Paita Idea

118 posts, 6 pages, 15,393 views

Avatar
#41 • • mark hamilton Guest


<offtopic>
Tiedän tuon kaupungin kyllä. Asuin siellä joskus vuonna kypärä ja miekka. (Tosi ärsyttävä sanonta toi kypärä ja miekka...) En käy siellä enää edes kavereita kattomassa. En viitsi suoraan sanoa minkälaisina juntteina suurinta osaa siellä asuvia pidän.
Ainoa kaupunki, jossa koskaan olen törmännyt pitkätukkaisena tilanteeseen, että rauhallisesti istun kavereiden kanssa ravitsemusliikkeessä nauttien oluitamme ja siihen joku flanellipaita/revittyfarkku/rangerslippis tyyppi tulee kysymään noin niinkuin sivumennen: "Onko tässä pöydässä yhtään pitkätukkaa, joka haluaa turpaan?" Eikä kyse ole yhdestä kerrasta.
Olin varmasti koko kaupungin ainoa pitkätukkainen kaveri. Joensuukin kalpenee Tampereelle.



LOL.. ei tampereessa mitään vikaa ole..

enkä kyllä ollut tampereella.. sitäpaiti ne tyypit oli kyllä joistain tampereen lähellä olevilta mettäkyliltä. Niillä oli likauinen kusen keltainen paita.. akuanka kraka.. rikkinäiset sandalit.. vihreet sortsit.. ja kilon purkki geeliä päässä. Esititvät, uuno turhapuroo 15-24 kaljan voimin.
Avatar
#42 • • Edited Figure Guest
juntteja piisaa todellakin.
Lempäälässä Blow-bileissä yks teinigängsta jolla roikkui tamponi korvasta :001: esitti kaverilleen muhun ja pariin kaveriin liittyvän kysymyksen: "Mistäköhän noi on kotosin? Haluukohan ne turpiin?" :001:

Itse asiaan... siihen paitaan sopis paremmin kuin hyvin jokin hymiö värillisenä.. esim: :D

Edit: pakko noihin juntteihin liittyen mainita tämä lehdissä haeskeltu "valkopaitainen bodari", joka oli potkaissut jotain ohikulkijaa päähän jossain helsingissä, koska viaton ohikulkija oli vittuillut niinkin paljon että oli hipaissut tätä kovaa kireäpaitaista bodaria ohimennen _vahingossa_.

Niin, mikä kasvatuksen puute?
Avatar
#43 • • MikkiHiiri Guest


sitten pitää mennä puhumaan puuta heinää jostain hämärästä hardcoren alalajista ja se ketä antaa pisimmän luennon on psyko :D



Helpompi tapa erottaa aito on puhua kiksusta =)
Avatar
#44 • • Yu5u Guest


pakko noihin juntteihin liittyen mainita tämä lehdissä haeskeltu "valkopaitainen bodari", joka oli potkaissut jotain ohikulkijaa päähän jossain helsingissä, koska viaton ohikulkija oli vittuillut niinkin paljon että oli hipaissut tätä kovaa kireäpaitaista bodaria ohimennen _vahingossa_.



Joo bodarit on tunnetusti aika tyhmii... ne proteiini- ja kreatiinihormoooonit sekottaa niiden päät.
Avatar
#45 • • Gnizhak Guest
Voi morjens!

Okei, onhan noita intter netti-yhteisöjen paitoja itsellenikin joskus tullut hankittua.

