case

5 posts, 1 page, 1,515 views

Avatar
#1 • • DeeJ Guest
Minkäslainen case olis paras Denon cd-soittimille...? Ja mistäs vois tilata?
Avatar
#2 • • Edited onnela Guest
hups, never mind...
Avatar
#3 • • Edited ipe Guest
Mulla oli tästä aiheesta topicci joskus aikoinaan. Tuo on selkeä koulukunta kysymys miten haluaa sijoitella mikserin, ohjauskonsolin ja itse pyörittimen. Toisaalta tilanne riippuu myös siitä minkä levyisen mikserin omistat. Aiemmin mulla oli 19" mikseri johon vain taivutin sopivat kiskot lattaraudasta. Porasin sitten reijät sopiviin kohtiin ja ruuvasin osat kiinni toisiinsa. CD-pyörittimen päällä mikseri. Lattarautakiskot kiinni mikserissä ja ohjauskonsoli lepäsi taivutettujen kiskojen varassa n. 30 asteen kulmassa mikserin takana. (Voi tietty sijoittaa myös etupuolelle.) Kaikenlaiset vanerista tehdyt caset ovat myös yksi vaihtoehto. Jokatapauksessa neuvoisin tekemään itse. Ei oo hankalaa ja saat varmasti itsellesi sopivimman vaihtoehdon.

Itse päädyin mikserin vaihdon myötä tälläiseen ratkaisuun:

Denon%20ja%20Mikseri_UUSI01.jpg

Väänsin ite tuollasen pellistä ja maalasin mustaks. materiaalit 'lainasin' appiukolta, joten valmistuskustannukset olivat 0 euroa.

Ainoa ongelma omassa 'räkissäni' on että tein hieman liian huterasta pellistä (2mm rosteri). Suosittelisin mieluummin käyttämään 3-4mm peltiä, ettei kyhäelmä notkahtele rajummassa käytössä. :)
Avatar
#4 • • DeeJ Guest
Onhan tuokin ihan fiksu ratkaisu, mutta eniten kaipaisin jonkinlaista kuljetus systeemiä..jossa soittimet pysyis hyvässä kunnossa. Kun muutamaa denonia vuokrailen.
Avatar
#5 • • R Guest
transitcase(.fi) tekee ainaski hyviä(ja kalliita:) laatikoita... muovisiahalppis casejä saa musamaailmasta tai thomannilta. kato vielä timba.net:)