Mä kysyinkin, että kuka jätti viimevuonna tulemati Big Bang:ille ?
Jaa sä puhutkin ihan viime vuodesta erityisesti... enää ei o tullu noihin laivoihin astuttua sen yhden bigbängin jälkeen, oisko ollut joskus viis vuotta sitten? :D _ei hajuakaan_ ;)
38 posts, 2 pages, 6,242 views
Mä kysyinkin, että kuka jätti viimevuonna tulemati Big Bang:ille ?
Mut kyl siellä niitä oli :) Ainakin Josh Wink tais olla yk?
eei. mut '93 sally albatrossilla järkätyissä rave cruising -kemuissa piti olla ko. kokoonpanot, mut joku veti pääomat välistä ja paineli bahamalle, ja starat jäi rannalle lehdellä soittelemaan.
Kröhöm...
Tarkkaa tietoa:
Josh Wink ei jättänyt tulemati, koska hänen ei edes pitänyt olla siellä v. 2002.
Hän on kuitenkin ollut samaisilla kekkereillä jo aiemmin. Tarkkaa vuotta en muista.
Tietääkseni (?) kukaan ei jättänyt tulemati v. 2002.
Ja ootkos ihan varma et se Josh Wink sillon tuli paikalle? Kun muistelisin et just sen takia sillon sinne lähettiin tms... en kyl o ihan varma.
Josh Wink ei jättänyt tulemati, koska hänen ei edes pitänyt olla siellä v. 2002.
Hän on kuitenkin ollut samaisilla kekkereillä jo aiemmin. Tarkkaa vuotta en muista.
Itse en ollut paikalla, mutta ainakin Dj Promon kotisivujen mukaan kyseinen herra siellä oli.
Leon Roberts, Eng (C) (who, what hä?)
hassua miten kaksijakoinen toi lineuppi tuntuu olevan, progea/nenänkaivuuta ja teknoa (paitsi korsteeni) :o
mut en kyl oikeasti näe mikä pointti näissä laivabileissä on-mättöä pienessä ja mauttomassa stardust-diskossa ei liene oo kovin miellyttävä tila vaikkei se ainoa kriteeri olekaan hyville kemuille. *hhrrr*
:rolleyes:
mut en kyl oikeasti näe mikä pointti näissä laivabileissä on-mättöä pienessä ja mauttomassa stardust-diskossa ei liene oo kovin miellyttävä tila vaikkei se ainoa kriteeri olekaan hyville kemuille. *hhrrr*
Jos en aivan väärin ole ymmärtänyt niin tällä kertaa promenadi toimii myös tanssilattiana, joten tanssitilaa pitäisi olla aika ruhtinaallisesti verrattuna viime risteilyyn. Oli kyllä hemmetin rokk -l
oh bugger. arvatkaa keiden hytti on promenadilla. ei sit tarvii vissiin nukkua :001:
Kuka tonne nyt nukkumaan lähtee? :p
Onko jollakulla muuten ylimääräistä lippua, jonka haluaisi minulle myydä? Olisin erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan... yhteydenotot privameiliin (tai soitto, jos tiedät numeroni), danx.