Heikoin lenkki

46 posts, 3 pages, 8,161 views

#41 • • MikkiHiiri Guest

Siis mitävittuu? Ettehän te jätkät voi olla tosissanne.

Tässä muutama tänään tuleva MTV3:n ohjelma, kaikki alansa ehdottomia huippuja!
.
.
.
.

00:25 - 06:25 MTV3 Chat
[/b]

Chat ehdottomasti parasta viihdettä :D
En saa unta kun joku vei yöpöydän lampun (chatin ruutu valaisee just samal luximääräl)
#42 • • Tapi T Guest

Hei, sinkkuelämää on oikeasti yksi parhaimpia sarjoja joita
telkkarissa tällä hetkellä pyörii

Tätä mun kaikki kaveritkin sanovat...:rolleyes:
IMO sinkkulelämää on polkenut paikalla turhan pitkään ja joka jaksossa on about sama idea; Carrie törsää puolet liksastaan Jimmy Choon kenkiin, Samantha sekstailee jonku tuntemattoman uroksen kanssa, Miranda on neuroottinen ja se on yks muuten vaan sekasin. Sitten jossain vaiheessa istutaan tyttöjen kanssa kahvilassa ja puhutaan seksistä ja miehistä.

Oikeestaan ainoa hyvä asia tossa sarjassa on, että siinä seksi ei todellakaan ole tabu, vaan sitä puidaan rehellisesti, (härskisti) ja kiertelemättä. Tästäkin huolimatta Sinkkuelämää on IMO tyhjänpäiväinen komedia, jolla ei ainakaan mulle ole juuri minkäänlaista viihdearvoa.

Minä taidan olla heikoin lenkki! Hyvästi!
#43 • • Bikku Guest
no äh. kaikki visailut on suoraan sanottuna perseestä.
ainut hyvä on haluatko miljonääriksi. ja sitäkään en paljoo seuraa. :P
#44 • • funkyboy Guest

Tiistai on paras Mtv3 päivä.

Kiitos siitä sarjoille frendit ja sinkkuelämää:D
#45 • • guli van kaak Guest
härre gyyrd mitä gaggee. ei voi psyyke kestää läppää heikoimmasta lenkistä. ei tää ihan mtv3 chattiä ja nelosen passionsia voita, mut rimaa hipoen.

ja mä harkitsen vakavasti toteuttavani uhkaukseni, eli tungen ruudun läpi sen juontajan kurkkuun sitä "jotain" lenkkiä, jos vielä kuulen sen lauseen.
#46 • • BlueWind Guest
Vauhdikas - hyvä. ei pitkästy. paitsi siihen "kuka on heikoin lenkki" -hokemiseen.

Välillä ihan tylyjä vitsejä sillä juontajalla, joskin ehkä teennäisiä.

Kyllä tätä katson huomattavasti mielummin kuin useita tietokilpailuja.

Mutta ei se Heikoin lenkki vaan sitä ennen tuleva POP STARS! ;)