Bilekansan jälkikasvu - skidit!!!

320 posts, 16 pages, 77,282 views

#41 • • Seoste Guest
Miksi lisääntyä siksi kun muutkin niin tekevät?

Vaihtoehtoita ajattelua: http://www.churchofeuthanasia.org

Great Spirit, I am unworthy;
My species has disgraced itself.
Of all the species that live, or have ever lived,
Mine is the lowliest.
Lower than the flowers who fill the air with sweet pollen,
Lower than the trees who encircle the Earth with their roots,
Lower than the insects, rulers of Earth
Since the beginning of time,
Lower than the darting fish,
Lower than the soaring birds,
Lower than the four-legged creatures,
Who are the beating heart of the living Earth.

Great Spirit, my shame is as deep as the ocean,
And my sadness is unbearable.
I pray for enlightenment,
But fear that my prayer is too late.
Great Spirit, if this be so, then I pray for extinction.
Let my species become extinct, and vanish from the Earth.
Let my loins be barren,
Let my seed not sprout,
Let the race of men fall like leaves.
Let my fields grow wild,
Let my fences crumble,
Let my cities turn to dust, and become forests.
Let the grass drink my blood;
Let my body be food for worms.
Great Spirit, let me die, that the Earth may live.

Kivuutta :)
#42 • • kosmo Guest
Itelläni ei vielä ole ajankohtasta jälkikasvun hankkiminen (saaminen?) mut parin kuukauden päästä musta tulee eno ja kyllä penska saa levarit synttärilahjaksi!! :D niin että parinvuoden päästä se sitten hätisteleekin AvBtä jne. lavalta.(sarjassa 'toteutetaan omat toteutumattomat haaveet siskon pojalla/tytöllä') :004:

mut yllättävän hauska on ollut seurata jo tähänki asti tätä elämän ihmettä kun ei lähipiirissä ole aikaisemmin vaaveja väännetty!
#43 • • Funkatronik Guest
Minulla on vähän omituinen olo kun itseäni muutaman vuoden vanhemmalla isosiskollani on jo 6 lasta. Itse en edes voisi kuvitella sopivani isäksi vielä, en osaa pitää itsestänikään tarpeeksi hyvää huolta, pelottaa miten kohtelisin jotain pientä ihmistä joka ei osaa tehdä oikein mitään yksinään. Saati sitten että tietäisin mistä löytäisin jonkun lasten äidiksi sopivan. Ehkä joskus sitten kun 40 on jo lasissa eikä muuta elämää enää ole niin voi alkaa tosissaan harkitsemaan jotain perheen perustamista. Sitä ennen ajatus on aika utopistinen.
#44 • • LindaGP Guest

Saati sitten että tietäisin mistä löytäisin jonkun lasten äidiksi sopivan.

Annan sinulle hyvän neuvon: avaa silmät. Niitä äidiksi haluavia naisia on pilvin pimein ihan joka paikassa.
#45 • • Secur Guest
Lapset ovat niin kauan kun eivät ole omia :D

Itse ainakin olen iha fiilareissa ku broidi saa tossa 3 viikon päästä tyttönsä kanssa lapsen! Ja musta tulee setä, odotan innolla sitä päivää ku sen suusta tulee: sakke setä osta mulle jäätelöö!

:)
#46 • • LindaGP Guest

Siis ovat mitä?
#47 • • bulk Guest

Tässä ilmeisesti piilee eväät sanoinkuvaamattomaan julmuuteen. ;)
#48 • • Funkatronik Guest

Annan sinulle hyvän neuvon: avaa silmät. Niitä äidiksi haluavia naisia on pilvin pimein ihan joka paikassa.

Silmät ovat kyllä auki mutta täällä tynnyrissä on ehkä liian pimeää? En minä ainakaan tunne ketään edes suunnilleen ikäluokkaani olevaa joka haluaisi äidiksi, ellei mukaan lueta seurustelu/aviosuhteessa olevia. Toisaalta en käy ulkona muuten kuin klubeilla ja niistä minkäänlaisen suhteen löytäminen on aika lailla mahdotonta. Mutta eipä minulla mikään ns. haku päällä olekaan, se perustutka vain.
#49 • • LindaGP Guest

Toisaalta en käy ulkona muuten kuin klubeilla ja niistä minkäänlaisen suhteen löytäminen on aika lailla mahdotonta.

