Kyllä mä joskus lapsia halun, mutta en kyllä vielä pitkään aikaan.
320 posts, 16 pages, 77,066 views
Minä ja lapset :012:
öh.. ehkei sit kuitenkaan.. :)
Come to papa! :D
driiiiim ooooon! :001:
I will, like allways... ;)
Krhehheh, vähän niinkuin Hjallis ja se vihreiden kansanedustaja? Toki, tuotahan on tehty maailman tovi. Tarpeeks rahaa/ulkonäköä/viehätysvoimaa niin kaikki on mahdollista :)
:006: TERVE TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI!!!
:006:TYTTÖ!!!:004:
:006: TERVE TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI!!! :004:
Onneksi olkoon.
TERVE
Mielestäni Hjalliksella on 1 ominaisuus noista kolmesta :D
Mutta kun olen, niin ootellaan ja toivotaan jossain takaraivon perimmäisessä nurkassa(ei kerrota ukolle), että joskus kun unohdan pillerin niin nassahtaa (useempi on unohtunu, vielä ei oo flaksi käyny) ja sitten ollan korvia myöten vauvvan kakassa ja ollaan onnellisempia kuin ikinä ennen ja murehditaan kesken jäänyttä koulutusta ja suoritetaan se sitten joskus loppuun.
En mä nyt sanoisi että näen lapset sairautena, lapset on ihana asia mutta niihin liittyvä vastuu on sen verran suuri että mun mielestä asiaa pitää miettiä kunnolla ennen kuin niitä alkaa hankkimaan.
Siksi en itse ole halukas hankkimaan lapsia ennen kuin olen varma siitä että pystyn todella kasvattamaan sen lapsen kunnolla.
onneksi olkoon mr triip!!!
meillä on t-6 päivää suunniteltuun sektioon aikaa.... :016: :017: :019: :eek: :)
:006: TERVE TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI!!! :004:
Viikko on vierähtänyt aivan omassa "vauvamaailmassa", olo on vieläkin aika euforinen ajoittain ;)
Painoa 3400g ja pituutta 49cm :)
Argh, *pakahtuu*
:004:
onnea vaan genki matkaan :)