Ei muakaan pahemmin kiusattu. Ennen ysiluokkaa tuli muutama tyyppi aina vittuilemaan ja yritti nolata ja tehdä mut naurunalaiseks. Mua pidettii heittosäkkinä jne, kunnes eräänä päivänä palo pinna ja karjuin kurkku suorana niille tyypeille että "haistakaa pitkä vittu. jos viel vittuilette ni tulee turpaa ja rankemman kautta" :) Paiskasin vielä jonku tyypin niskalenkillä
johonkin tmv.
Vittuilu loppui.. sen jälkeen mitä olen tyyppejä nähnyt, ovat nykyään todella mukavia. Aikuistuneet ja viisastuneet. Muutama pyyteli jopa anteeksi tapahtuneita :)
Eli.. mitä turhaan muistelemaan teinixaikoja pahalla.
Sen lisäks oon aina ollu puolustelemas kiusattuja.
Hassua.. mulla aivan tasan sama homma nuoruudessa.
Mulla meni kans hermot ja yhden kiusaajista jouduin heittämään ruusunmarjapuskaan ja toiselta löin ilmat pihalle niin sitten vasta loppu se touhu. Mä en koskaan oo halunnut kiusata ketään ja oon yrittäny tukee kiusattuja ja olla kiusatun puolella. sen takia varmaan moni on yrittänyt aloittaa kiusaamaan mua :(
V*tutti kans yks jätkä jota aina kiusattiin koska se oli jyväskylästä ja puhu hiukan hassusti. Mä olin ainoita koko luokalla, jotka ei kiusannu (ihan periaatteesta) sitä. Sit äijä rupes kiusaamaan mua... v*ttu et meni siihenkin hermot sillon :(
Surullista et joutu kiristyyn aina ihan helvetisti tai käyttään väkivaltaa ennenku ihmiset lopettaa...
Ylipäänsä se et kiusataan jotain (muuta kun pikkusiskoo tai vanhempia hehe... :D:D nojooeivaan) on mun mielestä todella perseestä. Mua ei oo koskaan kiinnostanu olla kenenkään toista kiusaavan kaveri.