viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,188 views

#2401 • • Taedium Guest

ja SÄ et oo väsyny jätkä...:D osta huumorintaju!

No mä oon lukenu jo Testo-Manit ja Juoppohullun Päiväkirjat... Ei siis mitään uutta ollut tässä. Hieno yritys käyttää Testo-Man kirjoitustapaa vivahteella Juoppohullun Päiväkirjaa, mutta kopio on aina kopio, yleensä kalpeampi kuin alkuperäinen.
#2406 • • ovv Guest

Hommasin Bearsharen kautta Pablon Comedy Centralilla esitetyn shown. Kestoa 19 minuuttia ja kokoa 180 megaa. Sieltä vaan etsiskelemään, ellei sitten jollain ole tuon verran ylimääräistä serveritilaa... ;)

eli pienen säädön jälkeen nyt on lisää pabloa kansalle tarjossa täällä :excellent:
#2408 • • Quu Guest

Hommasin Bearsharen kautta Pablon Comedy Centralilla esitetyn shown.

Jos on kiinnostunut hyvästä Standupista, niin ei kannata jättää väliin jannua nimeltä Eddie Izzard.

Tuolta sen kotskaportaalista ei paljoa juttua heru, mutta kannattaa pitää silmät auki, jos näitä pätkiä joskus kävelisi vastaan kadulla tms.

Tämä kaveri on ainoa "kuuluisa" -standupkoomikko jolla on mielestäni tyyliä. Ehdoton suosikki. Lähes kaikki showt tämän kaverin jälkeen ovat jokseenkin tuntuneet latteilta.
#2410 • • Remotion Guest

Terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o, tässä hyviä reseptivinkkejä.
http://kotisivu.mtv3.fi/pode-klupi/ruoka.htm :hah:

nim. OlliS:n ruokailuvinkit on da run ;)

Olen aikasemminkin näit lukenu mut kyllä vaan naurattaa! :crybaby:
#2414 • • Taedium Guest

sidetalkin' finland!!!

Nivusiin pitäisi potkia mahdollisimman lujaa sellaista, joka laittaa ääniä pukkaamaan websivuistaan varoittamatta.

Itse yhden ainoan äänen laittanut omille sivuille, sekin sinne Idols-pelleilyyn ja siinäkin varoitus ja vielä kontroillerit kuinka sammuttaa ääni.
#2417 • • insertxox Guest

Smoking Kills!

Venäjä pisti komediaksi.Hitleri tais puuttua.
Sopiva biisi loppuun.. :hah:
#2418 • • Taedium Guest

Sopiva biisi loppuun.. :hah:

Joo, mä repesin tossa kohdassa ihan totaalisesti.
#2420 • • Taedium Guest
Jotai h4x0r pelleilyy: http://scifi.pages.at/hackits/

Mä en keksi tota 10 levelin juttua. Pitääkö mun jotain alkulukuja ruveta laskemaan?