Radio Unity

505 posts, 26 pages, 182,745 views

Avatar
#221 • • Tapi T Guest
Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:
Avatar
#222 • • MikkiHiiri Guest

Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:



Mun mielestä taas hirvein progeraita mitä oon kuullu aikoihin :(
Ihan hirveet vokaalit ja kitarat. Muut biisit rokkaskin hyvin eilen.
Avatar
#223 • • zAo Guest

Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:



Mun mielestä taas hirvein progeraita mitä oon kuullu aikoihin :(
Ihan hirveet vokaalit ja kitarat.



Oon ihan samoilla linjoilla.
IMO viime aikoina UNKLEN ja Sashan tuotokset on
muutenkin olleet aika keskinkertaista huttua.
Avatar
#224 • • Mikko Guest

Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:



Mun mielestä taas hirvein progeraita mitä oon kuullu aikoihin :(
Ihan hirveet vokaalit ja kitarat. Muut biisit rokkaskin hyvin eilen.



imo imo imo, tää biisi ei toimi tolleen radiosta kuultuna / himassa fiilisteltynä.. mut teki kyllä tehtävänsä kun esim digweed soitti tän ekana encorena kaapelilla tuossa taannoin..
Avatar
#225 • • Wayne G Guest
Sanookaa mitä sanotte, mutta paras biisi oli viimeisenä soinnut Dj Tantana:Machine Destruction.

Mulle ainakin toimii se erittäin häiriintynyt adic-renkutus... :)
Avatar
#226 • • MikkiHiiri Guest

tää biisi ei toimi tolleen radiosta kuultuna / himassa fiilisteltynä.. mut teki kyllä tehtävänsä kun esim digweed soitti tän ekana encorena kaapelilla tuossa taannoin..



Totta. Bileissä vitun kovalla soitettuna ja oikean tyypin soittamana
moni paskaki biisi on kuulostanu ihan ok:lta ;)
Avatar
#227 • • thomas Guest

Sanookaa mitä sanotte, mutta paras biisi oli viimeisenä soinnut Dj Tantana:Machine Destruction.

Mulle ainakin toimii se erittäin häiriintynyt adic-renkutus... :)



mulle kans, allekirjoitan siis täysin.
Avatar
#228 • • orkidea Guest
DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 18.11.2003
---
1. Unknown : Untitled (white label)
2. Marcus Schultz presents Elevation : Clear Blue (Armada)
3. Chable & Bonicci : Ride (Alternative Route)
4. Pure Orange : Feel Alive [Scumfrog remix] (Stealth)
5. Attention Deficit : What? (CD-R)
6. UNKLE : In a State [Sasha remix] (Mo Wax)
7. Classified Project : Resurrection [remix] (Alien)
8. Slacker : Flying (Bedrock)
9. Ferry Corsten : Right of Way (Tsunami)
10.Moguai : U Know Y [Punk Squad 4/4remix] (Kosmo)
11.BT : Knowledge of Self (Nettwerk)
12.Snap : The Power [Eric Prydz remix] (Data)
13.Way Out West : Muthaf***er (Distinctive)
14.DJ Tatana : Machine Destruction (Syrup Trax)
Avatar
#229 • • NS Guest

DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 18.11.2003
---
1. Unknown : Untitled (white label)



Äh, juuri tätä odotin.. Oliko oma?
Avatar
#230 • • Edited Homegrove Guest

Muthaf***er


Pilk.Nus. Tuo on Muthaf**ka. Hähähähähäää, pääsinpä pätemään. ::p:

:laugh:
Avatar
#231 • • hpi Guest
kaunis ilta ..särmikäs punaviini & tapsan pettämättömällä tyylitajulla tehty setti kuunneltuna ja taustalla kuningaslajissa kaikenmaailman norjat,skotit ja walesit ulos neitseellisen kauniista portugalin kesästä 2004 ja riikassa rajaton _riemu_..

