Nyt seuraa OT ja personal
OT ja personal kuuluvat yksityiseen viestintään, ei julkiselle foorumille. Jos viestissäsi ei ole asiaa edes nimeksi, hoida se privaviestillä, eikö?
469 posts, 24 pages, 99,034 views
Nyt seuraa OT ja personal
OT ja personal kuuluvat yksityiseen viestintään, ei julkiselle foorumille. Jos viestissäsi ei ole asiaa edes nimeksi, hoida se privaviestillä, eikö?
Niin no.. vastuuta tai ei, mutta jos en väärin laskenut, niin Soneran vuoksi on viiden vuoden sisällä vaihdettu liikenneministeriä ainakin kahdesti.
Niin, minäkin kutsun siirtymistä ministerin pallilta YLE:n johtajaksi rangaistukseksi munauksistaan...
Voisit reagoida joskus -ttu toisinki päin!
Itsekin olen yrittäjä. Tiedän, että yrittäjä on paskemmassa asemassa ku duunari.
No joo. Toi oli aikasten turhan yksioikoisesti sanottu. Mutta silti. Jos Kokoomus on sun mielestä huono ratkaisu ja se nyt sattuu olemaan aikas suuri puolue. Kysymys jää silti voimaan: Mitä sinä olet tehnyt asian ratkaisemiseksi?
Sulta tarska tulee aika korneja kommentteja välillä. Sä oiot liikaa mutkia.
Äkkiäkös se kansan yleinen mielipide positiiviseksi saadaan. Ensiksi pari lööppiä, kuinka NATO pelastaa ja on Suomelle hyvä ratkaisu, pari jotain negatiivista juttua, että tämäkin olisi ollut parempi, jos olisimme olleet NATO:ssa ja sitten joku oikea taho kustantamaan galluppi ja siinä: Galluppien mukaan kansa haluaa NATO:on. Ja siitä sitten positiivista mainoskampanjaa juurikin lehtien lööppien avulla ja niin päin pois.
Ootko ikinä kuullu gallupeista? Kyllä se kansanäänestys tulee vielä sieltä jahka yleinen mielipide on riittävän positiivinen.
Hautaan koiraa kirppuista. Miksei se hakenut kapulaa? Miksei se huomannut ajoissa, kuka on herra talossa? Miksi se meni puraisemaan kättä sitä ruoskivaa? Jouduin kesken aamukahvan rengasraudan autosta hakemaan.
Mut pakko piiskaa kuolluttaki hevosta
Jep. Kuvittelin, että kyseessä on joku turha läppä, kuinka 60-luvulla osattiin kapinoida työväen puolelta, mutta jos asialla on oikeasti jokin syvällinen merkitys, niin kiinnostaa kyllä. En vain ole löytänyt tarinaa tapahtuneesta. Ja mun alkuasenne ei oo mitenkään merkityksellinen, mikäli mä luen sen tekstin ja muodostan lopullisen mielipiteeni sen jälkeen.
sä alat taas asenteelliseks, jo ennen vastausta. Huomaatko?
Ei. Vaan tiedän ja tunnen 60-luvusta mielestäni riittävästi ja silloin tapahtui minun mielestäni melko naurettavalla tavalla näitä "vallankumouksia" ympäri maailman. Ajattelin, että josko jotain turhaa vasemmistopropagandaa. Koitan etsiä netistä, mutta ei löydy, kun en tiedä oikeita hakusanoja. Pelkällä "mommila" sanalla ei löydy.
Eli sun mielestä historiasta pitää oppia, paitsi 60-luvusta täyttä mitään
Tosissaanko olisi pitänyt vastata, jos sinä et kerralla virheesi osoittamalla huomaa? En minä ole sinun opettajasi.
Ällöttävää holhoavaa ylimielisyyttä.
En ole niin väittänytkään. Nihilismi on turhaa, eikä johda mihinkään. Minulla on nihilistisiä ajatuksia päässäni, mutta niistä pyrin eroon. On siellä muutakin ja järki pyrkii koko aatteesta eroon. Vaan kun tuo tunnepuoli on ihmisellä aikas vahva.
Sä et oo ees oikee nihilisti
Toki. Kehä III sisäpuolella ja käsipäivää, ei nyrkillä päivää. Ensi syksynä tod.näk. Jos olet sitä ennen Brittein saarille tulossa, niin ilmoo.
Toivottavasti ilmoittelet kun tuut Suomeen bilettämään. Haluan kerran sanoa käsipäivää ja katsoa silmiisi. Onnistuuko?
Eikö siis tämä: "Äärioikeistolla ja -vasemmistolla on paljon samoja agendoja, vasemmisto istuu oikeiston kanssa samassa hallituksessa," kerro sinällään jo, että on äärioikeisto ja -vasemmisto, joista molemmat hallituksessa samojen agendojensa kanssa? Voidaan tuosta kyllä pilkun paikkaa viilata, että onko se "-oikeisto" vai "oikeisto". Vasuun pakoa se olisi. No toisaalta OJ:kin on syytön.
Okei. Nyt sitten kaivoin quotissa pilkkaamasi "loogisen erheen" postistani. Luepa tuosta seuraavasta (tai ihan mistä tahansa postistani), missä sanon, että A) äärioikeisto- tai vasemmisto istuvat hallituksessa ja B) Suomessa ei ole äärioikeistoa?? Aineiston osa tässä, ole hyvä.
Miten yrittäjä oikeastaan on huonommassa asemassa kuin duunari, jos otetaan pois lähes kokopäiväinen työrupeama mikä seuraa suoraan valinnasta alkaa yrittäjäksi?
Ääntäsi käytit, kuulut kansaan. Kansa, eli sinäkin, valitsitte Kokoomuksen.
Koitan etsiä netistä, mutta ei löydy, kun en tiedä oikeita hakusanoja. Pelkällä "mommila" sanalla ei löydy.
Ei, mikäli olet tehnyt asian ratkaisemiseksi jotain. Kysyn vielä kerran: Mitä olet tehnyt asian hyväksi?
heh, ja tämän takia minun pitäisi olla tyytyväinen?
Kiitos. Luen.
Sen lisäksi, etten tuntenut koko Mommilan tapausta, en sitä nyt ymmärrä. Miten seuraava teksti liittyy siihen, että pitkäaikaistyötön raahaisi minut saunan taakse?
Mommilasta on liian kauan aikaa, ja tuntuu porvarin muistikin pätkivän...
Ei, mikäli olet tehnyt asian ratkaisemiseksi jotain. Kysyn vielä kerran: Mitä olet tehnyt asian hyväksi?
jUSSille hissasta kiitettävä! Tai hyvästä hakumoottorista... ;)
Ja muille kiinnostuneille lähetetään kopiot dialogista privaan 1e kpl...:D
Turvallisuuden kanssa NATO:lla ei ole juuri mitään tekemistä.
Osaa jostakin siirtyy kumminkin. Nato on yks lobbauskeino muitten lisäksi ja siitä saa tietyn "saman ryhmän" Euroopan ulkopuolle. "Kun me ollaan nyt samalla puolella, niin eiks onnistuis, et..." etc.
Eli kärjistäen puolueettomuus uhrataan sen takia, että saataisiin mahdollisuus yrittää lobata meitä 10 kertaa vaikutusvaltaisempia maita, joille Suomi on suhteellisen merkityksetön valtio. Järjetöntä. Minä haluan nähdä niitä konkreettisia etuja.