<offtopic>
PC:ta erilaisissa koteloissa
Kunhan mä saan (jos saan - laiskuus on taas iskeny suunitelmien ja toteutuksen välissä) mun akvaariokoneprojektin toteutettua, niin kelailin kokeilla ydinräjähdyksen kestävää konetta. Tarvitaan kolme kelloa siihen.
Idea: Messinkinen kellomallinen kupu, joita tehdään kolme kappaletta. Yhteen kelloon upsi ja mahdollisesti paikka akuille (jotta toimii siis patterikäyttösenä se kone), jos rahaa riittää, yhteen kone ja yhteen näppis, hiiri ja näppäimistö luukun taakse. Pitää varmaa johonki kärryille se rakentaa.
Eli messinkihän ei johda sähköä ja kun tekee yhen Nikolain kehittämän mallisen kuvun, ni se suojaa magneettiaalloilta aika jees.
Ja sit voi pelaa DOOMia vaikka olis ydinsota, kuhan paineaalto ei paiskaa kaikkee rikki. Toi siis suojaa vaan EMP:ltä. Mut hei, sinnehän voi laittaa sisään lämpöeristeitä ja tollasta, ni kestää vähä enemmän lämpöä. Lyijyvuorauksella sais sitte ydinlaskeumien pöpöt tukittua. ...no mut se menee jo kikkailuks. Messinki on halpaa.
Pitää vaa jostain kehittää metalliverstas. Tai sit vaa piirrän kaikki paperille ja koitan myydä armeijalle (ja ne saa nauraa mulle)... :roll:
</offtopic>