Lahden bile/klubitilanne?

162 posts, 9 pages, 45,153 views

Avatar
#141 • • Jussi Lius Guest


Joo. No yhtenä suurena ongelmana Lahdessa näkisin sen, että lahtelaisia ihmisiä on erittäin vaikea saada aktiivisesti käymään tapahtumissa.

Jengiä saapuu tapahtumiin runsaasti Lahden ympäristöalueilta, jopa pääkaupunkiseudultakin, mutta lahtelainen jengi usein loistaa poissaolollaan.

Toki homma johtuu varmasti ainakin konepuolella osin nykypäivän r'nb/rap -osaston huikeasta suosiosta.



Niin.. jos nyt hieman tarkastelet noita kommenttejasi toisesta 'vinkkelistä' niin ei se ongelma luultavasti ole tuossakaan:"erittäin vaikea saada aktiivisesti käymään tapahtumissa" tai sitten tuosta r'n'b/rap asiasta. Olisiko aika katsoa peiliin tai miettiä hieman...? (tähän en tiedä oikeaa vastausta.. vain oman näkökulman, joka jääköön nyt mainitsematta.)


18+ jengi ei ole enää kasvanut sisään house-/tekno-/jne -meininkeihin kuten esim sinä ja minä, vaan nimenomaan tuohon mtv/nrj-osastoon.



Niin, .. tähän voisin sanoa, että mtv/nrj-osasto on ollut niin kauan kuin itse olen ollut house/techno -musiikista kiinnostunut. Tarkoitan sitä, että kun itse olin n. 18 vuotta... ei silloinkaan mitään erikoisia "kasvamisia" ollut.. Mutta mitä itse olen havainnut tapahtuneen tässä lähimenneisyydessä on se, että tietyt tahot ja musiikilliset vaikutteet ovat jotenkin sieltä MTV/NRJ -tasolta alkanut 'kiipeämään ylöspäin' ... ns. harvinaisesti 'paska valuu ylöspäin'.

SUMMARUM... Näen asiat todellakin eritavalla kuin sinä 'herra' B.. se suotakoon minulle.. kun emme mielestäni ole samalla 'viivalla' arvioimassa tilannetta. Sulla on ns. 'oma lehmä ojassa' ja minä olen tällähetkellä ainoastaan asiakkaan/arvioijan osassa. Tämä voi olla kummankin onni. :)


Kaikkea hyvää kuitenkin:

- Jussi Lius


ps. Päivän läppävirsi:
'Älä anna kusen nousta päähän, niin mä lupaan olla edesauttamatta sitä ja olla kusematta sun muroihin.' <tiukkaa G-räpää>
Avatar
#142 • • B Guest


Niin.. jos nyt hieman tarkastelet noita kommenttejasi toisesta 'vinkkelistä' niin ei se ongelma luultavasti ole tuossakaan:"erittäin vaikea saada aktiivisesti käymään tapahtumissa" tai sitten tuosta r'n'b/rap asiasta. Olisiko aika katsoa peiliin tai miettiä hieman...? (tähän en tiedä oikeaa vastausta.. vain oman näkökulman, joka jääköön nyt mainitsematta.)



Hmm. Ihan heti en ymmärrä kyllä mitä tuolla peiliin katsomisella tarkoitat, mutta voit toki uskoa että olen hyvinkin paljon miettinyt tapahtumatuotantoon/musiikkiin/jne liittyviä asioita tässä vuosien varrella omia tapahtumiani suunnitellessani.
Ehkä oma näkökulmasi liittyy tietenkin myös omaan musiikkimakuusi, joka luonnollisesti poikkeaa "jonkin verran" omastani ja siksi ehkä et tuottamistani tapahtumista ja siellä soitettavasta musiikista niin paljoa perusta. Mene ja tiedä.


Niin, .. tähän voisin sanoa, että mtv/nrj-osasto on ollut niin kauan kuin itse olen ollut house/techno -musiikista kiinnostunut. Tarkoitan sitä, että kun itse olin n. 18 vuotta... ei silloinkaan mitään erikoisia "kasvamisia" ollut..



Toki Kapteeni Haddawayt yms ovat olleet piristämässä päiväämme jo tuolloin. Tarkoitinkin kommentillani lähinnä sitä, että ollessamme alle 18-vuotiaita, nuorille suunnatuissa tapahtumissa soitettiin ainakin Lahdessa pääasiassa teknoa ja housea. Ankkurihallit, muut hallit, kasisalit, Club 16, Nome, Garage jne. Siellähän sitä on tullut pyörittyä itse kukin. Kuka dekkien takana, kuka lattialla.
Siitä sitten "aikuisena" sujuvasti siirtyikin oikeisiin ravintoloihin, joissa myös tätä samaista musiikkia tuolloin kuuli. Konemusiikista kiinnostunutta asiakaskuntaa oli paljon ja tapahtumissa käytiin aktiivisesti. Kiitos tuon hyvän edellämainitsemani nuorille suunnatun pohjatyön.

Nykypäivänä nuorille suunnatuissa tapahtumissa soitetaan lähinnä (suomi)rap-musiikkia, hip hopia jne kamaa, ei teknoa/housea. Tässä kohdin tosin Etana-posselle propsit.
Uutta konemusiikkisukupolvea ei siis ole juurikaan sikiämässä ja tätä kautta tarvittavaa uutta asiakaskuntaa on melkoisen vähän olemassa.

Toki myös ravintolat menevät usein sieltä mistä aita on matalin ja ruokkivat yksipuolisella musiikkilinjallaan myös tätä nyky-nuorisotrendiä. Toki Lahden kokoisessa kaupungissa ravintoloiden mahdollisuudet ottaa riskejä musiikkipolitiikkassaan on rajallinen, mutta toivoisin silti tiettyä avarakatseisuutta ravintoloilta. Kuin myös asiakkailtakin.


Mutta mitä itse olen havainnut tapahtuneen tässä lähimenneisyydessä on se, että tietyt tahot ja musiikilliset vaikutteet ovat jotenkin sieltä MTV/NRJ -tasolta alkanut 'kiipeämään ylöspäin' ... ns. harvinaisesti 'paska valuu ylöspäin'.



Hmm. Tuota kommenttiasi en kyllä useammallakaan lukemiskerralla oikein täysin ymmärtänyt. Kaupallistuminen leimaa koko yhteiskuntaa ja sellaista kehitystä on täysin mahdoton estää, jos sitä tarkoitit?
Ja itse taas olen havainnut tässä lähimenneisyydessä pikemminkin ns "koirat haukkuu ja karavaani kulkee" -tyyppistä meininkiä. :)


SUMMARUM... Näen asiat todellakin eritavalla kuin sinä 'herra' B.. se suotakoon minulle.. kun emme mielestäni ole samalla 'viivalla' arvioimassa tilannetta. Sulla on ns. 'oma lehmä ojassa' ja minä olen tällähetkellä ainoastaan asiakkaan/arvioijan osassa. Tämä voi olla kummankin onni. :)



Tämä on totta. Mutta jos kaikki näkisivät asiat samanlailla, elämä olisi uskomattoman tylsää ja vaihtoehdot vähissä.
Tosin niitä vaihtoehtoja voisi olla nytkin toki paljon enemmän, mutta niitä vaihtoehtojen tarjoajia ja tuottajia tuntuu vain olevan jostain syystä perin vähän...Mistä lie johtuu.


Kaikkea hyvää kuitenkin:

- Jussi Lius



Samoin sulle.

Tomppa



ps. Päivän läppävirsi:
'Älä anna kusen nousta päähän, niin mä lupaan olla edesauttamatta sitä ja olla kusematta sun muroihin.' <tiukkaa G-räpää>




ps. Päivän biisi:
"Nightmares Are Reality" <C-Tank>
Avatar
#143 • • Jussi Lius Guest


Hmm. Ihan heti en ymmärrä kyllä mitä tuolla peiliin katsomisella tarkoitat, mutta voit toki uskoa että olen hyvinkin paljon miettinyt tapahtumatuotantoon/musiikkiin/jne liittyviä asioita tässä vuosien varrella omia tapahtumiani suunnitellessani.



Niin sitä nyt en odottanutkaan, että ymmärtäisit.


Ehkä oma näkökulmasi liittyy tietenkin myös omaan musiikkimakuusi, joka luonnollisesti poikkeaa "jonkin verran" omastani ja siksi ehkä et tuottamistani tapahtumista ja siellä soitettavasta musiikista niin paljoa perusta. Mene ja tiedä.



Tätä en sitten ymmärrä vaikka olen moneen kertaan lukenut että mihin tämä liittyy ja mistä vedät näitä juttuja???


Toki Kapteeni Haddawayt yms ovat olleet piristämässä päiväämme jo tuolloin. Tarkoitinkin kommentillani lähinnä sitä, että ollessamme alle 18-vuotiaita, nuorille suunnatuissa tapahtumissa soitettiin ainakin Lahdessa pääasiassa teknoa ja housea.



Tätä en oikein ymmärrä, että missäs bileis sä oot oikein käyny... Ankkurihalli 2000 Party People?? Mutta eiköhän se pääasiassa ollut kuitenkin tuohonaikaan se mtv, heavy/rock, punk, pop, sun muut mitä nuorisolle soitettiin.


Siitä sitten "aikuisena" sujuvasti siirtyikin oikeisiin ravintoloihin, joissa myös tätä samaista musiikkia tuolloin kuuli.



Tarkoitatko nyt Cafe Faaraota?? vai missä aloit käymään "aikuisena"??


Kiitos tuon hyvän edellämainitsemani nuorille suunnatun pohjatyön.



Tätäkään en oikein ymmärrä, että mitä haet tällä.. kai viittaa edelliseen asiaasi, joka on suoraan kuin jostain unesta??


Nykypäivänä nuorille suunnatuissa tapahtumissa soitetaan lähinnä (suomi)rap-musiikkia, hip hopia jne kamaa, ei teknoa/housea.

Uutta konemusiikkisukupolvea ei siis ole juurikaan sikiämässä ja tätä kautta tarvittavaa uutta asiakaskuntaa on melkoisen vähän olemassa.



en vieläkään näe tai ymmärrä asiasi pointtia.


Mutta mitä itse olen havainnut tapahtuneen tässä lähimenneisyydessä on se, että tietyt tahot ja musiikilliset vaikutteet ovat jotenkin sieltä MTV/NRJ -tasolta alkanut 'kiipeämään ylöspäin' ... ns. harvinaisesti 'paska valuu ylöspäin'.





Hmm. Tuota kommenttiasi en kyllä useammallakaan lukemiskerralla oikein täysin ymmärtänyt. Kaupallistuminen leimaa koko yhteiskuntaa ja sellaista kehitystä on täysin mahdoton estää, jos sitä tarkoitit?
Ja itse taas olen havainnut tässä lähimenneisyydessä pikemminkin ns "koirat haukkuu ja karavaani kulkee" -tyyppistä meininkiä. :)



Jälleen en odottanutkaan, että ymmärtäisit.. mutta tiedätkös mitä tapahtuu, kun koira puree isäntänsä kättä liianmonta kertaa??


ps. Päivän C64 peli:
One on One <any clue?>
Avatar
#144 • • B Guest
Jeppiskamaa. Eiköhän panna pukinkonttiin. :)
Avatar
#145 • • Jussi Lius Guest

Jeppiskamaa. Eiköhän panna pukinkonttiin. :)



Jep,.. mullakin olis yks toivomus, mutta sitä ei voi kertoa, kun muuten se ei toteudu. :D

Toivotaan, että Lahdessa tulisi hieman enemmän mahdollisuuksia järjestellä tapahtumia ja näyttäähän se nyt paremmalta... Toisaalta, kun tää kesä tulee ja aurinkopaistaa niin raaskiiko sitä terassilt lähtee fiilistelemäst sisälle (eiköhän)?? Lisää aurinkoa ja hyvää fiilistä, kiitos... :)
Avatar
#146 • • TemeZ Guest
Itse olen sitä mieltä että juuri tuo thoman sanoma porukan eriytyminen omiksi ringeikseen lahdessa on ollut tuhoisaa kaikille aikojen saatossa (tosin en nyt niin paljon tiedä kun niin nuori vielä olen siihen nähden mitä monet muut tähän topikkiin kirjoittelevat) ja se että sitten dissaillaan toisia (huom johon olen itsekin syyllistynyt paljon mutta siitä olen kovasti yrittänyt päästä eroon.. anteeksi ) , tämä on kyllä onneksi lähivuosina mennyt siihen suuntaan että eri porukat pitää yhtä ja ennemminkin tukevat toisiaan, hyvä niin!

tuossa ollut pitkään vireillä yksi musiikkiprojekti (joka ei rajoitu konemusiikkiin, mutta on kuitenkin juuri Lahti keskeinen). Projekti tukeutuu kuitenkin paljon nettiportaaliin, joka ei ole valmistunut vaikka sitä ollaan puolivuotta säädetty (ilmaista kun tuo toiminta on, ei voitu siis palkata php-ohjelmoijaa, joka olisi voinut tehdä sivuston nopeasti ammattitaidolla valmiiksi) katsotaan nyt kun saadaan sivut valmiiksi niin päästäisiin aloittamaan! pääpiireitteäin projektin tarkoitus olisi:

yhdistää eri musiikkityylien harrastajien voimavaroja, esitellä artisteja, musaliikkeitä, bileitä, yms.. kalenteria jossa näkyisi lahtelaiset musiikkitapahtumat jne. projektia vedetään siis 0 budjetilla ja siihen tarvittaisiin apua kaikilta tahoilta joita se vaan kiinnostaa, ei siis disautuksia, vaan yhteispeliä!!

toivottavasti ei astuta kenenkään varpaille projektin nimivalinnassa mutta se valittiin viime syksynä yhteistuumin ja sivut tulevat tulevaisuudessa (toivottavasti kesän aikana) aukeamaan www.lahest.info osoitteeseen (tällä hetkellä siellä on vaan foorumi jota käytettiin alussa projektin aloituksen apuna, ei juurikaan käytössä koska sillä ei ole nyt mitään tarkoitusta tällä hetkellä)

ps. jos jollain on jotain taitoja joita voisi hyödyntää tässä vaiheessa projektissa ja lähtisi mukaan auttamaansillä 0 budjetilla niin kiitosta vaan, muuten yritetään aloittaa se esittelysivustojen tietojen (artistit, promot, kaupat, baarit, yms) kerääminen heti kun sivun ohjelmointipuolen hommat on valmiit... niin joo eli niitä taitoja mitä tarvittaisiin ja saa tarjota on ohjelmointipuoli sekä graafinen puoli

.teemu

[:piis:]
Avatar
#147 • • thoma lahest Guest
Joo saa nähdä mitä kesä tuo tullessaan...
Olisin ihan tarkentanut tuota aiempaa, menossa parempaan suntaan näkemystäni. Tilannehan on Lahdessa edelleen ihan päin #&/$$£ jos vertaa menneisiin vuosiin. Mielestäni Osaston sulkemisen jälkeen ei Lahdessa tapahtunut mitään (muutamia yksittäisiä tapahtumia lukuunottamatta, lähinnä Impulset ja Etanat). Nyt on kuitenkin vähän muuallakin aktiviteettia, ollaan oikeasti tajuttu järkkäillä juttuja muuallakin kuin keskustan kapakoissa. Silti tilanne on erittäin vaisu, eli jos bile käyrä oli tuolla 0-100 asteikolla 10 on sen nyt jopa 15.
Lahti on vain monella tapaa oma pelikenttänsä. Ihmisten muutto liikenne on on tekijä joka ei juuri armahda. Juniori työ tuntuu menevän hukkaan kun suurin osa minun nuoruudessa bileissä käyneistä on jo feidannut koko kaupungista. Kun vielä uutuuden viehätys on koko asiasta hävinnyt, on tästä takavuosien porukasta hyvin vähän pippaloissa kävijöitä.
Mutta kuten aiemmin olen maininnut potentiaalia on, hunhan jengi olis avoimempaa eri asioille. On vaan niin hauska dissailla eri asioita, vaikka ei ole oikeastaan tehnyt niiden kanssa mitään tuttavuutta. Jos musiikissa ei ole vikaa on paikka vartin matkassa väärään suuntaan, tai kalja on liian kallista (hei, himas se on aina halvempaa daiju!), tai sit deejiil on väärän väriset byysat jalas. Lahti on tyly kaupunki, mut se on just niin tyly ku sen asukkaat siitä tekee.
Sori avautuminen..
-Thoma
Avatar
#148 • • TemeZ Guest

Joo saa nähdä mitä kesä tuo tullessaan...
Olisin ihan tarkentanut tuota aiempaa, menossa parempaan suntaan näkemystäni. Tilannehan on Lahdessa edelleen ihan päin #&/$$£ jos vertaa menneisiin vuosiin. Mielestäni Osaston sulkemisen jälkeen ei Lahdessa tapahtunut mitään (muutamia yksittäisiä tapahtumia lukuunottamatta, lähinnä Impulset ja Etanat). Nyt on kuitenkin vähän muuallakin aktiviteettia, ollaan oikeasti tajuttu järkkäillä juttuja muuallakin kuin keskustan kapakoissa. Silti tilanne on erittäin vaisu, eli jos bile käyrä oli tuolla 0-100 asteikolla 10 on sen nyt jopa 15.
Lahti on vain monella tapaa oma pelikenttänsä. Ihmisten muutto liikenne on on tekijä joka ei juuri armahda. Juniori työ tuntuu menevän hukkaan kun suurin osa minun nuoruudessa bileissä käyneistä on jo feidannut koko kaupungista. Kun vielä uutuuden viehätys on koko asiasta hävinnyt, on tästä takavuosien porukasta hyvin vähän pippaloissa kävijöitä.
Mutta kuten aiemmin olen maininnut potentiaalia on, hunhan jengi olis avoimempaa eri asioille. On vaan niin hauska dissailla eri asioita, vaikka ei ole oikeastaan tehnyt niiden kanssa mitään tuttavuutta. Jos musiikissa ei ole vikaa on paikka vartin matkassa väärään suuntaan, tai kalja on liian kallista (hei, himas se on aina halvempaa daiju!), tai sit deejiil on väärän väriset byysat jalas. Lahti on tyly kaupunki, mut se on just niin tyly ku sen asukkaat siitä tekee.
Sori avautuminen..
-Thoma



puhut asiaa! lahtelaisia on mun mielestä kautta aikain ollut vaikea saada liikkeelle, mitä ihmettä ne tekee? varmaan nysväävät himassa ja katsovat telkkaria.. ei ainakaan voi sanoa etteikö olisi ollut valinnan varaaa, eihän ne vaihtoehdot pysy hengissä jos jengi ei siellä käy, ja sit itketään kun ei oo vaihtoehto tapahtumia.. plus että konemusagenre ei ole ainoa joka kertoo samaa..

mutta siis kuten kerroin tuosta projektista, niin siinä talkoohengessä yritetään tehdä asioille jotain, ja välillä yhdessä eikä aina piirikunnissaan, ja mitä enemmän ihmisiä siihen saadaan mukaan niin sen parempi, että thomakin kun tuntee porukkaa niin voisi vähä kertoa asiasta jos jaksaa, sillä itsellä ei kaikkiin suuntiin kuitenkaan ole kontakteja

.teemu
Avatar
#149 • • sonni Guest
hyvä thoma, jotain tolkkua tähänkin jauhantaan :)

onhan tässä monia pointteja tullut ilmi, mutta pahin moka on vaatia liikaa.
pakko on myöntää: lahti on pieni paikka, eikä näinollen jokainen
vähääkään korvia nostanut osapuoli yksinkertaisesti voi venyä aina
kaikkialle. ihailtavaa sinnikkyyttä kieltämättä, jos toimeenpanoyksilöitä
riittäisi esim. joka viikonlopulle hikoilemaan. taitaa vaan general laiskuus
ja kiire viedä enempi voittoa ihan satunnaiskävijöidenkin puolesta.

tuskin puhun monen puolesta, mutta lukeudun itse väkisinkin niihin, jotka
osaavat nauttia (joskus) vähästä ja (yrittävät) tulla pienellä toimeen.
mieluummin harvoin kunnolla kuin usein ontosti. baarit ja kuppilat taas
ovat aivan omassa arvossaan mitä tulee paikan kierrätysarvoon ja
rutiinifiiliksen kadottamiseen. siksi onkin oleellista, että toistuvissa
tapahtumissa tajuttaisiin pitää jatkuvasti tarjonta tuoreena, eikä kaatua
supisuomalaiseen tehokeinoon nimeltä toisto. paskahuumorisarjoja riittää
telkkarista, niitä saa katsoa koomassa jos ei ole parempaakaan tekemistä,
mutta ihmisten kanssa asioidessa tulisi aina koittaa edes vähän päästä
itsestä ulos ja asettua muiden kalsareihin/saappaisiin..

ei nyt kuitenkaan tule sotkea tanssahtelu- ja istuskelujuomiskeluiltamia
keskenään. eli mitä siis koitinkaan selittää.. siis että ei pidä olettaa, että
kaikkien myöskään tulisi tykätä kaikesta heti. jotkut saattavat vaatia
hiukan suostuttelua ja taivuttelua, ja tämä hommahan on täysin levyn-
pyörittäjien harteilla. pyörittäjän tulisi toimia linkkinä asian ja ihmisten
välillä. ei kyse pakkosuppiloinnista eikä tyrkytyksestä. asiat vaan voi
hoitaa niin monella eri tavalla, eikä omaan tiukkikseen jumittuminen ole
ainakaan avainsanana. tästä vaan alkaa kohta muodostua ongelma, koska
kun pyörittäjiä on paljon, jokainen omasta mielestään tahtoo tietysti
erottua jotenkin muista. helpoin keino tuntuu ehkä äkkiä olevan
äärimmäinen erikoistuminen siihen omaan juttuunsa. se taas isommassa
mittakaavassa tarkoittaa sitä, että ei-historiaa-tutkineille tulee suuria
vaikeuksia sulattaa sitä 'erikoismusaa' (vaikka varmasti helpottaa ja
turruttaa jos kaikki on sitä :). vaan ei välttämättä enää silloin, kun
jokainen levyjenkeräilijä on vain passiivinen muiden tarjouksia odotteleva
stara.. sitä suoritusta tietenkään en ole estämässä, mutta toivottavasti
kukaan ei kuvittele saavansa joskus pesukonemättöä tissibaariin kuten
absinthia maitokauppaan. enkä tarkoita sitäkään, että kaikkia pitäisi yrittää
miellyttää väkisin. (mutta nyt kun tuli mieleen, niin opiumiin ghettobootyä,
kiitos.)

lahti on liian kiva paikka, että tänne kaivattaisiin 'tää on mun juttu ja jos
et tykkää niin haistpasc' -meininkiä. kukaan ei ole ikinä kuitenkaan niin
oikeassa, etteikö kannattaisi edes vähän koittaa tulla vastaan, vaikka
jopa avosylin. (how gay is that :)

temez: täältä löytyypi jonkinasteista php/mysql -expaa, aikaa vaan on
paha luvata..
Avatar
#150 • • TemeZ Guest
näyttää tuo nuorisotoimi saaneen tuollaisen viritelmän jo pystyyn joten pitää nyt katsoa miten tästä..
Avatar
#151 • • TemeZ Guest
Joo eli tilanne onkin nyt se että tuo meidän portaali olisi tarkoitus avata 26.9. maanantaina.

Sieltä tulee löytymään lahtelainen tapahtumakalenteri, lahtelaisten artistien, tapahtumien, bilepaikkojne jne esittelyjä, kuvagalleriaa tapahtumista jne.

Seuraava vaihe, joka olisi niinkun nyt, olisikin se että kaikki lahtelaiset musiikin harrastajat, jos olette esiintyvä artisti, järjestätte jotain tapahtumaa tai jotain muuta. ottakaa yhteyttä niin lisätään esittely sivuille jo ennen aukeamista niin ei tarvitse tyhjää portaalia avata.. jatkossa sitten lisäilkää kalenteriin tapahtumia

portaalin toiminta jatkossa riippuukin kaikkien lahtelaisten aktiivisuudesta!

.teemu
Avatar
#156 • • Hansu Guest

www.lahest.info auki ny!


Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, toivottavasti vaan pysyy pystyssä eikä nuupahda alkutekijöihinsä. Erityisen mielenkiintoista nähdä ilmoituksia eri tapahtumista ja klubeista, nyt nimittäin tuntuu että Lahen tapahtumia saa metsästää miljoonalta eri nettisivulta.
Avatar
#157 • • TemeZ Guest

www.lahest.info auki ny!


Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, toivottavasti vaan pysyy pystyssä eikä nuupahda alkutekijöihinsä. Erityisen mielenkiintoista nähdä ilmoituksia eri tapahtumista ja klubeista, nyt nimittäin tuntuu että Lahen tapahtumia saa metsästää miljoonalta eri nettisivulta.



No pystyssähän se pysyy niin kauan kun netti on olemassa, sivusto toimii jo tuollaisenaan bändien esittelyssä vaikka siellä ei mieletöntä trafiikkia olisikaan, kalenteri ja foorumi jne on sitten asia erikseen, niissä käyttöaste taas on kiinni ihmisistä, eli myös sinustakin. ;)
Avatar
#158 • • thoma lahest Guest
Joo varsin mukavaa että saatiin tollanen oma Lahti saitti. Erittäin tervetullut, infomaation saanti kyllä helpottuu (noin iltaelämän kannalta ainakin). Se että sivusto ei ollut rajoittunut vaan johonkin tiettyyn genreen tai ryhmään oli myös varsin positiivista.
Avatar
#160 • • hhl Guest


teininä asuin siellä ja Sile oli ainaki silloin kaikissa lahden bileissä soitaa... elääkö se vielä? onko muita lahtelaisii bilepyörittäjii ku bates &co? onneks ei enää tarvii siellä asua, mut golden 90`s oli kyl ihan ookoo viettää siellä...



Kyllähän sile vielä hengissä on. Tais olla about viikko sitten Lahdessa viimeksi soittamassa, vaikka ei kovin usein nyt enää olekkaan ollut levyjen ääressä(ainakaan julkisesti).

Muita levynpyörittäjiä.. Ainakin polkka-levyjä vääntää useampikin nimi :)




Itse asuin myos Lahdessa ja useampaan otteeseen kavin vanhassa Nuutissa kavereiden kanssa Silen vauhdittamana. Kiva kuulla etta mies on viela musiikissa mukana ja soittaa pihalla.