Sony MDR-V700 vs Sennheiser HD-25

33 posts, 2 pages, 7,787 views

Avatar
#1 • • Timo Guest
Oon ostamas uusii luurei, kumpi pistää paremmaks???
Avatar
#2 • • Faini Guest
sainhaiserit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
#4 • • serotonot Guest
"kyl noi sonytkin on ihan hyvät!"

no ei V*ITUSSA!

mulla on oikestaan pelkkää huonoa kokemusta kaikesta mihin liittyy Sony ja toisaalta pelkkää hyvää sanottavaa HD-25:sta

Toisin sanoen osta Sennheiserit, et kadu
Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Sennheiserit on aivan ylivoimaisesti parhaiten soivat luurit näistä yleisimmistä sony/pioneer/sennheiser kolmikosta.. akg:stä / beyereistä en mene mitään sanomaan kun en ole niiden suljettuja testannut.

soneja vaivaa mielestäni yläbassovoittoinen soundi (kumiseva soundi), kun taas pioneerit kuulostaa kovalta pa:lta (varsinkin jos tietynlaista musiikkia kuuntelee).
Sennheiser sen sijaan soi melkoisen tasapaksusti, alapää on tukeva ja tarkka.. eniten saattaa alkuun häiritä hyvin tarkka diskantti-toisto.. voipi vaikuttaa jopa korostuneelta (ellei hieman olekkin sitä).
Mutta tarkempia luureja en ole vielä korvieni päälle saanu..
Avatar
#7 • • Faini Guest



soneja vaivaa mielestäni yläbassovoittoinen soundi (kumiseva soundi), kun taas pioneerit kuulostaa kovalta pa:lta (varsinkin jos tietynlaista musiikkia kuuntelee).



EI OLE AINOA VIKA NIISSÄ!!!!!!!

kokemus puhuuuuuuuu...=(
Avatar
#8 • • Boot Guest
Okei.

Entä HD-25 vastaan Pioneerin HDJ-1000?

Kokemuksen syvää rintaääntä kaivattaisiin.
Avatar
#9 • • Daniel Braun Guest


Okei.

Entä HD-25 vastaan Pioneerin HDJ-1000?

Kokemuksen syvää rintaääntä kaivattaisiin.



Silti Sennheiserit vie voiton... ;)
Avatar
#10 • • Faini Guest




Silti Sennheiserit vie voiton... ;)



Mistä tieto??

Pioneeri on arvostettu merkki..
Avatar
#11 • • Daniel Braun Guest




Mistä tieto??

Pioneeri on arvostettu merkki..



Noh, mistä sulla on tietona että Sony on paska?? Se on ARVOSTETTU merkki! :D Sun kokemuksena vaan on se että ne on menny rikki. Voisko olla käyttäjästä kii?

Sanoin vain mielipiteeni. Ja vaikka Pioneer on arvostettu merkki, niin en kyllä luottais niiden kuullokkeisiin ollenkaan. Tämä on vain mun mielipide...
Avatar
#12 • • Faini Guest




Noh, mistä sulla on tietona että Sony on paska??



Koska omistan semmoiset.

Se on ARVOSTETTU merkki! :D Sun kokemuksena vaan on se että ne on menny rikki. Voisko olla käyttäjästä kii?

Sanoin vain mielipiteeni. Ja vaikka Pioneer on arvostettu merkki, niin en kyllä luottais niiden kuullokkeisiin ollenkaan. Tämä on vain mun mielipide...



No, luotetaan me cd-soittimiinkin, jotka ovat anakin MUN mielestä maailman parhaat dj-cd-soittimet..
Avatar
#13 • • Daniel Braun Guest




No, luotetaan me cd-soittimiinkin, jotka ovat anakin MUN mielestä maailman parhaat dj-cd-soittimet..



Multa katos ton ajatuksen asiayhteys... Tarkotatko Pioneerin cd-soittimia? Tuossa asiassa olet oikeassa, jos etsitään parasta Dj cd-soitinta, valmistaa ne ehdottomasti Pioneer. Samoin jos on kyse hyvästä mikseristä. On sekin Pioneer. Tämä on tosin makukysymys.