Joo kannatan taustaruudukonsinistä kauluspaitaa jossa vasemman rinnan kohalla lukee Var... öh.. platinum+
Jos siis asiallista haetaan ;>
Avatar
#46 • • jUSSi Guest
[quote="Tapi T[/i]
Katu-uskottavuus nousisi UG-paidan myötä aivan uusiin sfääreihin.[/quote]

Originally posted by Taedium"]
Jos tarvitsee oikein mainostaa olevansa UG, niin onko silloin UG?



eikös Tarska huomannut yhtään ironiaa tässä ;)
Avatar
#47 • • onnela Guest




Helpompi tapa erottaa aito (xybo) on puhua kiksusta =)



Totta, niin käsittämätöntä kuin se olisikin joidenkin mielestä. ;)
Avatar
#48 • • Mrrshan Guest


Edit: pakko noihin juntteihin liittyen mainita tämä lehdissä haeskeltu "valkopaitainen bodari", joka oli potkaissut jotain ohikulkijaa päähän jossain helsingissä, koska viaton ohikulkija oli vittuillut niinkin paljon että oli hipaissut tätä kovaa kireäpaitaista bodaria ohimennen _vahingossa_.



Kämppikseni kaveripiiriin kuului eräs bodari. Kyseinen hemmo kävi kerran täällä ja oli kyllä hiukan kummallinen, mm. otti paidan pois ja esitteli mulle lihaksiaan.

Jonkin ajan kuluttua luin lehdestä että joku oli mennyt baariin ja ampunut muistaakseni ex-tyttöystävänsä ja tämän poikakaverin & jonkun sivullisen. Kyseessä oli sama tyyppi.

Ei saisi yleistää mutta tuo pistää kyllä vähän miettimään...

- Pang! Pang!
- Kuka muu haluaa vielä kuolla?!!
(Luulee että se oli leikkipyssy) - Minä!
- Pang!
Avatar
#49 • • Edited mark hamilton Guest
-- [off-topick] --


Joo bodarit on tunnetusti aika tyhmii... ne proteiini- ja kreatiinihormoooonit sekottaa niiden päät.



joo.. onhan ne joo.. ne ottaa skitsoja käsittämätömistä asioista.. ..öhm.. proteiini tuskin vaikutta asiaan..

-- [/off-topick] --

Ok.. tämä paita idea ei meikäläiseen nyt ihan iske koska en pidä edes koko plattaria minään muuna kuin keskustelupalstana.. en perusta sitä, että joku on ns. plattarilainen.. joten miksi ostaisin sellaisen.. no-jooo.. plattari piti omat bileet joo.

hmm.. mutta miksi ei plattari paitaa.. onhan meillä pano!!

katuuskottavuus.. on pelkkä vitsi :D
Avatar
#50 • • Taedium Guest
Kauluspaita ei mielestäni tämän palstan luonteeseen sovi. Vai töissäkö sitä käytetään?

Mitä minä ehdottaisin on se, että pistetään äänestys ketkä haluaa paidan. Muoto esmes tämä:

1. Paitamalli (Otetaanko vain T-malli vai tyttöpaita kans?)
2. Väri. (Yksi, kaksi vai monta väriä, ja mikä/mitkä värit?)
3. Iskulause / variaatio - eli jos jotain hymiötä yms.

Ja sitten joku vissiin Jelsoftilta vois sen paidan etuosan suunnitella.
Jos toi kolmas otetaan, niin pitäisi vielä sitten äänestää, että monta erilaista tehdään. Sehän kanssa nostaa hintaa. Plattarilla kun ei ole yhtä ainoota hienoa slogania.

Minä mielessäni ajattelen, että maksimissaan kolme erilaista. Muuten tulee liian kallista. Yksi olisi hyvä, mutta siihen ei kukaan lähde mukaan. Vissiin.

Täsä olisi hyvä jos joku palstasta vastaava olisi niinku päämiehenä tai -naisena tai -androgyyninä.

<offtopic>


- Pang! Pang!
- Kuka muu haluaa vielä kuolla?!!
(Luulee että se oli leikkipyssy) - Minä!
- Pang!


Siis oliko se ampujana vai ammuttavana?


Joo bodarit on tunnetusti aika tyhmii... ne proteiini- ja kreatiinihormoooonit sekottaa niiden päät.


Joo-o, aina kun sitä kreatiinihormoonia tuli vedettyä kun nosteli, niin päässä tuntu niin, että huh. Oli heti pakko mennä hakkaamaan heikompia. (Onneks mun kohalla asia on niin, että niitä ei ole.)
Ja kaikesta proteiinista... huh, se pitäisi kieltää lailla. Kaikki proteiini. Liha, kala, juusto...

Tai sitten asia yksinkertaistettuna on, että kreatiini on lihaksen polttoaine ja proteiini rakennusaine. (Ei tarvitse luentoa tästä, niinku huumetopicin serojutussa... en edes yritä tarkentaa. Siksi lihavoin tuon "yksinkertaistettuna" -sanan.)


eikös Tarska huomannut yhtään ironiaa tässä ;)


Tarska. Siis minä vai?

Ironia on huumorin alalaji. Minulla ei ole huumorintajua. Huumori kuoli Buster Keatonin mukana.

</offtopic>

(Jouko Turkan poliisikomedia oli hyvä yritys huumorin uudelleenelvyttämisestä.)
Avatar
#51 • • Sniff Guest

Tai sitten asia yksinkertaistettuna on, että kreatiini on lihaksen polttoaine



ei oo. en ehdi nyt hirveen tarkasti töiden lomassa korjaamaan mutta noin suurinpiirtein ilmaistuna kreatiini vaikuttaa atp:n määrään (~lihasten polttoaine)
Avatar
#52 • • jUSSi Guest


Tarska. Siis minä vai?



Taedium, Tarska :D rakkaalla lapsella on monta nimeä. Aika nätistihän tuo vääntyy...
Avatar
#53 • • Mrrshan Guest


Siis oliko se ampujana vai ammuttavana?



Siis tämä bodari oli ampujana.

Originally posted by Taedium
Ja kaikesta proteiinista... huh, se pitäisi kieltää lailla. Kaikki proteiini. Liha, kala, juusto...



Tuskin kreatiini tai proteiinit sitä tekevät. Esim. anaboliset steroidit voivat muistaakseni joskus aiheuttaa väkivaltaisuutta.
Avatar
#54 • • Edited mark hamilton Guest


Siis oliko se ampujana vai ammuttavana?



Itse.. ymmärsin, että se podari oli ampujana ja lullenampuvansa leikkipysyllä.. huusi "minä" ja siten ampu itsensä. tai jotain.. vai luuliko sitten se sivullinen asetta leikkipysyksi.
Avatar
#55 • • Yu5u Guest


Tai sitten asia yksinkertaistettuna on, että kreatiini on lihaksen polttoaine ja proteiini rakennusaine.Ei tarvitse luentoa tästä, niinku huumetopicin serojutussa... en edes yritä tarkentaa. Siksi lihavoin tuon "yksinkertaistettuna" -sanan.



tota ööö...mä heitin ton tsoukilla :eek: :D
Avatar
#56 • • Mrrshan Guest




Itse.. ymmärsin, että se podari oli ampujana ja lullenampuvansa leikkipysyllä.. huusi "minä" ja siten ampu itsensä. tai jotain.. vai luuliko sitten se sivullinen asetta leikkipysyksi.


:D

Mulla on näköjään vaikeuksia kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Bodari ampui ja sivullinen oli siis se joka sanoi "minä".
Avatar
#57 • • Tapi T Guest
Pidin itseni kanssa aivoriihen aiheesta Platinum T-paita. Tässä tulos. :)
Pojille tavallinen t-paita, tytöille sellanen lyhyempi, tiukempi ja avaralla kaula-aukolla varusteltu malli. :D

Väritys Taediumin ehdoituksen mukainen. Kuvan suhteen on mun mielestä pari vaihtoehtoa:

1. Simppeli logo.

2. Vähän isompi logo.

Vaihtoehtoja ei mun mielestä pidä olla paria enempää. Lisävaihtoehdot tuovat paidalle vaan poskettomasti lisää hintaa.
Omasta mielestäni paras olisi pieni logo (vaihtoehto 1) vasemmassa rinnassa, mutta ainahan logo voisi olla isompi, vaikka koko rinnan levyinen (vaihtoehto 2).

Mitä sitten tulee nikin painattamiseen, niin mun mielestä sen vois painattaa joko jompaan kumpaan hihaan, tai sitte niskaan.

Monet ovat ehdotelleet jotain slogania. Onko Plattarilla muka slogania? Onko sellanen todella tarpeen? Jos laitetaan, niin millainen? Haluaako joku kulkea paidassa jossa lukee "Platinum - Forum of clubbers" tms.?
:confused:
Ois kiva kuulla mitä mieltä FM on tästä? Vai jokos Herra on kaukoidässä katsastamassa sopivaa tehdasta tuottamaan Platinum-paidat?
:)
Avatar
#58 • • Taedium Guest


1. Simppeli logo.

2. Vähän isompi logo.

Vaihtoehtoja ei mun mielestä pidä olla paria enempää. Lisävaihtoehdot tuovat paidalle vaan poskettomasti lisää hintaa.
Omasta mielestäni paras olisi pieni logo (vaihtoehto 1) vasemmassa rinnassa, mutta ainahan logo voisi olla isompi, vaikka koko rinnan levyinen (vaihtoehto 2).

Mitä sitten tulee nikin painattamiseen, niin mun mielestä sen vois painattaa joko jompaan kumpaan hihaan, tai sitte niskaan.

Monet ovat ehdotelleet jotain slogania. Onko Plattarilla muka slogania? Onko sellanen todella tarpeen? Jos laitetaan, niin millainen? Haluaako joku kulkea paidassa jossa lukee "Platinum - Forum of clubbers" tms.?



Hyvää mietintää. Ideaahan tulee. Toi alkaa olee jo tosi valmista kauraa tässä vaiheessa, että pikkuhiljaa joku voisi ottaa vastuutakin...

Logovaihtoehdoista... itse ajattelin, että hieno olisi juuri tuollainen logo 2 mallinen juttu, jossa platinum teksti olisi tuossa vasemmassa laidassa ja sitten se tausta niinkuin "murenisi" oikeaan laitaan mentäessä. Kunhan asennan photoshopin tähän duunikoneeseen, ni voin näyttääkkin. Jos logo 2 on meinattu tuollaisenaan, niin sitten logo 1. imho! ja taas alleviivaten se m siitä imhosta...

Nic juttu on ihan jees juttu siinä mielessä, että tekee vaikka kyselyn siitä, ketkä haluaa sen nicin siihen, ja sitten tehdä painos. Esmes jos on 42 niitä jotka haluaa nicin ja 18 niitä jotka ei halua, niin ottaa 42 niitä, joissa on nic ja 48 niitä, joissa ei ole. Ja tämän jälkeen ei ole mahdollista saada nicciä hihaan tai niskaan. Nicin äänestäisin oikeaan hihaan. Niskassa se on vähän vankilaleima. Ja vasemmalle puolelle kun äänestäisin sitä logoa, niin ainoaksi luonnolliseksi paikaksi jää oikea hiha.

Sloganista voisi tehdä sitten tuon juuri, että äänestetään

function TuleekoSlogan {
begin;
slogan(yes,no);
if slogan=no goto end;
else {
whatSlogan(poll);
}
end;
}
Avatar
#59 • • anco Guest


Sloganista



Tämä ei ole Plattari slogan, vaan käyttäjän, jonka nimeä en muista, signature:

Kuolema kuittaa univelat

Hieman karski, mutta niin totta..
Avatar
#60 • • Timmo Guest
Enpä tässä ole ihmetelly kuin että miten tämä otti näin hyvin tuulta alleen!?!?

Tääl on niin paljon eri paitavaihtoehtoja että enää pitää poimia parhaat ja painattaa paita...

:D :D :D :D