DJ SEB

54 posts, 3 pages, 9,265 views

#21 • • Seb Guest
Ne kuvat ovat erittäin harvinaisia ja keräilyarvoltaan mittaamattomia. Pitäkää niistä kiinni tai ne viedään käsistä.
#22 • • upee Guest
siistein kuva seposta on kyl vuoden takainen paparazzipläjäys vuosaaresta.

terveisin nimim: ü__ü
#23 • • olliS Guest
helvetin siistit sivut sulla! respeck :cool:
#24 • • DyyD Guest
Oli kyllä tyylikkäät toimivat sivut. Ja pakkohan ne miksauksetkin oli poimia talteen. Lisää tällaista!

:004:
#25 • • Edited Seb Guest
Top 10 ja kuvia lisätty sekä keikkakalenteri laitettu ajantasalle. Viikonloppuna tulossa myös uusi miksaus sivulle, löytyy demo osiosta. Laitan tuosta sit infoa, kun webmaster saa miksauksen työnnettyä nettiaalloille...

Kiitos kaikesta palautteesta. Uutta rakentavaa palautetta ja myös räävitöntä vittuilua otetaan vastaan, jos sanottavaa vaan löytyy. Mun omat kiitokset menevät Lankille, joka vastaa sivujeni ulkonäöstä.
#27 • • Turan Guest
19.3 SEB @ EVER! :)
#28 • • genki Guest

Kurjake olet.

100 pistettä 'kurjake' -sanan käytöstä, erinomaisen mallikasta.

Bonuksena 8 pistettä Accu -paita päällä poseeraamisesta. :cool:
#29 • • Edited laura Guest
turan
#30 • • Turan Guest

Bonuksena 8 pistettä Accu -paita päällä poseeraamisesta. :cool:

Jätkä seuraa mua kaikkiin topikkeihin joihin oon postannu! :) oon kyl varsin samaa mieltä accu -paidasta. :)
#31 • • Seb Guest

oon kyl varsin samaa mieltä accu -paidasta. :)

En ota Accu-paitaa pois edes suihkussa :) Seppo ja Accu Everissä - be aware!

Asiaa: sivulla nyt myös hieman vanhempaa seb-soundia. Vuonna 2000 keväällä nauhoitettu kotisessio on tuollaista transsahtavaa progesoundia, mielestäni suhteellisen hyvin ajan hammasta kestänyttä musiikkia. Löytyy demo-osiosta ja palautetta voi laittaa:

http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=7149
#32 • • Seb Guest
Nostetaan hävyttömästi topiccia. Sivuillani nyt uus top 10, ja pari uutta kuvaakin löytyy. Keikkakalenterikin modifioitu.
#34 • • Seb Guest
sivusto päivitetty
#35 • • Seb Guest
Sivut uudistuneet hieman. Nyt tekstit oikein enklanniksi, kuvia lisää ja top kymppikin on uusittu pitkästä aikaa. Uusi miksaus tulossa ennen lumia, ja siinä vaiheessa myös otetaan suurin osa vanhoista mikseistä sivulta pois, joten käykää latailemassa nyt ennen kuin on myöhäistä.

Kiitokset apuvoimille eli Hannulle ja Antille. Big Respect :)
#36 • • Seb Guest
Jostain syystä sivujeni käyttöoikeus oli lakannut viime viikolla. Asia kuitenkin korjattu ja nyt toimii! Vanhoja miksejä on siis karsittu, kuvia tullut lisää (kiitos antti) ja uusi miksaus tulossa piakkoin.
#37 • • Jone Guest
Mun on nyt sattuneesta syystä pakko mainita, että ne copyright noticet ottamissani kuvissa eivät ole niissä sitä varten että ne saisi leikata pois kun siltä tuntuu. Copyright käsitteenä sisältää senkin, että ainoastaan mulla on oikeus käsitellä kuvia ja sitäkin kohtaa on tässä tapauksessa rikottu. Kuvat on croppaamisen yhteydessä tallennettu uudestaan ja ne ovat nyt laadullisesti aivan ruvella.

En oikein tiedä miten tällaiseen varastamiseen (sitä kuvien käyttö näin tehtynä on) ja työni pahoinpitelyyn tulisi suhtautua. Lupa ko. kuvien käyttämiseen on kysytty ja olen sen antanutkin sillä ehdolla että kuvaajan nimi mainitaan kuvien yhteydessä. Pakkausruntelua en edes osannut ennakoida. :///

:mad: :angry: :mad:
#38 • • Seb Guest

En oikein tiedä miten tällaiseen varastamiseen (sitä kuvien käyttö näin tehtynä on) ja työni pahoinpitelyyn tulisi suhtautua. Lupa ko. kuvien käyttämiseen on kysytty ja olen sen antanutkin sillä ehdolla että kuvaajan nimi mainitaan kuvien yhteydessä. Pakkausruntelua en edes osannut ennakoida. :///

:mad: :angry: :mad:

Jep. Asiasta kannattaa ollakin vihainen. Vika on huomattu ja korjataan pikimmiten, ja todellakin kuvien ottajan nimi täytyy mainita kuvissa ellei sitä ole erikseen sovittu. Meidän tapauksessahan (kaikille tiedoksi) lupa kuviin on kysytty, mutta kuvien käsittelyyn ei, joten asia korjataan.

Sorge Jone, my big mistake. Ei tuu toistuun. Älä muistele pahalla :) Sitäpaitsi noi sun ottamat kuvat, kuten olen moneen kertaan livenä sulle sanonut, ovat todella hyviä otoksia.
#39 • • Jone Guest

Jep. Asiasta kannattaa ollakin vihainen. Vika on huomattu ja korjataan pikimmiten, ja todellakin kuvien ottajan nimi täytyy mainita kuvissa ellei sitä ole erikseen sovittu. Meidän tapauksessahan (kaikille tiedoksi) lupa kuviin on kysytty, mutta kuvien käsittelyyn ei, joten asia korjataan.

Sorge Jone, my big mistake. Ei tuu toistuun. Älä muistele pahalla :) Sitäpaitsi noi sun ottamat kuvat, kuten olen moneen kertaan livenä sulle sanonut, ovat todella hyviä otoksia.

Joops, en suoranaisesti edes suuttunut asiasta koska kyseessä oli kuitenkin sun sivut, eikä jonkun random jäbän joka ei edes ois kysellyt lupia. Hyville miehille annetaan ainakin oman pään sisällä vähän löysää vaikka asia toisin julkisesti ilmaistaisiinkin.

No problem, kunhan mainitut asiat on kunnossa. Musta on ihan kiva että haluat käyttää mun ottamia kuvia sivuillasi. ;)

:heart:
#40 • • JussiS Guest
*and then there was plur*