Radio stream suoraan mp3 muotoon?

9 posts, 1 page, 1,894 views

Avatar
#1 • • Cype Guest
Mahtaakohan tästä aiheesta olla jo topicci?
No en ainakaan löytänyt..
Eli mikä softaksi, jotta nettiradiosta kuunneltava ohjelma saataisiin tallennettua suoraan koneelle esim mp3 muotoon?

Onko vaihtoehtoja, mikä paras ja helpoin käyttää?
Mielellään tietenkin freewarea :rolleyes:

Auttakaa avutonta :confused:
Avatar
#2 • • Inditm Guest
Windows Media encoder. Löytyy windowsin sivuilta ja on ilmainen.
Avatar
#3 • • Cype Guest
Tos tarvii varmaan olla os Win XP tai 2000, ja mul on tällänen buginen Win 98 SE vielä käytös, mut koitan saada ohjelman pelittämään..

Thanx anyway :)
Avatar
#4 • • Inditm Guest
Kyllä win 98:llekin pitäisi olla ihan toimiva versio. Muistaakseni 7-versio oli 98:lle. Se uusin 9-versio ei varmaan 98:ssa pelitä.
Avatar
#5 • • anco Guest
Hoblaa..

Muistaakseni tuossa Windows Media Playerissä on vielä Micro$oft häsmäkkä, että ilmais versiolla voi nauhoittaa max. 96 kbps laadulla. Jos haluaa naihoittaa vähänkään laadukkaammalla bit ratella, niin siihen pitää ostaa joku maksullinen paketti...
Avatar
#6 • • LyoN Guest
Streamripper for Winamp on osoittautunut varsin näppäräksi ohjelmaksi streamien tallentamiseen. Juuri nyt en kuitenkaan muista mistä olen sen hankkinut, mutta luultavasti hätään auttaa Kuula eli Google ;)
Avatar
#8 • • Protoni Guest
Ite just latasin Loop Recorderin. Infossa Kehuttiin että se tallentaa kaikki äänet netistä cd:ltä, radiosta jne. jne. En oo viel kunnol päässy kokeilee mutta vaikutti se kohtalaisen hyvältä. 128kbps laatu.

T: +protoni+
Avatar
#9 • • CJDaft Guest
Itse olen käyttänyt kyseiseen hommaan ohjelmaa nimeltä SuperMP3Recorder Pro. Äänittää äänikortin läpi mistä tahansa lähteestä ja pakkaa suoraan mm. mp3, wma, vqf, wav, jne.

Kannattaa etsiä netistä "rajoittamaton versio", niin saa nauttia asiasta pidempään...:p

Lisätietoa ohjelmasta löytyy mm. http://www.supermp3recorder.com/