viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,282 views

#3103 • • Boot Guest
Niin?
#3114 • • Ana-- Guest

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm

Ternimaitomies on kuollu siis se Petteri Jussila..
En tiiä oikeen mitä tähän sanois.. :confused:

Mulla ois kyllä paljonkin sanottavaa siihen, mitä kertoo ihmisen vastuun-
tunnosta se, että vedetään 3- ja 7-vuotiatia lapsia moottoriveneen
perässä renkaassa..
#3116 • • Individual Guest

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm

Ternimaitomies on kuollu siis se Petteri Jussila..
En tiiä oikeen mitä tähän sanois.. :confused:

Mulla ois kyllä paljonkin sanottavaa siihen, mitä kertoo ihmisen vastuun-
tunnosta se, että vedetään 3- ja 7-vuotiatia lapsia moottoriveneen
perässä renkaassa..

Tätä mäkin ihmettelen. Ei kyllä ihan ensimmäisenä tule mieleen esimerkkinä turvallisista vesileikeistä ton ikäisten lasten ollessa kyseessä.
Siis pennut ovat istuneet jonkun kumirenkaan päällä ja isä on ajanut moottoriveneellä ja vetänyt rengasta perässään ja kun toinen lapsista on tipahtanut kyydistä, on isä hypännyt liikkuvasta veneestä pelastamaan lastaan ja vene on siis jatkanut matkaansa ja isä hukkuu itse tässä yrityksessä.
Siis jos olen oikein uutisoinnin tapahtuneesta ymmärtänyt, niin joku tässä kuviossa kyllä mättää ja pahasti. Ei ymmärrä, ei. :confused: :confused: :confused:
( Ja isällä ei tietenkään pelastusliivejä päällä...)
#3117 • • Laite Guest
Evoluutio 1 - Petteri 0
#3118 • • JussiS Guest

Tätä mäkin ihmettelen. Ei kyllä ihan ensimmäisenä tule mieleen esimerkkinä turvallisista vesileikeistä ton ikäisten lasten ollessa kyseessä.
Siis pennut ovat istuneet jonkun kumirenkaan päällä ja isä on ajanut moottoriveneellä ja vetänyt rengasta perässään ja kun toinen lapsista on tipahtanut kyydistä, on isä hypännyt liikkuvasta veneestä pelastamaan lastaan ja vene on siis jatkanut matkaansa ja isä hukkuu itse tässä yrityksessä.
Siis jos olen oikein uutisoinnin tapahtuneesta ymmärtänyt, niin joku tässä kuviossa kyllä mättää ja pahasti. Ei ymmärrä, ei. :confused: :confused: :confused:
( Ja isällä ei tietenkään pelastusliivejä päällä...)

Ruumiinavauksen tuloksia odotellessa. Veikkaan paria promillea ja muutamaa muutakin kiellettyä ainetta.
#3119 • • miikkaL Guest
Ei musta tuossa nyt välttämättä mitään niin omituista ole, että salaliittoteorioita kannatais kehitellä.. Kyllähän 3v lastakin voi renkaassa vetää rauhallisesti järvellä, varsinkin jos on isompi joka pitää kiinni. Pelastusliivit pitäa kyllä lapsen pinnalla jos sattuiskin tippumaan..

Ja jos ei ollut huippu-uimari, ja oli valitetellut huonoa oloaan aamulla -> pudottanut rajusti myös painoaan, niin voihan sitä ihminen kuin ihminen hukkua..