Den Haag

7 posts, 1 page, 2,052 views

Avatar
#1 • • riddla Guest
Sinne oon lähös vaihtoon tossa alkuvuodesta. Olisko kukaan käyny? Siellähän on aktiivinen (Elektro)skene, Bunker rec., Legowelt et al. Ihan jees kuulla jotai stoorei.
Avatar
#2 • • Edited Juho Kahilainen Guest
Haag on ihan mukava paikka. Bileita on liki yhta tiuhaan kuin Amsterdamissa, mutta pahimmat turistit puuttuvat katukuvasta. Jos jostain syysta Haag alkaa kyllastyttaa, niin tanne A'Damiin puhaltaa noin 40 minuutissa. Voordelkaartilla saa meno-paluun alle 10 eurolla. Pummillakin voi toki ajaa, mutta saattaa rapsahtaa 29 euron sakko (ja on tullutkin). Haagin klubeista en tieda, mutta one-off -tapahtumia jarjestetaan suhteellisen tiuhaan. Ja mitas siella on soittamassa? No oikeastaan aivan samat nimet kuin Amsterdamissakin.
Avatar
#3 • • Reijo Perniö Guest
Mun serkkuni opiskelee & bileilee kyseisessä kaupungissa, joten laitapa mulle vaikka privaa, ni mä voin antaa sulle sen meiliosoitteen :)
Bunkeria kovasti on kehunut, Dance"O"Theater on myös kuuluisampi ja iso klubi Haagis, jossa mm. Armin Van Buuren oli ainakin viel aiemmin residenttinä
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#4 • • Genepool Guest
hollannin oman pojan sander kleinenbergin klubi 'everybody' aloitti joulukuussa den haagissa, vinkeassa uudessa venuessa nimelta het paard van troje (prinsegracht 12).

avajaisissa sanderin itsensa lisaksi soitteli sasha ja desyn masiello. lahes tuhannen hengen kapasiteetti myytiin loppuun jo ennakkoon ja jengi oli hemmoteltua damilaista yleisoa aktiivisempi ja sosiaalisempi, mika tosin saattoi johtua myos ilmaisista vodkapaukuista :) klubi on rakennettu kolmeen kerrokseen ja alhaalla on iso chillitila sohvineen ja patjoineen. seuraavaan everybodyyn on kuulemma tulossa lisaa excessionin possea.

muita klubeja het paardissa: no, subculture, hyped, geluk, glitter.

linkkeja:

www.paard.nl
www.everybodyworldwide.com
www.xpander.nl (juttu + kuvia avajaisista)
www.excession.co.uk
Avatar
#5 • • erik Guest
Den Haagissa kannattaa ehdottomasti käydä squat-partyissa, eli vallatuissa rakennuksissa järjestettävissä bileissä. Legendaarinen Blaue ilmeisesti lopetti, mutta Zuidwal tjsp. löytynee yhä.
Musatarjonta vaihtelee bileiden mukaan; junkkaa on suht usein, mutta myös Bunker-jengi (IF- Legowelt jne.) pitää bileitä toisinaan.
Kandee tsekata Global Darknessin saittia ja tapahtumakalenteria, jos elektro- italo yms. häröjuttu (myös breakcorea ja teKnoa löytyy)maistuu:
http://www.globaldarkness.com
Sitten on vielä legendaarinen SCSI-bar aka Loser Bar, joka on ihan keskustassa.

Vaihtoehtomeiningin ystäville, pousailu/dresscode-menoa ei ole!
Avatar
#6 • • Genepool Guest
everybody & mtv presents:

isle of mtv 9.7. paard van troje, den haag

way out west
sander kleinenberg
stanton warriors
nick warren / james zabiela

http://www.everybodyworldwide.com/
Avatar
#7 • • okiru Guest

everybody & mtv presents:

isle of mtv 9.7. paard van troje, den haag

way out west
sander kleinenberg
stanton warriors
nick warren / james zabiela

http://www.everybodyworldwide.com/



Hitto ku on köyhää! :right: Tsiisus. Kelpais meitsillekin :angry: