tku klubi scene...

290 posts, 15 pages, 28,897 views

#141 • • Boot Guest
Hmm....

Mainitaan nyt sitten täällä ihan pienenä huomautuksena, että tänään olisi Säätämöllä jälleen Attraktio. Miksiköhän pojat ei oo jaksanut mainostaa täällä? Flaijerita kuitenkin löytyy katukuvasta.

Täytyy varmaan poiketa.
#142 • • Edited Hilavitkutin Guest

yksi syy voisi olla, ettei järjestävät tahot itse välttämättä tunne tai halua tuntea koko genreä :003: ... ja kun tämä bileiden järkkäily ei ainakaan turussa ole mitään varsinaista yritystoimintaa vaan ennemminkin harrastustoimintaa, on tavallaan selvää, että kukin taho järjestää sitä mikä on itseään lähellä. Eli ts. järjestä itse ;)

Olenhan kaveripiirissäni tällaisia jossitteluja heitellytkin... Että aletaan järkkään Turkuun omia hämäriä goa-bileitä. Mutta minä olen vain erittäin köyhä opiskelijarassukka, joka nyt vaan tykkää goasta, ja vailla mahdollisuuksia alkaa tosta noin vaan bileitä järkkäämään. Ellei sitten vaan omalla kaveriporukalla johonkin pikku kämppään laiteta inside-ug-bileitä pystyyn... vai mitä OhScary? ;) :019:

Mutta Helsingissähän tuotakin genreä kuulee, parin viikon päästä seuraavan kerran.
#143 • • Jokke Guest

Mutta minä olen vain erittäin köyhä opiskelijarassukka, joka nyt vaan tykkää goasta, ja vailla mahdollisuuksia alkaa tosta noin vaan bileitä järkkäämään.

Pileet vaan pystyyn niin saat talousasiatkin reilaan! :D

Vai tarkoititko että bileitä järkätäkseen pitää olla rikas, jotta voi sitten peittää tappiot omasta pussista? :p
#144 • • mrt Guest

En ole tähän menneessä jaksanut ottaa selvää, mutta tietääkö joku mestaa Turussa mist sais vuokrattua kemuihin soittimet + pa:n ??

Kristo (paroni ug)

ILSS, laita postia [email protected] niin kerron lisää :)
#146 • • mrt Guest

tsek juur mail.

...likewise... :)
#147 • • medikki Guest