Uusi DTM

26 posts, 2 pages, 4,819 views

#21 • • liltony Guest
Joo olen Villen kanssa samaa mieltä että, on aika turha keskustella PAn hyvyydestä, oli se ihan mitä merkkiä hyvänsä, jos paikka ei ole akustisesti hyvä. Itse en halua vielä arvostella DTMn soundia, koska kävin siellä kun talo oli tyhjä, eli ei voi tehdä mitään johtopäätöstä sen pohjalta. Soundi kaikui koska tila on aika iso ja kova, tanssilattian katto on peiliä ja pinnat muutenkin suht kovia. Hyvän soudin saaminen vaatii kovaa työtä noinkin vaikeassa tilassa, luulen että ajan kanssa löytyy sopivat säädöt hiljaisillekkin illoille. En usko et viikonloppuina, kun mesta on täynnä soundi enään kaikkuu, kyllä Turbo soundi säädettynä pitäsi hyvin soida, riippuu tietenkin mallista aika paljon.
#22 • • Salla Guest
Mutt miksi Roballe?!????????:( Annankatu oli niin makeen näköseksi saatu mesta :(
#23 • • olivia Guest

Mutt miksi Roballe?!????????:( Annankatu oli niin makeen näköseksi saatu mesta :(

My point exactly.
#24 • • l e b e u Guest
Noh, DTM on vähän liian gay mun makuuni...ainakin normaalina iltana.
Been there, putosin pahasti.
Älkää te "puppelipojat" nyt hermostuko, mut häkellyin vain niin pahasti ekalla(ja toistaiseksi ainoalla) visiitilläni.

Robasta on tulossa selkeesti jokin keskittymä...onhan siellä dreamworldkin.
#25 • • Edited Tapi T Guest

Robasta on tulossa selkeesti jokin keskittymä...onhan siellä dreamworldkin.

:001: Mikä ihmeen keskittymä? Miten Dreamworld liittyy DTM:ään?

edit: *liittyy 1000-kerhoon*
#26 • • OSC8 Guest

Poken kanssa tosin käytiin seuraavanlainen keskustelu:

Onko tuolla yläkertakin?

-Juu

Mitä sielä on?

-Homoja homoja... (pudistellen päätään)

:D

* :D reps*

Olikohan toi ihan joku läppä vai voiko DTM:n pokena tosiaan olla jotain machoheterobodaripokeja joille se on kova pala? :001: