Oon kuunnellut tätä sun Soulful House kakkosta nyt kohta vuoden ajan enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja ei voi muuta sanoa, kun että paranee kerta kerralta! Uskomattoman hyvää musaa :hearts: Olisko sulla tähän vielä olemassa biisilistaa?
86 posts, 5 pages, 14,929 views
:)
Kunpa muutkin ymmärtäis sen. :scared:
Eli keitä muita on tällähetkellä Lahdesta tulossa, jos ajatellaan tällähetkellä olevia Dj:tä ?
Eli keitä muita on tällähetkellä Lahdesta tulossa, jos ajatellaan tällähetkellä olevia Dj:tä ?
no eikös DJ "Kixu4eva" Akir0 ole semmoinen. :)
sit tuos olis DJ "munakarvatekno" JuiceQ
ja sitten vaikka AJJ joka täs lähinnä kasaa livesetteja.
Mites tuo Diva? Eikö sielläkään tarvita sun laista DJ:tä?
Diva on kyllä mulla boikotissa. Ja siis tokihan kaikki tarvitsee minunlaista
dj:ta! :) diva cafe olis ok, jos se olis esim. 3x isompi :)
Valitettavaa on, että Lahdessa ei riitä muutamia tyyppejä enempi jotka
voisi tukea housepainotteista tapahtumaa. Onse vaan niin sääli. Lahtihan
on polkka/kixu kaupunki. Valitettavaa. Viime vuonna koitin tuoda hieman
huussia Lahteen keskiviikkoiltaisin, mutta syystä x ja z ketään ei kiinnostanut. Ehkä en osannut ja ei ollut tarpeeksi resursseja. Mut ehkä
joskus paremmalla menestyksellä. :)
Mikäs sen mukavempaa esim. ensi kesänä olisi istuskella Diva terassilla tai "laivalla" ihan istuskelemassa ja juomassa pari limua Lauantai päivänä (klo: 12-16 ..kun aurinko paistaa siihen eteen) samalla, kun joku (vaikka sinä) veivaisit jotain kesäistä soundii!!! :)
... Vaikka RandonPLAY on tarkoittanut varmasti pelkkää hyvää, toi on just se kuva housesta, josta mun mielestä olisi päästävä jossain määrin eroon. Kyllähän "kesäpäivä, bisse ja house" on mukava yhdistelmä, mut loppupeleistä house on tarkoitettu tanssimusiikiksi.
Eli äläpäs nyt Erkki-Martin luovuta siellä, kun valoa näkyy tunnelin päässä. ;) Lahdestahan ovat ponnistaneet lukuisien mäkkihyppääjien ohella myös Eppu, Sam ja Jimi Tenor.
Mielestäni kyseinen levy on TODELLA hyvä ja vokaalit niin hyvät, mutta ei se tosiaankaan ole tarkoitettu niin paljoa tanssimiseen mielestäni. Toimii mielestäni parhaiten juuri kesä terassilla tai tausta musiikkina...
ohimeneviin ilmiöihin kuten esim. juurikin polkesteriin.
toi on just se kuva housesta, josta mun mielestä olisi päästävä jossain määrin eroon. Kyllähän "kesäpäivä, bisse ja house" on mukava yhdistelmä, mut loppupeleistä house on tarkoitettu tanssimusiikiksi.
Eli äläpäs nyt Erkki-Martin luovuta siellä, kun valoa näkyy tunnelin päässä.
Valitettavaa on, että Lahdessa ei riitä muutamia tyyppejä enempi jotka
voisi tukea housepainotteista tapahtumaa.
oletko sieltä diva cafeesta kysellyt jos sinne sais jonkun maukkaan illan
oletko sieltä diva cafeesta kysellyt jos sinne sais jonkun maukkaan illan
En ole kysellyt. Itse ajattelin lähinnä jotain 4o4 tapaista meininkia
memppariin. Asiaan ei ole tosiaan kerennyt juurikaan paneutumaan ja
paikkoja ei ole tosiaan juurikin kun muutama jossa voisi kuvitella jotain
huussin tynkää kuvitella soivan.
Ethän suunnitellut jatkavasi sitä tiskillä tanssimista, jota siellä harrastettiin noin vuosi sitten??Mitä vielä odottelet ja kirjoittelet replyä... toimintaan mies.