Radio Unity presenta un mix di moderno e antico, con musica comunque abbastanza valida eli..hyvä meininki: 1 & 2 (aikasamanoloisia noi, hyvää kamaa), (jännä keikutuslooppi, diggers meininkiä) 3, karnevaalimeininkiä elämälle 4, upea 5, ja sitten 6 alkuperäisen supertähtideejiin remixi, ja pahus kun Classified Project ja Slacker jäivät korsteenin alle, laadukkaan hyviltä kuulostivat tosiaankin siellä taustalla, mutta puheen terrorisoimina.., 9kin omalla laillaan aikamoisen levoton, ja siitä eteenpäin hurjaa menoa, 13 eritoten, ja sitten lopussa tapsan yllärilöytö Tatana Sterba näytti taas että tsekittäret.. :hearts: de kuji..

noin!
Avatar
#232 • • i L E Guest

presenta un mix di moderno e antico, con musica comunque abbastanza valida



aight!
Avatar
#233 • • Lank Guest
Tuleeks tämä johonkin jakoon, meni sitten kuitenkin ohi kovista suunnitelmista huolimatta :rolleyes:
Avatar
#234 • • putteh Guest

Muthaf***er


Pilk.Nus. Tuo on Muthaf**ka.



Ultimate.Pilk.Nus. Kirjoitusasu on MUTHAF***ka. Huomaa varsinkin kolme tähteä.

Joo, meen kotiin :laugh:
Avatar
#235 • • TommyT Guest
Oh my god. Tracklist on sanalla sanoen mieletön. Tämä täytyy saada! Tiistaina perhanas piti olla menoissa muissa niin että ei päässyt kuuntelemaan, ja ajastimella varustettua striiminnauhoittajaa ei vielä löydy.. :(

Auttakaa!

-TommyT-
Avatar
#236 • • NS Guest

Auttakaa!



Ilmestyy Unityn sivuille varmasti kohta.
Avatar
#237 • • Trent Guest

Oh my god. Tracklist on sanalla sanoen mieletön. Tämä täytyy saada! Tiistaina perhanas piti olla menoissa muissa niin että ei päässyt kuuntelemaan, ja ajastimella varustettua striiminnauhoittajaa ei vielä löydy.. :(

Auttakaa!

-TommyT-



Itseasiassa Total Recorder 4.0 on yksi sellainen jolla itse olen nauhoittanut striimejä netistä. Toimii siten että ko. ohjelma nauhoittaa realplayerin soittamaa ääntä waviksi koneelle. Eli pitää olla realplayeri päällä soittamassa striimiä, kun ajastettu nauhoitus lähtee päälle.
Avatar
#238 • • TommyT Guest


Itseasiassa Total Recorder 4.0 on yksi sellainen jolla itse olen nauhoittanut striimejä netistä. Toimii siten että ko. ohjelma nauhoittaa realplayerin soittamaa ääntä waviksi koneelle. Eli pitää olla realplayeri päällä soittamassa striimiä, kun ajastettu nauhoitus lähtee päälle.



Ool rait. Kiitos paljon tiedosta, täytyykin ruveta testailemaan, miten toi toimii. Toihan voiskin olla ihan jees, että sais aina A State of Trancetkin nauhalle.

-TommyT-
Avatar
#239 • • MikkiHiiri Guest

Ool rait. Kiitos paljon tiedosta, täytyykin ruveta testailemaan, miten toi toimii. Toihan voiskin olla ihan jees, että sais aina A State of Trancetkin nauhalle.



Mitä turhaa. Nettiin ne tulee jokatapaukses parissa päivässä 192kbit
mp3:na, joka on parempi laatu kuin hikiset nettistreamit :)
ASOTit ainaki.

Ps. Streamripper32 on hyvä mp3-stream -nauhotussofta, tallentuu kovalevylle
suoraan mp3:ksi eikä bufferoinnitkaan haittaa
Avatar
#240 • • Individual Guest

Auttakaa!



Ilmestyy Unityn sivuille varmasti kohta.



Unityn sivuille on kaikkea muutakin kivaa ilmestynyt... :)

Eikun imuttamaan...

T:T