Clubs to go in Osaka, Kyoto and Fukuoka?

3 posts, 1 page, 1,004 views

Avatar
#1 • • animanic Guest
:002: Spring break is comin' up ja on ihan pakko lahtee klubbaileen ympari Japania... Olisko kellaan tietoa Osakan, Fukuokan ja Kioton klubeista:confused: Kukaan koskaan kaynyt missaan better than ok mestoissa? Tokio ja Sapporo on jo hallussa, joten niiden osalta ei oo mitaan hataa.. :cool:

Olisin aarimmaisen :010:kiitollinen klubi vinkeista, kun aina jaksa juosta flaikkujen perassa ympari kaupunkia..
Avatar
#2 • • Edited liltony Guest
Parhaat klubit on ilmeisesti one of juttuja Kiyotossa ja Osakassa. Kannattaa seurata jos katselet flyereitä sellaista organisaatiota kuin Life Force. Ne järkkää noin joka toinen kuukaus bailuja Tokyon ja osakan alueella. itse olen soittamassa 29. maaliskuussa Yokohamassa Life Force tapahtumassa.

Ne on aina melkein eri tilassa joka on ilmeisesti yleistä Underground klubiessa siellä...Life Force tapahtumissa paljon kutsuttuja ihmisä, erittäinh hyvä yleisö noin tuhatpäinen yleensä, toki mestoille pääsee ilman kutsuakin

Kiyototossa on Shuya Okinon Järkkäämä klubi jonka nimeä en saa päähäni millään, mut jos kiinostaa fuusion, brassi meininki niin kannattaa ottaa selvää missä Kiyoto Jazz Massive järkkäilee bailuja...

Life Force bailut on omaa luokkaansa, niillä on yleensä deep house vieraita esim..Harwey, theo Parrish, King Britt jne ja dj soittaa niin pitkään kun haluaa eli setit on pahaimmillaan 15h.,..

tuu sanoo hei 29.3 jos oot mestoilla...soitan myös Tokyossa jotain keikkoja silloin...

Lil Tony
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#3 • • femma Guest
oon menossa elokuussa japaniin, lähinnä tuun kai olemaan kiinni tokiossa. mitkä klubit kannattaa noteerata, mistä hankkia tietoa keikoista? tyylinä gilles peterson, jazzanova ja siihen suuntaan ykkösenä, mut muutkin huomioidaan :). toisaalta tietenkin jotku ug-systeemitkin kiinnostaa - taloudellisistakin syistä, klubit lienevät aika kalliita. ajattelin kierrellä maaseudullakin - japanilaisia metsäbileitä :-D?
olisin todella kiitollinen neuvoista!