Nyt olen kyllä eri mieltä, mutta se onkin sitten jo off-topiccia...:rolleyes:
#50 • • serotonot Guest
Monitahoinen juttu nuo lapset.... enkä nyt tarkoita pelkästään sen takia et ne on 3d

Luultavasti aion itse pari/kolme lasta joskus jos joku rakastamani ihminen siihen mahdollisuuden antaa.

Toisaalta mietityttää erinäiset asiat kuten:
- Pystyykö kantamaan vastuuta
- mitä seurauksia mahtaa jälkikasvulle olla isän erinäisistä vähemmän viisaista ja jopa tyhmistä "kokeiluista" oman kehonsa ja mielensä kanssa
- Pystyykö sitä sitten oikeasti viettämään elämänsä loppuun asti sen yhden ja saman ihmisen kanssa. Tai siis jos sellainen "oikea" löytyy niin eihän ongelmaa sitten ole..

On nimittäin aikamoinen vastuu työntää mahd. muutoksia kokeneita geenejä toisen ihmisen sisään, varsinkin jos toinen ei niiden mahdollisista muutoksen aiheuttajista tietäisi.

Muutenkin maailma on niin täynnä lapsia joiden elinolot eivät vastaa ihmisoikeuksia, ni en tiedä kumpi on loppujen lopuks tärkeämpää; se että saa jatkaa omaa sukua biologisesti vai se että saa tarjota lapselle kodin jossa riittää lämpöä, rakkautta ja huolenpitoa. Ja toisaalta onko sitä valmis ja kykenevä antamaan niitä tarpeeksi. Koko loppuelämänsä..
#51 • • Edited OSC8 Guest

Ehkä joskus sitten kun 40 on jo lasissa eikä muuta elämää enää ole niin voi alkaa tosissaan harkitsemaan jotain perheen perustamista. Sitä ennen ajatus on aika utopistinen.

Hehh heh, tää on justiin se yleisin ajatuskuvio johon törmää kun ihmisten kanssa lapsista puhuu.

Lapset nähdään ikäänkuin "sairautena" joka siis jollain tavalla rajoittaisi omaa elämää suuresti. Aivan kuin lapsen tulo nyt estäisi millään tapaa ihmisiä sosialisoimasta kavereidensa kanssa, tai käymästä viikonloppuna ulkona. Kun oma elämä on jo "menetetty" tämän sairauden vuoksi, voi sitten sen lapsenkin tehdä.

Hei hyvät ihmiset, kyse on vain asioiden järjestelystä ja joistakin pienistä luopumisista. Ei sen kummempaa :)

Pitää muistaa kuinka paljon sitä myös lapsen myötä saa takaisin.. TJEU vaikka omat vanhempasi, tuskin vaihtaisivat sinua ikimaailmassa omaan "vapauteensa"

Onnea metsästykseen myös niille miehille, jotka kuvittelevat löytävänsä itselleen naisen joka jaksaa odottaa hedelmällisyydensä loppusekunneille asti, vain jotta arvon herra kokisi olevansa vihdoinkin "valmis" isyyteen.

Good hunting :001: :003:
#52 • • Tres Guest

Onnea metsästykseen myös niille miehille, jotka kuvittelevat löytävänsä itselleen naisen joka jaksaa odottaa hedelmällisyydensä loppusekunneille asti, vain jotta arvon herra kokisi olevansa vihdoinkin "valmis" isyyteen.

No miksei se vaimoke voi olla samassa suhteessa nuorempi? ;)
#53 • • Edited OSC8 Guest

No miksei se vaimoke voi olla samassa suhteessa nuorempi? ;)

Krhehheh, vähän niinkuin Hjallis ja se vihreiden kansanedustaja? Toki, tuotahan on tehty maailman tovi. Tarpeeks rahaa/ulkonäköä/viehätysvoimaa niin kaikki on mahdollista :)

:001:
#54 • • LindaGP Guest

...naisen joka jaksaa odottaa hedelmällisyydensä loppusekunneille asti, vain jotta arvon herra kokisi olevansa vihdoinkin "valmis" isyyteen.

