viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,886 views

#3163 • • sauce Guest

Taas näit Japski touhui
http://media.ebaumsworld.com/asianarcade.wmv

Vitsi ne o ihmeellist porukkaa..

huh... tossa jätkässä olisi ihan mieletöntä percussionistipotentiaalia :laugh: siinä jäin meinaan bongo, mungo, vai mango aaltonen vai mikä se oli kakkoseks;)
#3164 • • Ana-- Guest
omg

huomasin just et tätä ei oo postattu tänne ikinä

www.somethingawful.com

Ehdottomasti mun lempisaitti koko internetissä, kaikin puolin. Hyvää huumoria etusivulla ja erittäin loistava forum.
#3167 • • Quu Guest

RidePimper

Höh, mulla ei jostain syystä skulaa. Jää jumiin siihen "sponsored by:" -tekstiin :(
#3174 • • tumpsi Guest

tunkinvarresta nenänpäähän :hah:

Hei kuule, missäs olit Jussina?
Taisit olla kiukuttelemassa RMJ:ssä?

... Mun yhtä kaveria lyötiin Mersun tunkilla päähän siä.
:winkwink:
#3175 • • Adam t Guest

Hei kuule, missäs olit Jussina?
Taisit olla kiukuttelemassa RMJ:ssä?

Hei, olin kotona kiukuttelemassa ;)
#3177 • • Hansu Guest

Olympialaisten historiasta KLIK

"1900. Pariisin kisojen maraton juostiin sokkeloisessa esikaupungissa. Ranskalaiset ottivat kaksoisvoiton, koska tunsivat kaupungin kadut. Ruotsalainen Ernst Fast joutui pyytämään paikalliselta katsojalta neuvoa reitistä ja sai ohjeet väärään suuntaan. Fastin harhaan johtanut huoltopoliisi Pierre Vendreau otti tekemänsä virheen raskaasti ja ampui itsensä."

"1928. Naiset kilpailivat ensimmäistä kertaa olympiakisojen yleisurheilumitaleista Amsterdamissa. Selostaja Martti Jukola kuvasi tunnelmia näin: "Tahdon nyt täyttää surullisen velvollisuuteni ja selostaa naisten yleisurheilukilpailut. Siihen tehtävään en ole nimittäin onnistunut löytämään ketään muuta halukasta."

:D
#3179 • • Daniel Braun Guest

only in japan!

WTF?! :confused:
Joo-o.
On se outo maa...
#3180 • • holle Guest
Tämä voi tapahtua vain klubbarissa. Ei kai tässä muuta voi sano, kuin hearts.gif1luvu.gif :happyroll: :hearts: :excellent: