Krapulakeiju

111 posts, 6 pages, 22,898 views

Avatar
#101 • • Salla Guest
en kärsi nykyään ikinä krapulasta: mikään ei seuraavana päivänä muistuta edellisen illan juomisesta. Hmph. kumma juttu.
Avatar
#102 • • serotonot Guest
Oli kyllä viime lauantaina toistaisen elämäni pahin krapula, joskin sen eteen joutui ponnistelemaankin.

krapula on humalan kukkanen, muistakaa nuuhkia sitä.
Avatar
#103 • • Hexe Guest
Juu... Krapulakeijulla on nimikin:


Jean Michel Darre :cool:

Toinen niistä on Darren Tate :mad:
Avatar
#104 • • bikkanen Guest
Kaikista parhaiten vältän krapulan syömällä ennen nukkumaan menoa kunnollisen kebabaterian suuren vesituopin kera. Kaverini väittää että banaani auttaa... jaa-a?
Ja krapulapäivänä mikään ei voita kylmää kokista!
Avatar
#105 • • Hempp@ Guest
Ja sitten kun darrassa sattuu päässä koskemaan niin helkutin imakasti,niin korvakuulokkeet päähän ja jotain Gary Deetä soimaan :D

Olo ei varmalla parane,mutta huomaa että on yhä eloa jos vessaan pitää rynnätä...
Avatar
#106 • • Hempp@ Guest
Tai noh,kerran eräästä illasta (siitä vähästä mitä muistan) tulee mieleeni viisas temppu.
Noh,juotiinpa siinä kaverin luona vähän jellonaa,Coca-Colaan sekoitettuna.
Siinä kun alkoi sitten viina jo kolisemaan jossain vaiheessa ja eikä se ollut lähelläkään loppua se pullo,niin ei siinä jumaliste kännissä pelleillä ensin viinan ja sitten limpparin kanssa.
Muistan illasta vain sen kun tokaisin: "Ei perkele,en minä jaksa tuon limpparin kanssa leikkiä" ja heitin sen Coca-Cola pullon roskiin. :D

Muusta illasta ei sitten muuta muistikuvaa olekaan,ainakin kaverin mukaan käytiin saunassa ja katsottiin joku leffa.
En minä vaan muista mitään :hah:

Olisi varmaan pitänyt syödä jotain päivemmällä,ainakin minulla viinan kittaus tyhjään mahaan kilahtaa todella nopeasti päähän.
Avatar
#107 • • Hexe Guest

Kaverini väittää että banaani auttaa... jaa-a?



Juu ei bansku kyl hirveesti auta, mut suomalaisilla omenoilla, pimeällä kylmällä huoneella, kylmällä vesituopilla ja Darre schaissella on kyllä huomattava vaikutus...
Unohtamatta migreenipilleriä ennen nukkumaanmenoa...
Avatar
#108 • • Juki54 Guest
Tässä mun resepti krapulaan:

Kylmä Battery, sipsejä, Burana, puolikas tupakka, pimeä huone (jossa pehmeä sohva peitolla varustettuna), hömppäsarjoja telkkarista, rauhallista leijuntaprogea tai kiksua taustalle soimaan (melko hiljaisella tietty), krapulapano.

Olispa taas darra :heart: :scared:
Avatar
#109 • • Hexe Guest

Tässä mun resepti krapulaan:

rauhallista leijuntaprogea tai kiksua taustalle soimaan, krapulapano.

Olispa taas darra :heart: :scared:



:) PLAYAH!!! :)
Avatar
#110 • • Jusu Guest

- aamulla (etenkin miehiä) alkaa himottaa testosteronitason noustessa takaisin normaalitasoon (6-7 aikaan aamulla taso on alimmillaan, edellisillan ryyppämisen vuoksi) :laugh:



Haa! Yhtiömme kiittää tästä tiedosta. Tätä on nimittäin kerran jos toisenkin yritetty pähkäillä saunakaljan voimin.. tietenkin ilman aikomusta oikeasti löytää vastausta ;)

Kuningasteoria on tähän asti ollut (muistaakseni) 029:n täällä aikanaan heittämä ajatus siitä, miten joskus krapulassa tuntuu siltä, että kuolema tulee ja korjaa - äkkiä siis sukua jatkamaan...
:D
Avatar
#111 • • Taedium Guest

testosteronitason noustessa takaisin normaalitasoon

Tähän vois liittää sen "Olut sisältää estrogeenia" -sähköpostin...

joskus krapulassa tuntuu siltä, että kuolema tulee ja korjaa - äkkiä siis sukua jatkamaan...

Pahan krapulan tuntee siitä, että aamulla pelkää, että kuolee ja illalla pelkää, ettei kuolekkaan. Että.