sb live aps ajureilla, input-ongelma

7 posts, 1 page, 1,760 views

Avatar
#1 • • Phist Guest
tilanne on siis seuraava: mul on live platinum ja etupaneelissa on aux in, jota en saa kuulumaan. mul on käytössä e-mun ajurit, jotka toimii muuten mainiosti, mut en haluis joutuu käyttämään takana olevii liitäntöjä, koska eteen menee rca-piuhat. eli ilmeisesti se on jossain mutella tms, mutta missä? e-mu aps mixer controllissa on kaikki ei-mutella eikä se silti kuulu. liven ajureilla kuulu kaikki, vaikkei ollut record enable päällä. jos joku tajuu ropleeman ja tietää ratkasun, ni odotan innolla.
Avatar
#2 • • Tuppu_ Guest
Joskus käytin ite noita aps-ajureita kans. Muistaakseni ne etupaneelin kaikki liitännät eivät toimi aps-ajureiden kans, eli joudut tod. näk. käyttämään niitä takaliittimiä. :o
Suurin osa liitännöistä tosin toimii, mutta toi johtuu varmaan niistä ajureista.
Avatar
#3 • • Phist Guest
se on sääli, ku ois niin kivasti rca- piuhat mikseristä koneeseen. no, elämähän on laiffia, kai mä jaksan sen verran maassa konttaa ;)
Avatar
#4 • • whuf. Guest
Ropleemana on ilmeisesti AC97 mikseri josta tuo pitäs värkätä päälle, koska E-MUn APS kortissa ei ole kyseistä AUX liitäntää.

Mutta en kyllä oo nyt satavarma. Mut tsekkaa kuiteskin se..
(ja jos et tiedä mikä on ac97 mikseri niin otappa pikasesti selvää)
Avatar
#6 • • Phist Guest
Kun mulla nyt ei satu olee ku win 98. ehkä ois päivittämisen aika... en kyl haluis, mut ehkä se nyt on sit pakko.
Avatar
#7 • • kosmo Guest
Itelleni tuli ongelma vaihdettuani xp:hen :( Vanhan platinumin ajurit ei enää toiminu ja niinpä etupaneelin line-in ei toimi. Sehän on samassa mikki-liitännän kanssa joka toimii normaalisti.
Kaikki muu eli midi-in/out liitännät paneelissa toimii.

mutta pitääpä kokeilla noita kx-ajureita.