Samalla kylläkin unohdin myös monia muitakin bileitä. Vika on lähinnä siinä, etten nopeasti löytänyt tapatumista infoa kirjoittaessani tota. Sinänsä en koe umf:n ja Runwayn edes kilpailevan samasta yleisöstä.
Kyse ei olekaan siitä, kilpailevatko bileet keskenään vai. Halusin vain tietää, millä kriteereillä valitset ne bileet, jotka tuot artikkelissasi esille.
Pitäiskö mun siis lopettaa bileiden järkkääminen? Mielestäni säkin kirjoitit omista bileistäsi kirjoittaessasi Tku XPressiä.
Saattoi olla, että mainitsin silloisissa tapahtumalistauksissa myös oman bileeni ajankohdan. Sun ei tarvitse mielestäni lopettaa bileiden järkkäämistä, päinvastoin, hatunnosto siitä, että joku vielä jaksaa järkätä. Mutta yhä edelleen, kuuluuko mielestäsi hyviin journalistisiin tapoihin "mainostaa" itse kirjoitetussa artikkelissaan omaa tuotetta, jos muitakin samantapaisia tuotteita on tarjolla? Eli voi tehdä esim. tuotevertailun mieluummin kuin pelkän mainostekstin, jollaiseksi minä koin tuotetun tekstisi.
Voiko journalistiseen objektiivisuuteesi tämän jälkeen luottaa? -Miksei voisi? Jos sun mielestä toi nyt menettää painoarvoaan jostain syystä ton takia, niin en voi sille mitään.?
Kuten sanonta kuuluu, jokainen on oman moraalinsa vartija.
Kyse, Jussi, ei tässä ole dissauksesta tai että olisin jotenkin loukkaantunut tekstistäsi. Kuten jo kerroin, teksti oli hyvin tuotettua, mutta olettaisin, että journalistiset perusedellytykset löytyisivät kirjoittajalta / toimittajalta, joka kirjoituksiaan toimittaa julkaisuihin. Objektiivisuus ja kiinnostuneisuus siitä aiheesta, josta kirjoittaa ovat perusedellytyksiä. Olisin olettanut, että sinä, jos kuka, tietäisit (tai muistaisit) UMF:n olemassaolon kaupungissamme.