505 posts, 26 pages, 198,162 views
Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:
Uuh, tuo Sashan remiksi Unklen In a Statesta on ehkäpä paras tänä vuonna julkaistu biisi. :hearts:
Mun mielestä taas hirvein progeraita mitä oon kuullu aikoihin :(
Ihan hirveet vokaalit ja kitarat.
Mun mielestä taas hirvein progeraita mitä oon kuullu aikoihin :(
Ihan hirveet vokaalit ja kitarat. Muut biisit rokkaskin hyvin eilen.
tää biisi ei toimi tolleen radiosta kuultuna / himassa fiilisteltynä.. mut teki kyllä tehtävänsä kun esim digweed soitti tän ekana encorena kaapelilla tuossa taannoin..
Sanookaa mitä sanotte, mutta paras biisi oli viimeisenä soinnut Dj Tantana:Machine Destruction.
Mulle ainakin toimii se erittäin häiriintynyt adic-renkutus... :)
DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 18.11.2003
---
1. Unknown : Untitled (white label)
Muthaf***er
presenta un mix di moderno e antico, con musica comunque abbastanza valida
Muthaf***er
Pilk.Nus. Tuo on Muthaf**ka.
Auttakaa!
Oh my god. Tracklist on sanalla sanoen mieletön. Tämä täytyy saada! Tiistaina perhanas piti olla menoissa muissa niin että ei päässyt kuuntelemaan, ja ajastimella varustettua striiminnauhoittajaa ei vielä löydy.. :(
Auttakaa!
-TommyT-
Itseasiassa Total Recorder 4.0 on yksi sellainen jolla itse olen nauhoittanut striimejä netistä. Toimii siten että ko. ohjelma nauhoittaa realplayerin soittamaa ääntä waviksi koneelle. Eli pitää olla realplayeri päällä soittamassa striimiä, kun ajastettu nauhoitus lähtee päälle.
Ool rait. Kiitos paljon tiedosta, täytyykin ruveta testailemaan, miten toi toimii. Toihan voiskin olla ihan jees, että sais aina A State of Trancetkin nauhalle.
Auttakaa!
Ilmestyy Unityn sivuille varmasti kohta.