Badly Drawn Boy - Pissing in The Wind (Lemon Jelly Mix) ?
1,110 posts, 56 pages, 373,814 views
Tojami Sessions - Night Moves?
mutta mikä biisi tulee common factorin willin jälkeen tuolla:
www.fcom.fr ---> broadcast ---> archive ----> jori hulkkonen ---->January 1998 Helsinki, Finland
arviolta n.15 min. kohdalla koko settiä
Mistä levymerkiltä / lätyltä löytyy Tojami Sessions - Night Moves, ja
Badly Drawn Boy - Pissing in The Wind (Lemon Jelly Mix) ?
Orkidea soitti Tampereella olikos se 6.1.2004 settinsä alkupuolella sellaisen biisin missä aina välillä tuli sellaisia hiljaisempia hoilauskohtia mistä ainakaan mä en saanu mitään selvää.
Mikäs muuten on se biisi jota Tapsa soitti tolla alpumitourilla useaan kertaan ekana... :confused: If you want some, come and get some..
oisko BT: Knowledge of Self?
Orkidea soitti Tampereella olikos se 6.1.2004 settinsä alkupuolella sellaisen biisin missä aina välillä tuli sellaisia hiljaisempia hoilauskohtia mistä ainakaan mä en saanu mitään selvää.
Joku dj soitti joskus jossain bileissä semmoisen biisin missä basari meni sillai "dum dum dum dum" ja välillä tuli snarenousua "takatakatakatakadrrrrrrrrrr"... :laugh:
Zorg - Closer To The Peace (Yann Fontaine Rmx)
Mistä hemmetistä tämä löytyy ja millä merkillä julkastu??
Joku dj soitti joskus jossain bileissä semmoisen biisin missä basari meni sillai "dum dum dum dum" ja välillä tuli snarenousua "takatakatakatakadrrrrrrrrrr"... :laugh:
No piru vie kun niistä bileistä on niin pitkä aika. Se biisi oli ko. setin toka, kolmas tai neljäs biisi. Yritin kysellä biisilistaa, et ois tää biisin nimi selvinny.
to oules:
oisko boca - brazil (cabana mix) ?
No piru vie kun niistä bileistä on niin pitkä aika. Se biisi oli ko. setin toka, kolmas tai neljäs biisi. Yritin kysellä biisilistaa, et ois tää biisin nimi selvinny.