viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,083 views

#2482 • • Taedium Guest
Just taas mun tsägää. Mä pelaan peliä ihan innoissani, sit ku tulee 15 levelin jälkee paussi, ni kykeni irrottaa sormet tosta pelistä, tulin tänne ja meinasin postata linkin, niin eiköhän just 1 sekunti enne ku painoin Submit nappia menny verkkoyhteys poikki. Ja kaato varmuuden vuoks selaimen.

No tässä kumminkin:

Imuripeli

Pitää pelata noi 15 tasoo sit vissii alusta.

Ei kellään oo mitää tietoo jostain TIM tyyppisestä pelistä netissä?
#2484 • • George Shield Guest

Tuo 18 jakso on mahdoton!

Minä puolestaan jumituin 25:een...
#2485 • • Quu Guest

Millä tyylillä se 18 mennään sitten läpi?
#2486 • • NS Guest

Imuripeli

Piece of kakku :D
#2489 • • Timmo Guest
osa 1 sivuston topicceja en lue enää ikinä...ei vittu miten ihmiset voi olla tyhmiä!! :panic:
#2490 • • Hansu Guest
http://www.metropla.net/index2.htm
Mielenkiintosta nippelitietoa metroista kiinnostuneille. Kaikki maailman metrot, paljon kuvia, myös Helsingin metro.

Ps. Tsekkaa Tokion metron reittikaavio; ei paljon naurattais kun pitäis siellä matkustaa...
#2491 • • kisumisu Guest

klikkaa niit molempia vastakkaisia nopeasti ;)
#2493 • • NS Guest

klikkaa niit molempia vastakkaisia nopeasti ;)

Ei noissa missään tasossa tarvi turvautua nopeasti klikkailuun tai muunlaiseen kikkailuun..

18. taso menee läpi näin: Klikkaa ensin alempaa keltaista, sitten ylempää keltaista, uudelleen alempaa ja sitten vihreätä..
#2494 • • pluralisti Guest
Miten hemmetissä ton tason 25 voi päästä läpi? Vai onko nää nyt taas näitä 'how to keep an idiot waiting'- läppiä ;)
#2495 • • NS Guest

Miten hemmetissä ton tason 25 voi päästä läpi? Vai onko nää nyt taas näitä 'how to keep an idiot waiting'- läppiä ;)

vas=vasemmanpuoleisin

vas virh, alin vihr, vas virh, vas viol, vas kelt, pun, vas kelt, vas vihr, vas kelt, oik ylempi viol, oik alempi viol, oik ylempi viol, toka oikealta vihr, oik kelt x2, pun x2.. jne.. :)
#2497 • • ville Guest

Imuripeli

ekat 25 meni läpi helposti .... sen sijaan noi grand master näyttää jo kinkkisiltä :)
#2498 • • NS Guest

Imuripeli

ekat 25 meni läpi helposti .... sen sijaan noi grand master näyttää jo kinkkisiltä :)

Noi olisi hauskoja jos tietäisi että kaikkia imureita todella tarvitsee eikä osa olisi siellä vain hämäyksen vuoksi.
#2500 • • :t:c: : : Guest
"Tourists have been found beaten to a pulp on street corners with this terrible phrase book still in their hands."

-Hiro Suzuki (Japanin suurlähetystö, US)

What phrase book?