Daruden uus sinkku

54 posts, 3 pages, 8,462 views

Avatar
#41 • • MikkiHiiri Guest
Mulle toi Next To You uppos. Ei edes juustoinen, hyvät soundit,
hyvä meininki. 100 kertaa parempi ku Music IMO..
Elenalla on kyl parempi ääni kuin 99%
kiksutuottajien käyttämistä laulajista. Suomalainen tsubu vielä:)
Avatar
#42 • • Tres Guest
Lainaan itseäni toiselta forumilta:
Toisin kuin toi Music, joka siis mun mielestä oli hirveintä
paskaa Darudelta (mukaanlukien Virtasen demoraidat
mp3.comissa jotka oli aivan hirveetä skeidaa jo nekin)
tähän mennessä, niin tää Next to you jo ihan jees
tolleen yökerhoraidaks. Ei mitään uutta, mutta paremmin
tuotettuna kuin music, ja jopa Virtasen tavaramerkki-
chiptuneröpötyssoundi onnistuu olemaan siedettävän
rajoissa ja kuulostamatta ihan vitun kornilta. Eli
ei huono, muttei mikään klassikkokaan: aika vähän tästä
loppujen lopuksi jää käteen, mutta venataan ne remixit tästäkin.
Avatar
#43 • • Juki54 Guest
"Next to you" biisin vokaalit ylittävät kyllä sen juustoisuuden joka mulle vielä menis...yöks :013:

Ja harmittaa remixien puute näiltä Suomen julkaisuilta!!
Avatar
#44 • • Edited Al Tapone Guest


koko uus levy on todella tasapaksua matskua. ei todellakaan tule rymisemään milläkään listoilla.



Paljos lyödään vetoa? :003: Aivan varmast nousee listoille no doubt.
Avatar
#45 • • zAo Guest



Aivan varmast nousee listoille no doubt.



Veikkaan ihan samaa, että nousee listoille. Ja juuri
sen takia, että levy on tasapaksua ja yllätyksetöntä.
Avatar
#46 • • putteh Guest
Taatusti nousee listoille Suomessa, mutta ulkomaista nyt en menis niinkään vannomaan. Puuttuu Sandstormin kaltainen megahitti. Tosin, kyllähän Darude nyt tulee myymään maailmallakin jo pelkällä nimellään jonkun verran.

Onnea ja menestystä silti Villelle & kumppaneille!
Avatar
#47 • • Al Tapone Guest


Ja juuri sen takia, että levy on tasapaksua ja yllätyksetöntä.



Mä vähän ihmettelen puheita tasapaksusta ja yllätyksettömästä. Mun mielestä esimerkiks Music on yks eniten ideaa sisältävistä biiseistä pitkään aikaan. Ja kun siinä ei paljoa tapahdu, se ei myöskään ole liian purkkaa. Ja nyt ku kesämieshause on kova juttu, mun mielest on pelkästään positiivista, et joku tekee listoille muutaki ku pimppahousee.
Avatar
#48 • • Edited zAo Guest




Mä vähän ihmettelen puheita tasapaksusta ja yllätyksettömästä. Mun mielestä esimerkiks Music on yks eniten ideaa sisältävistä biiseistä pitkään aikaan. Ja kun siinä ei paljoa tapahdu, se ei myöskään ole liian purkkaa. Ja nyt ku kesämieshause on kova juttu, mun mielest on pelkästään positiivista, et joku tekee listoille muutaki ku pimppahousee.



Jos Music sisältäisi edes vähän omaperäisyyttä
ja ideaa en niin sanoisi. Kun ensimmäisen kerran
kuulin kyseisen tekeleen, tuli mulla mieleen yksi
jos toinenkin poppitrance biisi muutaman vuoden
takaa. Yhtäläisyydet olivat hämääviä.

Vaikka kuinka yritän, en löydä mitään omaperäistä
Musicista (nimikään ei sitä tue). Voisin luetella tästä
ikuisuuteen huomattavasti taitavampia ja musiikillisesti
nerokkaampia tuotoksia (jopa samalta hitti/poppi alueelta
mitä darudekin edustaa), mutta mitä se hyödyttäisi,
eikä siihen ole tarvetta.

Jos biisissä ei tapahdu paljoa, se ei tarkoita
automaattisesti sitä, että se ei olisi hittikamaa!

