka raskauden loppumetreillä ilmenneestä ongelmasta (takygardia) huolimatta syntyi terveenä ja innokkaana! synnytystapa oli suunniteltu sektio, sillä masussa vauvalla oli kova sydämentykytys eikä viittitty riskeerata alatiesynnytyksen rasitusta. ihanan helpottava olo on nyt, kun muutaman päivän eli epätietoisuudessa että mitä tapahtuu..

pikku äiti on hyvässä kunnossa mutta vielä osastolla muutaman päivän tarkkailussa ja tenava vietii täksi yöksi lastenklinikalle seurantaan. huomisesta lähtien meitä ei voi enää mikään mahti erottaa. :D tänään alkuillasta vietetyt 45 ensimmäistä minuuttia vauvan kanssa ei kuulosta tässä vaiheessa paljolta, mutta mulle ne on tällä hetkellä ikuisuus.

onpa huima olo. :D :004: :D :004:
#80 • • KarriN Guest
Iiii, sinappitykkejä. :004: Onneksi olkoon uusille isille ja äideille. Kyl mäkin sit joskus..!