Mutta miten tämä liittyy kuulokkeisiin??
Avatar
#14 • • Faini Guest




Multa katos ton ajatuksen asiayhteys... Tarkotatko Pioneerin cd-soittimia? Tuossa asiassa olet oikeassa, jos etsitään parasta Dj cd-soitinta, valmistaa ne ehdottomasti Pioneer. Samoin jos on kyse hyvästä mikseristä. On sekin Pioneer. Tämä on tosin makukysymys.

Mutta miten tämä liittyy kuulokkeisiin??




Huomaa jotain yhteistä näissä nimeissä..

Pioneerin HDJ-1000

Pioneer CDJ-100s

Pioneer DJM-600
Avatar
#15 • • Edited Daniel Braun Guest





Huomaa jotain yhteistä näissä nimeissä..

Pioneerin HDJ-1000

Pioneer CDJ-100s

Pioneer DJM-600



Oikeesti mä nyt en oikee jakse enää pysyä perässä tossa sun jutussa... Vaikka siinä nimessä on mitä, niin ei se tarkoita mitään!! Onko sun elämäntehtävänä olla rasittava, vai?? Sun mielipide on vain ja ainoastaan oikea?!

Sanoin jo että makukysymys tuo on!!! Vittu kun on vaikee tajuta!!
Avatar
#16 • • Faini Guest




Oikeesti mä nyt en oikee jakse enää pysyä perässä tossa sun jutussa... Vaikka siinä nimessä on mitä, niin ei se tarkoita mitään!! Onko sun elämäntehtävänä olla rasittava, vai?? Sun mielipide on vain ja ainoastaan oikea?!

Sanoin jo että makukysymys tuo on!!! Vittu kun on vaikee tajuta!!



=) sä oot niin ihana ku hermostut...
Avatar
#17 • • Peter Skogberg Guest
Vihdoin Sonyt aika nopeesti Pioneerin SE-DJ5000:iin, jotka ovat skrätsikäytössä aivan loistavat.. Ja kyllä niillä DNB:kin pyörii...
Caro²

Posts: 5,301

#18 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2



Huomaa jotain yhteistä näissä nimeissä..

Pioneerin HDJ-1000
Pioneer CDJ-100s
Pioneer DJM-600



Ei se merkki ole koskaan tehnyt tuotetta hyväksi.. itse en luota yhteenkään merkkiin joka valmistaa tuotteita joista valmistajalla ei ole kokemusta. Eli suomeksi:
Jos Sennheiser alkaa valmistamaan levareita, ne on tod.näk. melko jälkeen jääneitä verattuna teknari/vestax linjaan. En myöskään hirveesti rupeis luottamaan toisaalta esim pioneerin valmistamiin mikrofoneihin, saati shuren valmistamiin dj-cd-soittimiin..

Huomaatko jotain yhteistä tuossa?

P.s. ei.. shure ei valmista tietääkseni dj-cd-soittimia.. ja epäilen kyllä että esm nuo pioneerin luurit olisi alunperinkään pioneerin _omia_ tuotteita, vaan pikemminkin jonkun toisen firman tekemiä.
Avatar
#19 • • Boot Guest
Mulla oli ilo ja kunnia omistaa Sonyn kuulokkeet yli kymmenen vuoden ajan, kunnes joku nilkki keksi pölliä ne luurit.

Uudemmista Sonyistä en tiedä, mutta niissä oli mahdollisesti maailman parhaat soundit ja kestävyyskin oli sitä luokkaa etten niitä rikki saanut.
Avatar
#20 • • Quu Guest
Itse valitsin senkat, ja olen todella tyytyväinen.

Ps. Kuulokkeet ovat sitten HD-25-1, eikä HD-25-SP

Kannattaa heti kun kuulokkeet saa, vetää liittimet kuulokeosista ulos, ja työntää ne takaisin "pehmusteiden läpi" takaisin. Näin senkkojen tyyppivika "pehmuste painaa liittimiä vinoon" vältetään.
Ja muista kuminpäin ne liittimet oli.

...olipa hankala teksti...