118 posts, 6 pages, 16,533 views
...ettei vaan kävis niin, että joku katto kaupungilla että mikä toi tyyppi oikein on? tulle ja vetää päihin...
Heh, ihan helmi idea. Mutta mitäs sitten kun bileissä näyttääkin pyörivän 3 xyboa? ;)
Tussi homma muuten hyvä, mutten hyvä.. mutta.. tusilla tehty ei tykkää pesukonesta.
mutta halluuko vältämättä kukaan mainostaa kuuluvansa plattariin? ettei vaan kävis niin, että joku katto kaupungilla että mikä toi tyyppi oikein on?
Originally posted by Taedium
Piirtoheitin kalvo, mattoveitsi, paperilla haluttu kuvio printtinä, pala vaahtomuovia, kangasväriä, silitysrauta...
(...mielikuvitusta?) :003:
Ja jos itte ei saa aikaseks sitä nicciä siihen, edes rahalla palveluita ostamalla, niin kyllä uusavuttomuus nostaa taas karmaisevaa päätään...
Originally posted by Taedium
Joo varmasti tulee. Kun uskon, että suurin osa niistä, jotka tietää mikä Plattari on, kuuluu siihen itsekin ja ne jotka ei kuulu/lue, ei välttämättä edes tiedä mikä se on.
Ja itse en ole saanut vielä kertaakaan turpaani paidan takia. Katolisessa maassa väkivaltaisuudestaan kuuluisien jalkapallohuligaanien keskellä on tyhmänrohkeaa kulkea "I AM GOD" paita päällä. Tai edes sellaisen paidan takia jossa lukee "This t-shirt was hand made by an 8-year old slave girl who has never seen sunlight."
Mielellään sitte vähän kalliinpi ja laadukkaampi ilman mitään tussiviritelmiä ku joku 2e:n narukasa. Niistä vaan huonoja kokemuksia. Mielelläni sen erotuksen maksan laadukkaamasta.
hhm... olen kaksivuotta ollut jollain ihmeluokalla jossa mua uhkailtiin jo trendikkäistä aurinkolaseista? En ymmärrä? Siis kärsiikö luokan maine siittä, että pukeudun trendikkäästi. Itsellään niillä jokku ihme rääsyt.. ehkä ne on takonut liian kauan mulle päähän jotain omia käsityksiään asiasta..
sitten pitää mennä puhumaan puuta heinää jostain hämärästä hardcoren alalajista ja se ketä antaa pisimmän luennon on psyko :D
plattari DJ/Artistille:lle ihan oma paita!! Hmm.. ihmiset ottaisi vakavemmin jos sanoo olevansa DJ.
Voisi sitten vaikka bileissä tai kadulla tavata plattarilaisia.Ehkä jopa "Platinumkuuluisuuksia" :)
Ok.. plattari DJ/Artistille:lle ihan oma paita!! Hmm.. ihmiset ottaisi vakavemmin jos sanoo olevansa DJ.
Paidan tulisi myös halutessaan saada tekstillä UG, NRG, Puristi, HC, Turku, Kerava, 16v....
Katu-uskottavuus nousisi UG-paidan myötä aivan uusiin sfääreihin.
Ööh, jaa. Ei mun mielestä ketään Djtä voi tosissaan ottaa vakavasti.
Junttikovikset on mulle kyllä tuttu ihmisryhmä. Ei ole sellaista asiaa minkä johdosta ne eivät voisi uhata vetää turpaan, ei niillä mitään logiikkaa ole. Niille ei kannata antaa senttiäkään periksi tai menetät pian kaiken liikkumatilasi.
hhm... olen kaksivuotta ollut jollain ihmeluokalla jossa mua uhkailtiin jo trendikkäistä aurinkolaseista? En ymmärrä? Siis kärsiikö luokan maine siittä, että pukeudun trendikkäästi. Itsellään niillä jokku ihme rääsyt..
joku tappara paitta päällä meneminen kaupungilla väärään paikkaan silloin kun ilves on hävinnyt taparalle.. voi olla kohtalokasta.. kaikkihan nyt tietää.. perus-suomi-lätkä-tyypit.. :D
Katu-uskottavuus nousisi UG-paidan myötä aivan uusiin sfääreihin.