Koska kiinnostukseni Musicin kaltaiseen poppitranceen
(tai mitä nyt ikinä onkaan) on nolla, en jaksa tämän enempää
kuluttaa energiaa sen hyvyydestä-huonoudesta
väittelyyn.piste


ps. kun kuulin eräissä bileissä sen daruden toisen uuden hittirallin
meinasin hajota tylsyyteen sen mielikuvituksettomuuden takia.
Cutoff

Posts: 14

#49 • • Cutoff
Karu-D ei kyl loista biisinimillä. Kumma kun ei löytynyt "Rush" albumilta "Turbo", "Super" taikka "Luv u 4 evah" nimistä biisiä ;)
Ai joo, ja se "Music" oli ihan kaamee. Tää uus menee muiden vastaavien joukossa.
Avatar
#50 • • Revelation Guest
Minulle henkilökohtaisesti tuo Music kyllä maistuu, olen joissakin bileissäkin sitä tanssinut, breikki oli tosi rankka ja pisti vääntämään ihan kunnolla... en sitten tiedä siitä omaperäisyydestä, mulle ei ole ihan tällaisia kappaleita vastaan tullut aiemmin, mutta voi johtua vähästä tietämyksestäni vain... ja muutenkin, ei kuulostanut karmealta popilta IMHO se kappale, se spiikkaushan on tosin ihan karmea ja turha... :) ja nimi, doh! :)
Avatar
#51 • • Kikprohotec Guest
No eipä se Music hirveästi säväyttänyt, mut ei kuitenkaan aivan kökkökään, kyllä jalka välillä vipatti..
Avatar
#52 • • Edited Revelation Guest
Vielä pakko jatkaa sen verran kun kävin tuon flametuksen kunnolla läpi että minuun kyllä Daruden uusin albumi uppoaa ihan täysillä, kunnon melodisia kappaleita ja tosi leijailevaa meininkiä, kappaleet kehittyvät ja rakentuvat mielestäni hyvin (no, Music on vähän simppeli verrattuna muihin tässä mielessä...), sanoisin että suurin osa kappaleista on parempia kuin mitä Music on... omaperäisyydestä en sinänsä osaa sanoa, mutta ei tämä peruskiksua minun korvieni mielestä ole ollenkaan, ellei sitten ole jotain sellaiselta aikaväliltä mitä en ole sattunut kuulemaan.

Tuottamisesta yms. sanoisin että mielestäni soundit ja kaikki on kappaleissa tosi mainiosti kohdallaan, biitit iskee terävästi, melodiat on kirkkaita ja selkeitä, kappaleiden rakenteissa on yllätyksiä positiivessa mielessä, omaperäisyyttä koko rahan edestä... tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta tuntuu tosi erikoiselta tämä albumin saama flametus kun itse pidän siitä niin paljon. (vetää henkeä)

... onko maailma vajonnut synkistelyprogen lumoihin ja kammoaa kaikkea mikä saattaa vaikuttaa kiksulta tai melodiselta? :)

Tekisi mieli ostaa albumi itselleenkin mutta siinä on ikävä kopiointisuojaus mikä haittaa virheenkorjausta, kaverilla pätkii jo cd parin kuukauden kuuntelun jälkeen, tosi kivaa. No, jos kopioisi koneelleen (huoh kopiointisuojauksille jotka eivät suojaa vaan haittaavat pelkästään) ja pistäisi mp3:siksi (siis omalta, ostetulta cd:ltä)...

Edit: No vedetään sen verran takaisin että ei sitä albumia ole näköjään niin pahasti flametettu. Mielikuvaksi vain jotenkin tuli se.
Avatar
#53 • • MikkiHiiri Guest


... onko maailma vajonnut synkistelyprogen lumoihin ja kammoaa kaikkea mikä saattaa vaikuttaa kiksulta tai melodiselta? :)



Eiköhän se johdu keskimäärin siitä, ettei Suomessa oikein kukaan
enää tajuu (uskalla) soittaa hyvää melodista musiikkia, tai et
proge on "in" niin seurataan massaa tai sitten siitä, ettei
keskiverto konemusadiggarilla oo ollenkaan nuottikorvaa, joten
ihan sama miten hyviä melodioita soi kun ei herätä tunteita ;)
Avatar
#54 • • Protoni Guest
kylläh toi uus levy on sata kertaa parempi kun se edellinen. uudessa levyssä ei ole ehkä mitään mega hittejä, mutta maistuvaa musaa kylläkin..olihan tää aika progea jossain kohtaa, mutta hyvältä kuulosti.. Bitter sweet, next to you ja ranta on aika helmiä...ainoo juttu mikä ehkä mättää on noi vanhat "before storm" samplet.ne ei oikeen enää iskeny..kuunneltava levy ei voi muuta sanoa...

T: +protoni+