myönnän, oon aika ulkona alan termeistä, mutta mitä on "maailmanpelastustrance"?
Sitä kun kappaleen suvantokohdassa teinimimmi lausuu pateettisella äänellä jonninjoutavaa hölynpölyä englanniksi.
:D
203 posts, 11 pages, 46,271 views
myönnän, oon aika ulkona alan termeistä, mutta mitä on "maailmanpelastustrance"?
Sitä kun kappaleen suvantokohdassa teinimimmi lausuu pateettisella äänellä jonninjoutavaa hölynpölyä englanniksi.
Noh, onhan se aika vittumaista "katsella maisemaa", jossa Reima Ritari karauttaa mustalla orhilla kohti lohikäärmettä, suolestaa sen, nappaa Prinsessan kainaloon ja karauttaa auringonlaskuun.
Caro² wrote:
Noh, onhan se aika vittumaista "katsella maisemaa", jossa Reima Ritari karauttaa mustalla orhilla kohti lohikäärmettä, suolestaa sen, nappaa Prinsessan kainaloon ja karauttaa auringonlaskuun.
Tuo kuulostaa pelottavan paljon Manowar-tyyliseltä sankariheviltä.
mulle tuli mieleen tosta iron maidenin run to the hills. yksi maailmanhistorian huonoimmista biiseistä.
Caro² wrote:
mulle tuli mieleen tosta iron maidenin run to the hills. yksi maailmanhistorian huonoimmista biiseistä.
Eikös sankarihevissä ole porukan mielestä melko paljon samantyyppisiä vivahteita, kuin oikein juustoisessa kiksussa :D
Caro² wrote:
Eikö trance alunperin ollut jotain sellaista "joka maalailee silmien eteen maisemaa"...
back2topic
lahdessa eräällä vanhan liiton djllä oli tapana vastata kaiken maailman toiveisiin:
ei löydy, mutta alakerran kerhohuoneessa on pingispöytä.
Ja sen harvan kerran ku chipsei on syöny täällä (siis ranskiksii - ja tuloksia voi kattoo post yourself threadissa) niin opin sen, että jos ei halua etikkaa, eikä halua huutaa 50 kertaa minuutissa, että "ei etikkaa, vain suolaa" niin parempi jättää suolakin pois. Ku se kysyy "salt and vinegar?" se chipsipussi kädessä, niin jos välittömästi ei sano tiukasti "NO" niin sinne menee molempia. Sanoi siihen ihan mitä vaan. Ja ei kiinnosta sit istuu siellä odottamassa uutta annosta ja kuunnella ku ne mutisee. - Ne kerrat ku ne mokaa pahasti, mä yleensä vaihdoin chipperiä. Tosin en oo chipperissä käyny nyt ainakaan puoleentoista vuoteen. (Enkä oikeestaa muissakaan pikaruokaloissa.)
Ja eiks Lager ole Water? ;)
No leveyttä semmonen 4-5 meetriä..."Onko teillä semmosta isoa keittiönpötyää. Pitää mahtua kunnolla ihmsiä istumaan. Pituus saa olla maksimissaan 160cm"