http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030108KA5
469 posts, 24 pages, 98,746 views
eipä tuo Kokoomus näytä koskaan oppivan, että luonto on ihmisen kannalta tärkeämpää kuin rakennuskustannukset. Sasia risoo näköjään se, että Vuosaaren satamasta tulee erittäin ympäristöystävällinen. Valituskanaviakin on hänen mielestään liikaa..
äh, minusta luonto vaan kuuluu ottaa huomioon kaikessa mitä ihminen tekee. Se ei saisi olla rahasta kiinni.
Duunarihan on aina arvostanut nenänkaivuuta ja väsynyttä lapioonnojailua.
Kaiken huippu oli tietysti Vuotos, jota nyt on säädetty jo kymmeniä vuosia.
No huhhuh. Itse siis et ole duunari? Pomothan ne sit kai tän maailman on rakentanu..?
minä en ymmärrä, mitä erityisen kokoomuslaisen kamalaa on ihmetellä sitä, että valitusrumbat vievät niin kauan kuin ne vievät.
mitä erityisen kokoomuslaisen kamalaa on ihmetellä sitä, että valitusrumbat vievät niin kauan kuin ne vievät.
No duunarihan minä. :) Kommenttini oli tarkoituksella kliseinen ja provosoiva, koska ainakaan minä en ymmärrä, mitä erityisen kokoomuslaisen kamalaa on ihmetellä sitä, että valitusrumbat vievät niin kauan kuin ne vievät.
minusta kommentissa oli kokoomuslaista lähinnä se. että kritisoitiin ympäristön huomioimisen kalleutta. "Ne ovat noin 30 prosenttia kaikista rakennuskustannuksista."
Mutmitähä? Eikös ne valittajat halua estää koko *tun hankkeen, eikä vaan viivyttää sitä? Eli siis se on viive sen kannalta, joka haluaa hankkeen läpi, ja työvoitto valittajan kannalta niin kauan kun se on jäissä.
- Mahdollisesti tuhansia työpaikkoja. Jos homma menee vuosien vaiheiluksi, ovat myös työpaikat koko tämän ajan vaakalaudalla.
-Muutoksia paikallisten asukkaiden ja elinkeinonharjoittajien asemaan.
Entä jos talous ei kasvakkaan?
Niin ja tuo Bushin pakettihan on tulonsiirtoa veronmaksajalta ennestään rikkaille tai teollisuudelle.
Miten nii "entä jos"..?:001:
En aio äänestää. Toivon, ettei kukaan muukaan äänestä.