Dj Vision

27 posts, 2 pages, 5,304 views

#21 • • Edited moogie Guest
en voi muuta sanoa kun.
#22 • • Tapi T Guest

hamilton ime munaas!!

Juuri tälläisiä kommentteja varten Platinum on olemassa. Propsit!
#23 • • Laite Guest

Juuri tälläisiä kommentteja varten Platinum on olemassa. Propsit!

huoh, toivottavasti tämä oli sarkasmia.
#24 • • Felis Guest
Hankkikaa ihmiset huumorintaju. Kaikkea lukemaansa ei tarvitse ottaa tosissaan, varsinkaan jos perässä on kolme (3!) hymiötä. Ja Moogie erityisesti voi mennä itseensä viisaan ja kaukonäköisen kommenttinsa johdosta. Ensimmäinen varoitus kielenkäytöstä.
#25 • • moogie Guest
no niin... huumorilla mä ton läpän heitin ja kuten aina ihmiset ottaa kaiken liian tosissaan... mä lupaan mennä itseeni ja ajatella mitä kirjotan
#26 • • serotonot Guest
Mä lupaan mennä Itseeni, Felikseen, sitten sen äitiin ja loppujen lopuksi purkaudun Kekkosen valokuvan päälle
#27 • • Edited mark hamilton Guest
Älä muuta sano.

Esimerkiksi Matti Nykäselle maksetaan ihan kuukausipalkkaa siitä, että hän keksii omasta päästä mitä hänestä kirjoitetaan. Sen lisäksi sille maksetaan myös siitä, että se tekee kaiken näköisiä tempauksia mistä lehdet voivat sitten kirjoittaa.

Ja kukapa ei olisi joskus vähän pummilla matkustanut. Joten nuo Vision:lle osoitetut herjaukset on turhia, aiheettomia ja kuulostavat liian kornilta. Vision:a morkataan vaan sen takia kun se on Elvin kanssa. Enkä kyllä, jaksa kommentoida asiaa enempää koska tiedän miten asiat oikeasti on. :)

Ja pidetään nämä :D :D :D mielessä ;)

Asiassa toiseen

Voin tunnustaa pelanneeni "roolia" koska meni vaan hermo. Ja "roolin" peluun kyllä viisaimmat huomasivat. Ja nämä viisaammat henkilöt esittivät kommenttit joista toinen kuuluu jotenkin näin: "onko Mark Hamilton oikeasti olemassa?"; ja toinen kommentti jonka muistan kuuluu seuraavasti: "tämä on nyt jotain hullua paskaa?".

Oli mielenkiintoista nähdä mihin platinumi pystyy. Joku ehti jopa irc-galleriaan. :D

Myönnän myös, että minulla on ollut "pienehkö" kompleksi jonka ex-luokkikset aiheutti tahallaan. Joten välttämättä mun huumorintaju ei aina ihan toimi.

Kaikille edesmenneille "typerille" postauksilleni on aina joku järkevä syy tai selitys.