Et kai maksa tuotteesta, jota et ole tilannut?
Oon lammas enkä jaksa valittaa aina. Välillä kyl vaihdan sen oikeeseen.
203 posts, 11 pages, 46,277 views
Et kai maksa tuotteesta, jota et ole tilannut?
Niin... No tässä maassa ku tilaa jotain, ni ne heittää arvalla jotain siihen suuntaan ja on aina v*ttuuntuneita jos haluaa tilaamaansa, eikä sitä mitä ne on soveltanu. Mutta en voi tohon oikeestaan sanoo muuta, ku et lue Tresin signature.Oon lammas enkä jaksa valittaa aina. Välillä kyl vaihdan sen oikeeseen.
Toi on muuten ihan totta. Mä oon kans Kinossa monta kertaa yrittäny oikein painottaa sitä, että saisin OMENAsiideriä, mut ei. Aina sitä v*tun päärynää.
Niin... No tässä maassa ku tilaa jotain, ni ne heittää arvalla jotain siihen suuntaan
Sano "ei, kiitos". Vikkelämpi kaveri kuulee sen "kiitos"-sanan eka ja lyö jäät sekaan jo siinä vaiheessa.Ja usein kun ottaa siideriä kysytään (jostain syystä), että tuleeko jäitä. Vastauksella "kiitos ei" saa usein ne jäät sinne kuitenkin - oli kyseessä baari tai ruokaravintola
Ja eiks Lager ole Water? ;)
Haha, ymmärrän kyllä tuon kun olen teidän baarista tilannut siideriä. Jos sanon, että omena niin lasiin tulee päärynää ja jos epätoivoisena tilaan päärynäsiideriä testatakseni mahdollista käänteistä reaktiota, niin lasiin ilmestyy silti päärynäsiideriä.
Nykyään yritänkin juoda pelkästään olutta.
Toi on muuten ihan totta. Mä oon kans Kinossa monta kertaa yrittäny oikein painottaa sitä, että saisin OMENAsiideriä, mut ei. Aina sitä v*tun päärynää.
Ja usein kun ottaa siideriä kysytään (jostain syystä), että tuleeko jäitä. Vastauksella "kiitos ei" saa usein ne jäät sinne kuitenkin - oli kyseessä baari tai ruokaravintola
:confused: ¿SPAIN? :confused:
Ostakaa multa. Mä oon paras :winkwink:
Asiakas#2: Minä kuule olen asiakasomista. Minä voin valittaa ihan mistä tahansa!!!!!
Asiakas#2: Minä kuule olen asiakasomista. Minä voin valittaa ihan mistä tahansa!!!!!
Tässä vaiheessa olisin varmaan todennu omaan rauhalliseen asiakasystävälliseen tapaani: "Mun puolesta voit olla mikä tahansa omistaja, mutta jos et tältä seisomalta suksi vittuun suutas soittamaan ni hoidatan sinut pihalle ja porttikiellon päälle.. menikö perille?"
Ei jaksa olla ystävällinen idiooteille.
Kävipä niin yksi päivä että pappa tuli matkapuhelinta ostamaan. Esitti sitten tarkat kriteerit mitä pitää ainoastaan olla.
PUHELUT
TEKSTI TV
siis siinä puhelimessa...
silleen
Tilanne:
Olin tässä taannoin menossa asentamaan eräälle asiakkaalle ADSL liittymää. Kyseinen liittymä piti tarkastaa asiakkaan kotona toimivaksi!!
Asiakas oli vanhempi naisihminen.
Noh, työkaverin kanssa pääsimme perille......
Pim, pom.....
Minä: Hei, te tilasitte meiltä tälläisen ADSL internet päätelaitteen ja liittymän, tulimme asentamaan sitä.
Asiakas: Olittepa te nopeita, tulkaa sisään.
Minä: No missäs teidän tietokone on?
Asiakas: Mikä????? :scared:
Minä: (meinaan revetä nauruun :D ) Siis tietokone, sitä ilman ette tee tällä kyseisellä ADSL systeemillä mitään...
Asiakas: No mutta kun TV:ssä on mainostettu laajakaistaa......Eikö sitä kytketäkkään televisioon?????!!!!!
Lähdimme pois ja tilaus peruutettiin!!! :laugh: