viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 647,649 views

#2181 • • Tapi T Guest

Ehdottomasti viikon paras linkki!

Tiedän vaikka kuinka monta, jotka lukevat Feedback-osiota vain tarvittaessa. Koska mahdollisimman suuri osanotto palvelee kaikkien etuja, oli mielestäni varsin perusteltua laittaa linkki myös tänne, koska tämä on ehdottomasti koko foorumin suosituin topiikki.

En näe tässä mitään ongelmaa, vaikka mulla onkin ns. oma lehmä ojassa.
#2182 • • -=aave=- Guest

Ehdottomasti viikon paras linkki!

Tiedän vaikka kuinka monta, jotka lukevat Feedback-osiota vain tarvittaessa. Koska mahdollisimman suuri osanotto palvelee kaikkien etuja, oli mielestäni varsin perusteltua laittaa linkki myös tänne, koska tämä on ehdottomasti koko foorumin suosituin topiikki.

En näe tässä mitään ongelmaa, vaikka mulla onkin ns. oma lehmä ojassa.

Oikeasti mä tarkotin just tota, mitä kirjoitin, ilmaisin sen ehkä hiukan hilpeällä sävyllä. :)
#2187 • • sektori Guest
http://www.paxahau.com

archives osastolla löytyy dj settejä sekä livejä paxahaun tapahtumista,
vladislav delay,michael meyer,reinhard voigt,deadbeat...

m.meyerin setit on aivan mahtavia.
#2192 • • pluralisti Guest
1065102340_pmaniacted.jpg
You are dead cousin Ted. For a good time, call Edna. Ewwe.
#2197 • • JussiS Guest

michael moore on kunkku

Nojaa, sama kirja julkaistaan jo varmaan viidettä kertaa eri nimellä. Eikä Tyhmät valkoiset miehetkään tuonut enää mitään uutta 50 sivun jälkeen (vaikka kirjassa niitä 300 olikin). Suurin osa luvuista ja laskutoimituksista vääristelty näyttämään pahemmalta kuin onkaan. Aika populistista scheissea, IMO.

(selvennykseksi vielä pakko sanoa, että kirja sinänsä kertoo hyvästä aiheesta, ja on suurimmaksi osaksi täysin totta, mutta itse en tykkää siitä tavasta millä Moore asiat kertoo.)

edit: toi kirjanjulkaisu-kommentti tarkoittaa siis tota "Dude, where's my countrya", jonka puffi toi juttu on.