viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,152 views

#2301 • • Taedium Guest
Mikä Star Trek henkilö olet?

data.jpg
Lieutenant Commander Data
"I am incapable of any feeling."

...No eihän se ny hyvin menny...

Ollaanko sitä nyt vähän turhan puristisia? :D

Ei olla. Mä en vaa siedä tollasta verkon kuormitusta. Saisivat aina varottaa ennen ku laittaa mitää flashia, että: "Varoitus, tämä sivusto tulee tukkimaan koko verkkoliikenteesi, mutta näyttää ihan samalta kun hyvin tehty verkkoasi kuormittamaton DHTML sivusto."

Monasti nimittäin flashia käytetään siksi kun ei osata. Monet ja taas monet flash-valikot voisi tehdä yhden päivän koodauksella dhtml-muotoon. Tai johonkin muuhun muotoon, en tiiä mille muulle, emmä mikää sivunvääntäjä olekkaan - siksi en teekkään tälläisiä sivustoja. Ei pitäisi flash-hirviöidenkään tekijöiden tehdä. Sit ku on sellanen nettiyhteys ku tanskalaisessa leffassa "Webmaster", ni sitten saa flashia laittaa niin paljo ja niin moneen mestaa ku diggaa.

Ja jos minä surkeine, lähes pateettisine tietotaitoineni osaisin tehdä suurimman osan flash-valikoista tekstipohjaisina, jolloin ne ovat pieniä ja aivan loistavia, niin kyllä se on taidonpuutetta silloin jos on pakko sitä flässiä tunkee joka suuntaan.
#2303 • • Hansu Guest

Mikä Star Trek henkilö olet?

bones.jpg
Dr. McCoy
"I'm a doctor, not a mechanic!."

Hmm... Oon saanu ton joskus ennenkin jostain muusta Trekki-testistä. Siis ei muuta kun Starfleet Medicaliin opiskelemaan!
PS. Eihän toi Data nyt mikään paha vaihtoehto ollu, sehän oli usein inhimillisempi kuin ihmiset itse.
#2304 • • Taedium Guest

PS. Eihän toi Data nyt mikään paha vaihtoehto ollu, sehän oli usein inhimillisempi kuin ihmiset itse.

Mun mielestä oli. Se oli mun mielestä lapsellinen henkilöhahmo. No toisaalta mä en digannu mistään muusta Star Trekistä niin paljoa ku alkuperäisistä ja jonkin verran siitä Enterprise -sarjasta. Vaikka Enterprise -sarjastakin tykkäsin vain, koska siitä tuli jotenkin vähä sama fiilis ku Babylon 5 -sarjasta. Seuraavaa sukupolvea jaksaa kattella joskus, mutta mitään avaruuden syvää ysiä ja Janen tietä ei jaksa kulkea.

Eli en oo hoosee trekkari. Ennemminkin beefemmafani.

Ja Star Trek vs. Star Wars skabassa vastaisin Wars.
#2305 • • Hansu Guest

Ja Star Trek vs. Star Wars skabassa vastaisin Wars.

Väärä vastaus. ;)
#2306 • • -=aave=- Guest
bones.jpg
#2307 • • diezel Guest
spock.jpg
#2308 • • Tres Guest
khan.jpg

"It was only the fact of my genetically
engineered intellect that allowed us to survive."

:D Gurkoo

Wrath of Khan onkin IMO paras
Trekkimaailman tuotos tähän mennessä,
alkuperäinen sarja hyvänä kakkosena.

Linkkikin vielä:
Päivän biorytmisi
#2309 • • hiski Guest
kirk.jpg
"Scotty, beam me up."

oh my god :laugh:
#2311 • • Daniel Braun Guest
Pari mukavaa peliä lapsille ja lapsenmielisille...
Ja oikesti kaikille ketä kiinnostaa ;)

Klicketi klick!
#2314 • • Edited Tapi T Guest
...
#2316 • • pluralisti Guest
picard.jpg

Captain Jean-Luc Picard

"Make it so!"
#2317 • • George Shield Guest

Suosittelen...
Ainoa miinus että se on 70 megaa iso tiedosto

http://www.noname00.org/stuff/clips/pablo_francisco.mpeg

*Nauraa vedet silmissä* :D

Toi kaveri on ihan uskomaton. Tiedoksi muillekin, linkin takaa löytyy pätkä Jay Lenon ohjelmasta, jossa esiintyy imitaattori Pablo Francisco.

Aivan mahtava pätkä!