Ja nämä 'loppusekunnit' saattavat olla kohtalokkaita lapsen terveyden kannalta. Mitä vanhempi nainen lapsia tehdessään on, sitä suurempi vaara on, että lapsella on esim. Downin syndrooma.
#55 • • Taedium Guest
Kämppis täyttää ensi vuonna 30. Ja itse olen juuri ja juuri saamassa talouteni kuntoon, että ei tarvii joka kuukausi loppukuusta miettiä, että syökö näkkileipää vai kaurapuuroa. Niin kun nyt on käynyt viimeisten viikkojen aikana niin, että kämppis on muutaman kerran töpännyt ja minä kaverina maksumiehenä, (Viimeeks eilen... -500e) niin on hieman harmittanut.

Ja kun tää on vaa kaveri, niin tokihan hän maksaa takaisin. Vaan sehän tässä, että jos se olis oma lapsi, niin niitä rahoja ei saisi takaisin. Ja kaikki nää kämppiksen törttöilyt ei edes kosketa mun rahapussia vaan hermoja. Ja tosiaan hänen kaltaistaan törttöilyä tapaa melko usein ja vielä suuremmassa mittakaavassa teinien keskuudessa.

Jos joskus koskaan makaan naisen lisääntymistarkoituksessa on se pakko olla silloin, kun tiedän varmasti, että vielä 15-vuoden jälkeen kestän sen makauksen tuloksen törttöilyä, kun jo pelkästään kämppiksen törttöilyissä menee hermot.

Ja jos se ipana saa vähänkään mun geeneistä, niin mä en ainakaan kestä sitä. Ei mut perhana sehän sais 50% mun geeneistä... :016: Ei sellasta hirviötä kukaan kestäs selväjärkisenä. Tai ilman psykologin koulutusta.

Tässä ilmeisesti piilee eväät sanoinkuvaamattomaan julmuuteen. ;)

Tai sanoinkuvaamattomaan hellyyteen. :003:
#56 • • Lyylikki Guest
Tekisin lapsen (ukkokin on), jos en olisi niin äärettömän mukafiksu...eli ensin koulutus ja yleinen blaa blaa blaa työrumba...

Mutta kun olen, niin ootellaan ja toivotaan jossain takaraivon perimmäisessä nurkassa(ei kerrota ukolle), että joskus kun unohdan pillerin niin nassahtaa (useempi on unohtunu, vielä ei oo flaksi käyny) ja sitten ollan korvia myöten vauvvan kakassa ja ollaan onnellisempia kuin ikinä ennen ja murehditaan kesken jäänyttä koulutusta ja suoritetaan se sitten joskus loppuun.

Kysymys:

Onko naisen parempi ensin luoda uraa ja sitten n. 35+ tunkea muutama penikka maailmaan?

vai

Kannattaako naisen ensin tehdä lapset ja sitten luoda uraa?

vai

Kannattaako tehdä lapset ja ura samalla kertaa, jos jouluu äitiys lomasta ja muutenkin lapsen kanssa yhdessäolosta hieman nipistämään?

(siis jos ylipäätään haluaa luoda uraa, mä esim. haluan)
#57 • • Edited OSC8 Guest
Tohon on mun mielestä ihan mahdoton kenenkään vastata, vaan se pitää nimenomaan itse funtsia kondikseen..

Jos oikeasti haluaa uraa luoda, niin mikä estää lykkäämästä lasten tekoa? :)

Mutta.. en ehkä suosittais kuitenkaan ihan 35+ ikään lykkäämään jos niitä haluaa tehdä, se ei siinä iässä välttämättä enää onnistukkaan ihan tuosta vaan, ja siinä on sitten nää muut terveydellisetkin seikat..
#58 • • Funkatronik Guest

Hehh heh, tää on justiin se yleisin ajatuskuvio johon törmää kun ihmisten kanssa lapsista puhuu.

Lapset nähdään ikäänkuin "sairautena" joka siis jollain tavalla rajoittaisi omaa elämää suuresti. Aivan kuin lapsen tulo nyt estäisi millään tapaa ihmisiä sosialisoimasta kavereidensa kanssa, tai käymästä viikonloppuna ulkona. Kun oma elämä on jo "menetetty" tämän sairauden vuoksi, voi sitten sen lapsenkin tehdä.

En mä nyt sanoisi että näen lapset sairautena, lapset on ihana asia mutta niihin liittyvä vastuu on sen verran suuri että mun mielestä asiaa pitää miettiä kunnolla ennen kuin niitä alkaa hankkimaan. Äitini on perhepäivähoitaja joten olen nähnyt läheltä huomattavan paljon erilaisia lapsia ja sen kyllä huomaa lapsesta jos vanhemmat eivät ole tehtäviensä tasalla. Liian usein lapsia hankitaan rahan takia, näyttelyesineiksi tai vain sen takia kun "lapsia pitää hankkia". Ja näissä tapauksissa lapsi on se kuka sen joutuu maksamaan.

Siksi en itse ole halukas hankkimaan lapsia ennen kuin olen varma siitä että pystyn todella kasvattamaan sen lapsen kunnolla. Enkä minä nyt muutenkaan sanoisi ettei lapsi olisi muista asioista pois. Varsinkin parin ensimmäisen vuoden aikana lapsi vie kyllä kaikki päivät ja yöt varsin tehokkaasti, ei sitä voi oikein tehdä mitään muuta kun lapsi vaatii huomiota. Tai voihan sitä jättää lapsen äidin hoiteille ja itse lähteä sosialisoimaan baareihin mutta ainakin minulle tulisi tuosta niin huono omatunto että jättäisin väliin. Sitten kun lapsi on vähän vanhempi voi toki hankkia jonkun lapsenvahdin mutta ennen sitä kyllä se aika pitkälle on kokopäiväistä työtä se lapsenhoito, varsinkin kun pitäisi vielä töissäkin molempien käydä että on varaa pitää sitä lasta.
#59 • • Salla Guest

En minä ainakaan tunne ketään edes suunnilleen ikäluokkaani olevaa joka haluaisi äidiksi, ellei mukaan lueta seurustelu/aviosuhteessa olevia. Toisaalta en käy ulkona muuten kuin klubeilla ja niistä minkäänlaisen suhteen löytäminen on aika lailla mahdotonta.

Joo, jotenkin täällä bilelandiassa ei onneks oo sellasta törkeetä pokailumeininkii kun taas jossain lihatiskeillä eli ns. normaaleissa baareissa. Se on inhottavaa kun peppuun tarrataan kiinni ja joku 3 promillen kauan sitten ohittanu hemmo suurinpiirtein läähättää niskaan. hYi.
Toisaalta myös ne kaikki sankoin-joukoin-äideiksi-heti ei myöskään taida bilelandiassa viihtyä, tai näin oon kuvitellu. Kulttuurieroja ;) niinkun olen tässä topicissa jo todennu, ei kyll henk koht natsais miettiä lapsia vielä. On vielä monet bileet käymättä :D ja vastuu niin suurissa mittasuhteissa ei vain nyt maistu, aamukahvin kaa ainakaan!eikä varmasti muitten ruokalajien kanssakaan!
#60 • • DyyD Guest
Ei kyllä skidejä ainakaan mulla (tietääkseni) ole. Vähän aikaa on kyllä ollu jostain syystä aina hirveen hellyyttävää katsella sellasia pikkusia hymyileviä muksuja rattaissa. Noh, ehkä se oma aika vielä joskus koittaa, ainakin hallitus torjui ajatuksen vuosiksi kun ohimennen siitä mainitsin.

Varmaan idealinen määrä olis pari kappaletta, mulle ainakin riittäs nyt ees se yks aluksi. Mut sithän sen näkee.

Lapset nyt vaan on niin :004: